Mustek 3.7 2012
Jeszcze na żadnym biegu się nie slizga ale bardzo wysoko bierze
Czy tam jest samoregulator? Czy może jest jakiś sposób ""podciągnięcia" cokolwiek, by tylko brało trochę wcześniej
Sprzęgło wysoko bierze
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- artu-41
- Forumowicz
- Posty: 190
- Rejestracja: 2013-06-02, 16:02
- Model: Mustang V6 manual
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: szary
- Lokalizacja:: Pisz
- Stajnia: Stajnia Warmińsko-Mazurska
Re: Sprzęgło wysoko bierze
Witam - u mnie też dosyć wysoko bierze i jest dosyć twarde, też się nie ślizga, myślałem że mustang w manualu ma taki twardy pedał sprzęgła? Coś w temacie robiłeś?
Może kończy się sprzęgło? Jaki masz przebieg - u mnie jest 75k mil (125 k km) to jeszce trochę chyba za wcześnie na wymianę?
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
(George Carlin)
(George Carlin)
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2020-08-19, 21:24
- Model: MUSTANG (COUPE)
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BIAŁY
- Lokalizacja:: ŁÓDŹ
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Sprzęgło wysoko bierze
Mnie na przeglądzie przedzakupowym zwrócili uwagę na ciężką pracę pedału sprzęgła i na pocieszeniem postraszyli wymianą kompletnego sprzęgła + wysprzęglika. Nie to, bym nie ufała specjalistom z Forda ale chętnie skonsultuję ten zakup z innym guru od Mustangów. Co do luźnych opinii na temat sprzęgła, to każdy z kim rozmawiałam twierdzi, że Mustangi po prostu tak mają.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Sprzęgło wysoko bierze
mustangi tak nie mają.
powody zazwyczaj są dwa:
1. brak (usunięta) sprężyny wspomagającej przy pedale (niby zabieg tuningowy powodujący lepsze wyczucie sprzęgła)
2. uszkodzony wysprzęglik - syf z płynu hamulcowego jak do niego wpadnie to już nie da się usunąć lub przegrzany wysprzeglik np od jazdy na półsprzęgle. w obu przypadkach do wymiany i uprzedzając pytania, nie nie da się go wypłukać.
Wysprzęglik seryjny nie ma odpowietrznika, odpowietrza się grawitacyjnie (i z tego powodu co do niego wpadnie, zostaje na wieki)..... chyba że ktoś wężyk zagiął to nie odpowietrzy się nigdy (nie może powstać na wężyku syfon).
powody zazwyczaj są dwa:
1. brak (usunięta) sprężyny wspomagającej przy pedale (niby zabieg tuningowy powodujący lepsze wyczucie sprzęgła)
2. uszkodzony wysprzęglik - syf z płynu hamulcowego jak do niego wpadnie to już nie da się usunąć lub przegrzany wysprzeglik np od jazdy na półsprzęgle. w obu przypadkach do wymiany i uprzedzając pytania, nie nie da się go wypłukać.
Wysprzęglik seryjny nie ma odpowietrznika, odpowietrza się grawitacyjnie (i z tego powodu co do niego wpadnie, zostaje na wieki)..... chyba że ktoś wężyk zagiął to nie odpowietrzy się nigdy (nie może powstać na wężyku syfon).
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 2020-08-19, 21:24
- Model: MUSTANG (COUPE)
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BIAŁY
- Lokalizacja:: ŁÓDŹ
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Sprzęgło wysoko bierze
Czyli w pierwszej kolejności sprawdzam tę sprężynę, a jeśli jest ok to muszę wymienić wysprzęglik.
Dobrze zrozumiałam?
Dobrze zrozumiałam?