Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
Probowal ktos zrobic podwojny wydech z x- lub h-pipe i koncowymi wydechami magnaflowa? Chcialbym wydobyc dzwiek v-ki alejednoczesnie bez halasu urywajacego leb. Da sie cos takiego osiagnac? I co lepsze do moich zalozen x czy h?
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
nawet kilka osób na forum już ten temat przerabiało
wpisz w wyszukiwarkę h pipe, x pipe, podwójny wydech itp, a znajdziesz odpowiedzi .
tu jeden z tematów
viewtopic.php?f=13&t=131&hilit=h+pipe&start=180" onclick="window.open(this.href);return false;
wpisz w wyszukiwarkę h pipe, x pipe, podwójny wydech itp, a znajdziesz odpowiedzi .
tu jeden z tematów
viewtopic.php?f=13&t=131&hilit=h+pipe&start=180" onclick="window.open(this.href);return false;
- paulmaciej
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 29
- Rejestracja: 2017-12-30, 01:27
- Model: 2014
- Kolor: czarny
Re: Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
Jako że czekam za Wielkiej Wody na tłumiki ROUSH i filtr stożkowy ROUSH, pomyślałem sobie co by tu zrobić w środku układu wydechowego.
więc zrobiłem tak:
- zdemontowałem układ i wyciołem, łącząc rury seryjnie poprowadzone obok siebie( jakieś 8 cm.), zamykając to seryjnym łączeniem foto.
Efekt - auto, na wyższych obrotach chodzi zdecydowanie głośniej. Zrobiłem takiego x-pipe, chociaż myślalem aby wstawić w to miejsce gotowego z allegro.
http://allegro.pl/rura-x-pipe-2-5-63-mm ... 56764.html
mamy pytanie ? czy podwójny układ x-pipe coś daje ?
gdybym wstawił zaraz za obecnym rozwiązaniem kolejne połączenie wydechów ?
więc zrobiłem tak:
- zdemontowałem układ i wyciołem, łącząc rury seryjnie poprowadzone obok siebie( jakieś 8 cm.), zamykając to seryjnym łączeniem foto.
Efekt - auto, na wyższych obrotach chodzi zdecydowanie głośniej. Zrobiłem takiego x-pipe, chociaż myślalem aby wstawić w to miejsce gotowego z allegro.
http://allegro.pl/rura-x-pipe-2-5-63-mm ... 56764.html
mamy pytanie ? czy podwójny układ x-pipe coś daje ?
gdybym wstawił zaraz za obecnym rozwiązaniem kolejne połączenie wydechów ?
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2121
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
W v6 X- pipe nic nie daje ze względu na kolejność zapłonu, w V8 robi różnicę.
Użycie łącznika (h-pipe lub x pipe ) w V6 poprawia głównie dźwięk, ja V6 wolę z h-pipe.
wg mnie szkoda paliwa na taką robotę, jedynie ryzyko większego drone będzie.
ale łącznik za bardzo dobrą cenę, jakby ktoś chciał się pobawić.
Użycie łącznika (h-pipe lub x pipe ) w V6 poprawia głównie dźwięk, ja V6 wolę z h-pipe.
wg mnie szkoda paliwa na taką robotę, jedynie ryzyko większego drone będzie.
ale łącznik za bardzo dobrą cenę, jakby ktoś chciał się pobawić.
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Podwojny wydech, magnaflow, x czy h pipe?
tak w wielkim skrócie...
h-pipe, lepszy moment obrotowy na dole, lepszy dźwięk
x-pipe, troszkę większa moc na wysokich obrotach kosztem dolu, dzwięk gorszy ... taki bardziej japoński.
h-pipe, lepszy moment obrotowy na dole, lepszy dźwięk
x-pipe, troszkę większa moc na wysokich obrotach kosztem dolu, dzwięk gorszy ... taki bardziej japoński.