Komunikat check fill inlet
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2017-01-19, 23:39
- Model: base
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: biały
Komunikat check fill inlet
Hej. Szukam wsparcia w sprawie komunikatu "fill inlet" . Pojawił sie nastepnego dnia po wyjeździe z myjni (mustang był na czyszczeniu tapicerki) i niestety panowie suszyli sobie autko na włączonym silniku aż do wyczerpania baku ( wjechało tam na rezerwie 80 km do tankowania ) nie spodziewałem sie ze wyczerpią bak do zera. Miał moze ktoś taki komunikat? Czy skasowanie błędu wystarczy ? czy mogło cos sie faktycznie zepsuć ? .. zna ktoś moze jakiś serwis na Śląsku, w którym można mustanga podpiąć do kompa .. . Pozdr
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Komunikat check fill inlet
Ten komunikat nie ma nic wspólnego z wyczerpaniem paliwa w baku. Ford sobie wymyślić bezkorkowy wlew i jak się uleje kropelka paliwa albo inna ciecz dostanie się do konstrukcji wlewu, wówczas komunikat się pojawia. Czasami znika sam po kilku uruchomieniach auta, czasam pomaga po prostu poruszanie delikatnie wlewu paliwa, pomaga również odpięcie aku i podpięcie ponownie, ale trzeba wtedy na nowo programować swoje ustawienia radia i kompa. Przy dłuższym lekceważeniu komunikatu może pojawić się check engine na stałe, bez mrugania.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 759
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Komunikat check fill inlet
Przeczyścić.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2017-01-19, 23:39
- Model: base
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: biały
Re: Komunikat check fill inlet
Dzięki za wsparcie..
resetowanie, kasowanie błędów nie pomaga .
Trzeba było zdemontować jakiś "zbiorniczek przelewowy" baku (dostęp od spodu samochodu) i go wyczyścić ..i błąd zniknął- to tak na przyszłość gdyby sie to komuś trafiło ..
pozdr
resetowanie, kasowanie błędów nie pomaga .
Trzeba było zdemontować jakiś "zbiorniczek przelewowy" baku (dostęp od spodu samochodu) i go wyczyścić ..i błąd zniknął- to tak na przyszłość gdyby sie to komuś trafiło ..
pozdr
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2017-01-19, 23:39
- Model: base
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: biały
Re: Komunikat check fill inlet
no i problem wrócił .Komunikat check fill inlet znowu się pali.. jak odstawiłem samochód do serwisu, w którym wcześniej był - to Panowie po dwóch dniach stwierdzili, że nie potrafią tego usunąć a rzekomy zbiorniczek przelewowy znajduje się w baku i nie ma do niego dostępu hehhe nic z tego nie kumam (bo wcześniej niby był)... powiedzieli, że musze wymienić bak .. ma ktoś jakiś pomysł help
-
- Forumowicz
- Posty: 571
- Rejestracja: 2017-02-17, 10:02
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: ............
- Kontakt:
Re: Komunikat check fill inlet
u mnie sie to pali non stop
w PONTI GDANSK powiedzieli mi że większość amerykanów tak ma i juz
nie wiem co o tym myśleć, dodatkowo Check in mi się zapalił więc pełnia szczęścia w ogóle.
w PONTI GDANSK powiedzieli mi że większość amerykanów tak ma i juz
nie wiem co o tym myśleć, dodatkowo Check in mi się zapalił więc pełnia szczęścia w ogóle.
https://www.instagram.com/darkknightv6/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 571
- Rejestracja: 2017-02-17, 10:02
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: ............
- Kontakt:
Re: Komunikat check fill inlet
rozumiem
a gdzie w takim razie Ty serwisujesz ?
a gdzie w takim razie Ty serwisujesz ?
https://www.instagram.com/darkknightv6/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Komunikat check fill inlet
Przede wszystkim zainwestujcie w interfejs OBD-II na bluetooth. 40-70 zł na allegro, wpinacie do auta, połączenie ze smartfonem przez BT, darmowa apka TORQUE czy inna i już widzicie dokładny kod błędu i możecie go zgooglować, skasować i zobaczyć, kiedy się pojawia. Check engine przestaje być magicznym komunikatem i można rozszyfrować dokładniej co i jak. W dzisiejszych czasach jechanie do warsztatu żeby "podpiąć do kompa" i płacenie 100 zł za samo odczytanie kodu błędu to głupota...
Potem dalsze szukanie - czy bak się nie zapowietrza przy tankowaniu (ponoć często tak się dzieje jak się ignoruje pierwsze odbicie pistoletu i leje pod korek), sprawdzenie zaworu EVAP i purge valve, ewentualnie test dymem na szczelność od wlewu paliwa do baku.
Błędy systemu EVAP (wlew można uznać za jego część) są spowodowane auto-testem sprawności systemu odprowadzania oparów z baku, auto sprawdza czy jest odpowiednia próżnia/ciśnienie i jak coś jest nie tak wywala błąd. Jednak równie dobrze może to być głupi przerwany kabelek - tak było u mnie (Caniggia dał radę go namierzyć i naprawić )
P.S. Wojti jak chcesz to możesz podjechać do mnie, podepniemy mój interfejs i zczytamy kody błędów. Jestem z okolcy - Tychy, Katowice, Bielsko, Częstochowa - tu bywam.
Mam też zapasowy zawór EVAP który kupiłem, jednak nie w nim był problem.
Potem dalsze szukanie - czy bak się nie zapowietrza przy tankowaniu (ponoć często tak się dzieje jak się ignoruje pierwsze odbicie pistoletu i leje pod korek), sprawdzenie zaworu EVAP i purge valve, ewentualnie test dymem na szczelność od wlewu paliwa do baku.
Błędy systemu EVAP (wlew można uznać za jego część) są spowodowane auto-testem sprawności systemu odprowadzania oparów z baku, auto sprawdza czy jest odpowiednia próżnia/ciśnienie i jak coś jest nie tak wywala błąd. Jednak równie dobrze może to być głupi przerwany kabelek - tak było u mnie (Caniggia dał radę go namierzyć i naprawić )
P.S. Wojti jak chcesz to możesz podjechać do mnie, podepniemy mój interfejs i zczytamy kody błędów. Jestem z okolcy - Tychy, Katowice, Bielsko, Częstochowa - tu bywam.
Mam też zapasowy zawór EVAP który kupiłem, jednak nie w nim był problem.
- mackiavelli
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2015-06-19, 09:47
- Model: 2012 V6 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Kona Blue
- Kontakt:
Re: Komunikat check fill inlet
wojti, jeśli bliżej Ci do Rybnika to też deklaruję swoją pomoc w odczytaniu błędów, mam OBD i TORQUE PRO i w trzech trzech samochodach jakie miałem wszystko dało się zdiagnozować.
-
- Forumowicz
- Posty: 571
- Rejestracja: 2017-02-17, 10:02
- Model: 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: ............
- Kontakt:
Re: Komunikat check fill inlet
Czesc,Matt84 pisze:Przede wszystkim zainwestujcie w interfejs OBD-II na bluetooth. 40-70 zł na allegro, wpinacie do auta, połączenie ze smartfonem przez BT, darmowa apka TORQUE czy inna i już widzicie dokładny kod błędu i możecie go zgooglować, skasować i zobaczyć, kiedy się pojawia. Check engine przestaje być magicznym komunikatem i można rozszyfrować dokładniej co i jak. W dzisiejszych czasach jechanie do warsztatu żeby "podpiąć do kompa" i płacenie 100 zł za samo odczytanie kodu błędu to głupota...
Potem dalsze szukanie - czy bak się nie zapowietrza przy tankowaniu (ponoć często tak się dzieje jak się ignoruje pierwsze odbicie pistoletu i leje pod korek), sprawdzenie zaworu EVAP i purge valve, ewentualnie test dymem na szczelność od wlewu paliwa do baku.
Błędy systemu EVAP (wlew można uznać za jego część) są spowodowane auto-testem sprawności systemu odprowadzania oparów z baku, auto sprawdza czy jest odpowiednia próżnia/ciśnienie i jak coś jest nie tak wywala błąd. Jednak równie dobrze może to być głupi przerwany kabelek - tak było u mnie (Caniggia dał radę go namierzyć i naprawić )
P.S. Wojti jak chcesz to możesz podjechać do mnie, podepniemy mój interfejs i zczytamy kody błędów. Jestem z okolcy - Tychy, Katowice, Bielsko, Częstochowa - tu bywam.
Mam też zapasowy zawór EVAP który kupiłem, jednak nie w nim był problem.
dziękuje za podpowiedz
czy masz na myśli dokładnie coś takiego ?
http://allegro.pl/icar2-vgate-interfejs ... 20023.html" onclick="window.open(this.href);return false;
?
https://www.instagram.com/darkknightv6/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 20
- Rejestracja: 2017-01-19, 23:39
- Model: base
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: biały
Re: Komunikat check fill inlet
o kurde dzięki chłopaki za ofertę pomocy .. w następnym tygodniu będę się kręcił po Śląsku Mustangiem to będę pisał .. może uda się do kogoś podjechać ...