Przepalający sie rezystor.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2017-10-11, 11:48
- Model: V
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Szary mat
Przepalający sie rezystor.
Ktos mnie naprowadzi na powód przepalania sie rezystora dmuchawy ? Nowy przepalił sie po 4 dniach..
- piotrek200585
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
- Model: V6 2014
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Oxford White
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2017-10-11, 11:48
- Model: V
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Szary mat
Re: Przepalający sie rezystor.
Po dłuuugiej akcji z ubezpieczycielem wracam do ogarniania konia. Pytanie do Was jakos bardziej doswiadczonych. Grzebalem w info o tych rezystorach i te same są w maverickach , f-150 itd , do wszystkich ten sam nr katalogowy rezystora ale gdy pojawia sie słowo 'mustang' cena tej części winduje z 50 do 150 zł. Jest w tym sens czy to tylko marketing ?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 65
- Rejestracja: 2017-02-05, 16:22
- Model: SN95 convertible 35a
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: biały
- Lokalizacja:: Łódź
Re: Przepalający sie rezystor.
Nr katalogowy określa konkretną, jedną część. Czyli marketing.
Jeśli pada rezystor - do przejrzenia/wymiany silnik dmuchawy. Sprawdź najpierw styki i przewody (bród, śniedź) od silnika dmuchawy i rezystora oraz panelu sterowania klimatyzacją.
Jeśli pada rezystor - do przejrzenia/wymiany silnik dmuchawy. Sprawdź najpierw styki i przewody (bród, śniedź) od silnika dmuchawy i rezystora oraz panelu sterowania klimatyzacją.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2017-10-11, 11:48
- Model: V
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Szary mat
Re: Przepalający sie rezystor.
Tak na przyszlosc jesli ktos mialby z tym problem. Zamowilem rezystor z f-150 , pasował. Przed montazem wyjalem filtr kabinowy - był zapchamy na głucho. Poprzedni wlasciciel nie przykladal do tego wagi i taki był finał. Z filtra wysypał sie gruz , kurz i co tylko chcecie. Po wymianie filtra i rezysotra wszystko śmiga jak trzeba.