Witam ,
Panowie , okazało się że mój Konik ma wyciek z chłodnicy oleju skrzyni biegów , zakupiłem więc nową w firmie midparts poleconej mi przez mechanika , podałem dane samochodu i przyszła chłodnica , z tym że średnica rurek jest mniejsza o 2mm niż w oryginale , natomiast powierchnia chłodząca jest wieksza ze względu na nieco większy romiar chłodnicy. Mechanik stwierdził że nie będzie jej zakładał , gdyż mniejsza średnica wiąże się z wolniejszym przepływem oleju co wg niego może spowodować awarię skrzyni.Czy możecie się do tego jakoś ustosunkować ?
edit :
kupiłem coś takiego : http://midparts.com.pl/pl/p/Dodatkowa-C ... -1405/2150" onclick="window.open(this.href);return false;
Chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów, srednica rurek
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- J4rek
- Forumowicz
- Posty: 155
- Rejestracja: 2016-05-14, 14:59
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: COLORADO RED
Chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów, srednica rurek
Ostatnio zmieniony 2017-04-08, 11:51 przez J4rek, łącznie zmieniany 1 raz.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 762
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów, srednica r
Chłodnica którą kupiłeś jest z pewnoscią dedykowana jako dodatkowa (uniwersalna). Miałem ostatnio ten sam problem w innym "amerykanie". W PL nie znalazłem zamienników OEM, wszystkie dostępne (nowe) są jako dodatkowe. Z tego też względu nie zdecydowałem się na zakup i montaż takiej jako podstawowa. Moje doświadczenie zawodowe, sprzed 40 lat podpowiadało mi ostrożność. Szukałbym raczej OEM lub zamiennika dedykowanego do modelu. Zamówiłem w US otrzymałem w ciągu 10 dni.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs