wiewior pisze:Kontrolka hamulców się świeci cały czas, - Wykonawca poinformował mnie że tak ma być, bo to informacja, że jest odpowiedni poziom płynu w układzie. Że niektórzy odwracają biegunowość, żeby lampka nie świeciła kiedy jest dobrze, ale on woli żeby świeciła kiedy jest dobrze. Debil. Po sprawdzeniu okazało się, że pressure switch nie odbija z powodu wewnętrznej korozji.
więcej w wątku wiewióra:
viewtopic.php?f=80&t=3267&hilit=wiewi%C3%B3r&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Przeczytaj galerie pierwszej generacji. Na pewno dużo się dowiesz.
Co do podniesienia mocy to jakimś pomysłem jest stroker kit czyli wsadzenie gratów np od silnika 331( nie mówię tutaj o głowicach, chociaż wymiana na aluminiowe to dobry pomysł).
Mam podobną zajawkę do mocy więc poczytaj mój wątek bo też radziłem się forumowiczów w tej sprawie.
viewtopic.php?f=80&t=4912&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Rick i Muarah sporo cennych porad dali. I tak jak muarah pisze kolejność modyfikacji powinna byc nastepujaca.
1. rozkład masy (odelżyć co się da pod maską, łącznie z samą maską, wyprowadzić aku do baga)
2. masa całkowita
3. zawieszenie z naciskiem na usztywnienie tyłu
4. sztywność nadwozia (nie zapominać o rozpórkach)
5. hamulce
6. układ kierowniczy
7. moc
Ogólnie to zastanawiam się czy jednak nie zostawić go w tej opcji bo fajna z niego bryczka( zrobiłem w tym roku 5000 km po Polsce co na klasyka to sporo), a do upalania kupić coś innego. Kurza twarz jak zwykle duże elaborat mi wyszedł
