Post
autor: yoozeq » 2016-12-28, 10:46
Z tego co ja wiem to tak jak MAKU pisze w tym roczniku nie ma wyboru... 351C i tutaj jest temat rzeka... Blok dużo mocniejszy niż 351W głowice z dużymi portami większymi w stosunku do 351W niby wszystko wzmocnione ale... tylko dwie galerie olejowe co wpływa na smarowanie silnika i jest na minus... problem zacierającego się wałka rozrządu na pierwszej panewce jeśli jest źle zamontowana..., temat zacierania koników na górze..., ale jeśli nie planujesz go kręcić do wysokich RPM do dobry i mocny silnik z potencjałem chociaż do 351W więcej części "tuningowych" za mniej $. Tak to wygląda w kilku zdaniach. A jeszcze jedno 351C ma głowice 2V i 4V , otwarte i zamknięte komory spalania, z tego co czytałem to najlepsze głowice są australijskie

pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69