poszukuję KLASYKA
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: poszukuję KLASYKA
Dasz radę w takim razie. Reubildowane kompresory od klimy kosztują już od 200 $ no chyba, że kupisz nowy dedykowany pod te roczniki( zabierają mniej koni mechanicznych). Interesuję mnie ta sprawa pneumatyki. Masz zdjęcie komory silnika. Jestem ciekaw jak ten kompresor jest zainstalowany?
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: poszukuję KLASYKA
Pioterk , stang dajcie juz spokój zamiast zachecać do kupna klasyka to wy robicie wrecz odwrotnie te wyliczenia to i mnie by wystraszyły
ja w swoim przypadku poprostu przestałem kalkulować w pewnym momencie wydatki i jestem zdrowszy
wiec zachecajmy do ratowania klasyków

ja w swoim przypadku poprostu przestałem kalkulować w pewnym momencie wydatki i jestem zdrowszy



"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: poszukuję KLASYKA
Kompresora nie ma w tej chwili, ale był w bagażniku. Został tylko wpust po nim, i cała instalacja, węże, wraz z pompowanymi amortyzatorami, niestety gdzieś jest nieszczelność bo sprawdzałem normalnym kompresorem... 


Kupi, okaże się że będzie musiał wsadzić 10x tyle ile się spodziewał i co... lepiej być świadomym co się robi i co ile kosztuje co by potem nie było 'zonk'simontlc pisze:Pioterk , stang dajcie juz spokój zamiast zachecać do kupna klasyka to wy robicie wrecz odwrotnie te wyliczenia to i mnie by wystraszyły![]()
ja w swoim przypadku poprostu przestałem kalkulować w pewnym momencie wydatki i jestem zdrowszywiec zachecajmy do ratowania klasyków

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: poszukuję KLASYKA
Właśnie. Gorsze od wystraszenia kogoś są niedokończone projekty;/ A jak pisałem wyżej remont niedoprowadzony do końca spowoduje, że samochód powróci do stanu pierwotnego;P
- MacK
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2011-03-04, 21:15
- Model: Grande boss 351
- Silnik: inny V8
- Kolor: oliwka
Re: poszukuję KLASYKA
nemax - daj cynka na pw . prawdopodobnie miałbym rocznik 68 po remoncie tak jak u mnie (wraz z piaskowaniem ,komplexowo),teoretycznie nie do sprzedania
,zarejestrowany ,bordowy metalic .pozdrawiam.

Grucha czy ty naprawde jesteś taki tępy ?! W tym mieście nie ma takich zwierząt ,jest Żubr,Bóbr kurde -Mustang
Re: poszukuję KLASYKA
http://www.erclassics.com/Ford-Mustang- ... le-381.php wiem wiem ponad 100k to juz ale jak dla mnie warte zastanowienia
Re: poszukuję KLASYKA
Kultowe samochody z lat 50 oraz 60 robią do tej pory niesamowite wrażenie, co widać nawet po popularności ogłoszeń motoryzacyjnych na https://kolekcjaklasyki.pl/blog/kultowe ... y4biIl1vGc. Coraz więcej ofert wystawiają zagraniczni właściciele, z którymi można się spokojnie porozumieć i wynegocjować optymalne warunki cenowe.