Ford Mustang 65 cabrio v8

go polecamy ,a komu stanowczo mówimy nie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Regulamin forum
Proszę umieszczać informacje związane tylko z I generacją .
Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Re: Ford Mustang 65 cabrio v8

Post autor: Radek66 » 2014-02-27, 22:11

Witam
wymiana w samochodzie podłużnicy czy nawet dwóch to ok, ale wymiana całego podwozia bo tak to wygląda to inna sprawa. To nie jest takie łatwe jak się ogląda ze zdjęć czy filmików.
Jeżeli renowacja, to rama podstawa! Też jestem za ratowaniem samochodu, ale koszty mogą być raczej spore w tym przypadku. Kto podejmie się blacharki w samochodzie jeżeli nie ma podstaw nośnych?!
Tak restro przesadza ale to inna sprawa i nie bronię ich. Blachy to jedno a ogarnięcie tego projektu to drugie.
Pozdrawiam
conver67 pisze:Panowie,Panowie STOPP!!!!!!!!!Nie przesadzajmy z tymi cenami,haloo ,haloo tu Polskaaaaa!!!!!!!!!!!
Tak szczerze to ile kosztują gotowe blachy??elementy podłogi,nadkoli,podłużnic??to nie są aż takie kosmiczne ceny,prawda??teraz na CJ Pony znowu maja SALE.Jeżeli nie zależy Tobie na czasie to zagadaj z panem Bujalem,on non stop coś ściąga i do jego kontenera się dorzucisz i za 5 tygodni masz blachy u siebie.
Na początku uzbieraj kasę ,sprowadz części blacharskie z USA(widać,że będzie prawie komplet podłogi ,itd.)
Jak już to ogarniesz,to myślę,że z pewnością znajdziesz z 5 warsztatów blacharskich,które z palcem w D... podejmą się roboty.chłopaki z forum dopomogą,także spokojne:)

No ale z tą ceną to Resto gruuuuuuuuuuuuubo przegieło,nie ma się co oszukiwać.Można przeginać,ale z umiarem.
Panowie z Resto ,nie wątpię,że robicie wspaniałą robotę,ale come on.



Awatar użytkownika
conver67
Forumowicz
Posty: 817
Rejestracja: 2009-11-05, 19:08
Model: convertible '67
Silnik: inny V8
Kolor: Acapulco blue

Re: Ford Mustang 65 cabrio v8

Post autor: conver67 » 2014-02-27, 22:37

Radku ok,najważniejsza jest tu blacharka do ogarnęcia ,kompletna.a lakierowanie,uzbrajanie itd.,itd. to 2ga kwestia
:) :)
Ps.znam człowieka,który za połowę ceny to ogarnie ,ale blachy rzecz jasna nowe:)i uwierz mi,nie będzie gorzej,będzie dobrze zrobione:)



Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Re: Ford Mustang 65 cabrio v8

Post autor: Radek66 » 2014-02-27, 23:22

conver67 pisze:Radku ok,najważniejsza jest tu blacharka do ogarnęcia ,kompletna.a lakierowanie,uzbrajanie itd.,itd. to 2ga kwestia
:) :)
Ps.znam człowieka,który za połowę ceny to ogarnie ,ale blachy rzecz jasna nowe:)i uwierz mi,nie będzie gorzej,będzie dobrze zrobione:)
Właśnie ta blacharka może dać po d.... właścicielowi. Sam już kilka mustangów zrobiłem i trochę znam temat. Jeżeli auto się rozchodzi i nie ma wymiarów to jest "pozamiatane" lakierowanie to inne klocki, uzbrajanie to najmilsza robota. Blacharka za połowę ceny to i tak nie jest tanio jak na Polskie warunki.
Nie chcę tu nikogo zniechęcać, ale odbudowa samochodu i opłacalność to dwie różne sprawy. Jeżeli ratowanie mustanga to odbudowa na ramie lub inny conv na podmianę, przekładka rzecz jasna.



ODPOWIEDZ

Wróć do „19 sklepy, warsztaty, fachowcy”