Świece
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
ja dzis zmienilem swiece w swoim koniku...trwalo to 4 h ..przebieg mam 49 tys mil.
trzeszczaly plakaly przy wykrecaniu ale milimetr po milimetrze wychodzily.. na gwintach byl istny syf-nagaru 1 gram na swiece.wykrecilem je zwyklym kluczem do swiec... przy wkrecaniu nowych zabielilem gwint preparatem do wysokich temperatur(1400st)..stwierdzilem ze nie mozna bac sie wlasnego auta wiec sam to zrobilem
trzeszczaly plakaly przy wykrecaniu ale milimetr po milimetrze wychodzily.. na gwintach byl istny syf-nagaru 1 gram na swiece.wykrecilem je zwyklym kluczem do swiec... przy wkrecaniu nowych zabielilem gwint preparatem do wysokich temperatur(1400st)..stwierdzilem ze nie mozna bac sie wlasnego auta wiec sam to zrobilem
Brawo !adasko74 pisze:ja dzis zmienilem swiece w swoim koniku...trwalo to 4 h ..przebieg mam 49 tys mil.
trzeszczaly plakaly przy wykrecaniu ale milimetr po milimetrze wychodzily.. na gwintach byl istny syf-nagaru 1 gram na swiece.wykrecilem je zwyklym kluczem do swiec... przy wkrecaniu nowych zabielilem gwint preparatem do wysokich temperatur(1400st)..stwierdzilem ze nie mozna bac sie wlasnego auta wiec sam to zrobilem
Ja wykręcam co zimę czyszczę, sprawdzam przerwę, jak trzeba koryguję i smaruje smarem miedzianym gwinty. Odkręcają się szybciutko i bez pisku czy zgrzytu. Samar jest bardzo zalecany z tego wzgledu że gwint świecy jest metalowy a gniazdo aluminiowe. W wysokiej temperaturze w długim okresie wydzielają się jakieś związki, które zacieśniają gwint w bezpośrednim styku metal aluminium i stąd potem problem z odkręcaniem.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Tak masz rację stara szkoła zaleca wykręcanie i czyszczenie świec jako jedna z czynności serwisu okresowego - tzn np przy okazji wymiany oleju.adasko74 pisze:U mnie nie bylo od nowosci nic robione(tak mi sie wydaje)...mam swojego konia 2tyg dzieki forum wiedzialem jak sie do tego zabrac.teraz co roku bede sprawdzal i smarowal jak mowisz,tak powinno sie robic w kazdym autku bez wyjatku na marke.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Kontakt:
nie , Ty potrzebujesz MOTORCRAFT SP486,lub podobne - do Twojego jest masa świec zerknij na http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.phppudel pisze:Takie same wejdą?
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Raczej na pewno nie takie same - musisz poszukać zgodnie z twoim rocznikiem i specyfikacją silnika ale przypuszczam że masz jednoczęściowe = mniej problemówpudel pisze:Ja mam pytanko jakie świece potrzebuję do mustanga z 2002 roku? Takie same wejdą?
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
16 mmstanglex pisze:Panowie ile milimetrów ma klucz do świec w GT?
Raczej niepowinno nic złego się stać, waże by były to świece dotego auta a nie np. z dużego fiatastanglex pisze:Mam jeszcze jedno pytanie, czy chwilowe (na około tydzień) zamontowanie jednej/dwóch świec innej marki niż pozostałe może niekorzystnie wpłynąć na silnik?
You can never have too much power, just not enough traction.
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Ja mam Champion Double Platinum Power #7989 i pisząć wcześniejszego posta wziąłem świecę do ręki i suwmiarkę i zmierzyłem 16 mm żeby było jasnestanglex pisze:Kupiłem tymczasowe świece Autolite Revolution HT1 i nie pasuje do nich klucz 16 mm
Czyżby co producent to rozmiar?
Jesteś pewien, że te świece są do Mustanga? wpisałem te co kupiłem w google i otworzyłem pierwszy link z brzegu..
http://www.evoperform.com/shop/index.ph ... cts_id=387
i wygląda na to że to świece do 2004-2009 Ford F-150
W tym samym sklepie wszedłem na 2005-2009 Mustang GT i...
okazuje się, że.. Autolite Revolution HT0 to świece do Mustanga GT http://www.evoperform.com/shop/index.ph ... ucts_id=92
You can never have too much power, just not enough traction.