Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Stachu_xjr » 2012-11-15, 20:35

Przy zmianie biegów a szczególnei pierwszych pojawiło sie stukanie, dziś byłem na kanale mam zwiekszony luz na moscie - na ataku i na tych małych satelitkach , szpera jest ok bo jak kręce jednym kołem drugie sie równiez kreci w tym samym kierunku , mam przełoznie 3.31 i niechce innego , co robic szukac uzywanego zdrowego mostu koszt ze 3 tys , loteria i dalej bedzie stock , zwiększonej mocy tez zacznie siadac czy kupic zestaw czesci na AM , ale co mi bedzie potrzebne z tego sklepu bo nie znam sie na tym elemenice zbytni przewaznie pod maske zaglądałem :hyhy: , i gdzie w PL mi to dobrze złożą ?? :) , a jakie są mosty w GT500 czy da się go wsadzic do GT i czy jest takie przełożenie ?



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Stachu_xjr » 2012-11-15, 22:15

http://www.cjponyparts.com/ford-racing- ... M4001A355/" onclick="window.open(this.href);return false; 3.55 lub http://www.americanmuscle.com/frpp-svt- ... -0512.html" onclick="window.open(this.href);return false; 3.73 ja mam u siebie 3.31 a Ford Racing ma 3.55 czy bedzie duża róznica ??, bo z tego co widze to nie ma sesnu remontowac mojego jak sie wszytkie koszta czesci motażu ustawianai etc zliczy to moze nawet teniej wyjdzie gotowiec :looka:



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: swiadeka » 2012-11-15, 22:28

Ja również zastanawiałem się nad wymianą na coś wzmocnionego. W zeszłym roku pojawiły się luzy i było ciężko. Po wymianie sprzęgła była już tragedia. Kupiłem zestaw naprawczy timkena na ebayu. Uprościłem starego fachmana (dwie godziny), żeby zajął się tym - robił na kalkę, czyli starą metodą. Z tym, że i tak nie jestem z tego zadowolony. Przedłużyłem tylko jego żywot. W końcu most padnie. Jeżdżę na 3.55 i wydaje mi się, że nie ma dużej różnicy między 3.31 a 3.55. Proponuję kupić nowy. Jak dam radę finansowo, to też będę ściągać w zimie. Może pociągniemy od razu dwa? Z tym, że muszę poczekać do końca roku, aby finanse poprawiły się po moich ostatnich modach ;)

pzdr


Arek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: rick » 2012-11-16, 03:38

http://www.newtakeoff.com/mustang_gt_88 ... c-loc.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.currieenterprises.com/cestor ... =1430.9500" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: YoDa » 2012-11-16, 09:28

Stachu , jak podjedziesz do dobrego warsztatu 4x4 to napewno ci dobrze zrobią ten most bo to dla nich codziennośc ;) np. do Raffików w Krakowie , tam magicy są.
A wracając do objawów to też się podepne bo w sumie mam też jakieś objawy. Jak załanczam z P na D to nic się nie dzieje ale jak z D na R to jest taki "Klang"... , jak byłem u mechaniora to stwierdzili ze skrzynia daje takie kopnięcie na most i tak słychać ale jakby nie było luzu na moście to by tego nie było nie? A u żony czy w moim poprzednim tego nie miałem. Tu mam przełożenie 2,73 i pytanie czy przez to że mam takie małe przełożenie w zależności od przełożenia mogą być takie objawy ? czy moduł zębów jest taki sam dla wszystkich przełożeń czy tylko ilośc zębów się zmienia?


Pozdrawiam
Yoda

Obrazek

rusek
Forumowicz
Posty: 163
Rejestracja: 2012-04-04, 14:31
Model: cabrio GT 06
Silnik: V8 4.6
Kolor: Biały z czerwonymi pasami

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: rusek » 2012-11-16, 15:37

Mam most od GT 4.6 przebieg 60 tys miL STAN BDB ,bo ja założłem sobie od GT 500
http://moto.allegro.pl/drazek-zacisk-po ... 00980.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Stachu_xjr » 2012-11-16, 20:16

60 tys mil to się nadaje ale do remontu pewnie. U nas za uzywke niewiadoma w jakim stanie wolajom lekko po 3 tys plnów a nowy w us Ford racing 1200dolcow cały kompletny



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: rick » 2012-11-16, 22:56

RAFAŁ pisze:piszemy tu o moście ? czy o modach ?
cyba nie jest mod. jest OEM
http://www.newtakeoff.com/mustang_gt_88 ... c-loc.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

a z supercharger most od GT jest slaby, to dalem 9 inch



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Stachu_xjr » 2012-11-16, 23:50

200 dolarów nie różnica a mam nowy z Ford racing a. Ten ten jest z nowego gt i nie gwarantują ze pasi do s197



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: rick » 2012-11-17, 02:05

tylko oferuje opcję, często nowy jest tańsze niż odbudowy. Currie 9 inch, to również idealne dopasowanie i bardzo silny

ten jest heavy duty i do Shelby GT500

http://www.americanmuscle.com/frpp-svt- ... -0512.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: Stachu_xjr » 2012-11-17, 09:18

Tak. Ale 3.73 ja mam 3.31 i mi sie super jeździ nat tym przelozeniu niechce zbyt krótkiego bo nawet na tym co mam i oponach półslikach nie mam przyczepnosci na 1 biegu i na końcu 2 na czystej i suchej drodze latem



Awatar użytkownika
SPONTAN
Forumowicz
Posty: 351
Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
Model: Coupe 66, 68, 69
Silnik: V8 5.0
Kolor: złoty, srebrny, czarny

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: SPONTAN » 2012-11-17, 09:53

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :cisza: Stachu
sory,...lecz postaraj się z tym zaprzyjażnić lub do cholery: kup X4 :D
Ostatnio zmieniony 2012-11-17, 10:26 przez SPONTAN, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
SPONTAN-Magkri

Awatar użytkownika
SPONTAN
Forumowicz
Posty: 351
Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
Model: Coupe 66, 68, 69
Silnik: V8 5.0
Kolor: złoty, srebrny, czarny

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: SPONTAN » 2012-11-17, 10:06

To proste, możliwe, że tylko mnie się tak wydaje
Załżmy: wymieniasz dyferencjał i.... to da Ci półśrodek
Prawdopodobnie to, co radzi Ric to pewniak.
Jestem pewien, że naprawa: to dla Ciebie pośrodek, to kwestja Twojej charyzmy.
Będziesz 17-go, lub innej dady, wowczas, założysz rękawiczki itd.z naszym mechanikiem, to wręcz przyjemność
Lecz przygotuj się, danego dnia na pracę :rotfl:
Uwierz: (zmiany,rewolta) to najlepsza modyfikacja, gdy: przy niej, choć częściowo uczestniczysz :cool: :cool:

a propos
Ric masz rację


Obrazek
SPONTAN-Magkri

Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: witekz » 2012-11-17, 12:03

A w jakim celu kupować kompletny most? Przecież GT i GT500 za bardzo się nie różnią. GT 2005 maja już mosty 31 spline, takie same typy szpery (gt500 ma karbonowe tarczki za 100usd). Na twoim miejscu kupiłbym polosie Moser 31 spline,dobry komplet lożysk, nowe traczki do szpery np. karbonowe-albo nawet inny typ szpery, jak chcesz zwiekszac moc jeszcze to np. Eaton,Detroit i może nowe przełożenie 3.31. Ten most za 1424 usd nie jest wart takiej kasy, można zbudować dużo lepszy za te pieniądze.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??

Post autor: rick » 2012-11-17, 18:44

to będzie ten sam tylny most jak Alustar. Nie jestem pewien, jakie zmiany zostały wprowadzone lub jaki gear (3,31 lub 3,73). poprosić jego

nie zapomnij, po dodaniu mocy, szybko znajdziesz najsłabsze części :/

Musicie mi wybaczyć. Zapominam jak łatwo mam dostęp do części, warsztatów i ludzi, którzy robią to przez 50 lub więcej lat



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”