Jak w temacie w lewej głowicy zerwało klina na wałku rozrzadu { łancuch cały i jest na znakach } nie musze pisac jakie spustoszenie powstało
I pojawia sie pytanie jak to mozliwe i co było przyczyna ?????
Zerwany klin
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Re: Zerwany klin
Nie miałeś wcześniej jakichkolwiek problemów z autem? nie było nic słychać,grzechotanie ,stukanie ? nie wypadały zapłony? Pytam bo kolega z forum miał problem całkiem podobny w 4.6 2008r. z tym że u niego naciągnął się łańcuch ale w pore zażegnał usterce wymieniając rozrząd z napinaczami oraz kołami na nowy.Cieżko powiedzieć co mogło być przyczyną a z ciekawości zero oznak po rozbiórce że ktoś coś wcześniej grzebał w silniku?Jaki przebieg?
Re: Zerwany klin
raczj nikt nie grzebał okazało sie ze nietrzyma napinacz łancucha ale niewiem czy to ma znaczenie
zapomniałe napisac ze silnik jest w rajdówce i istnieje mozliwosc pomylenia biegu zamiast 5 wsadzone 3 i przekrecenie obrotów pozaskale ???
zapomniałe napisac ze silnik jest w rajdówce i istnieje mozliwosc pomylenia biegu zamiast 5 wsadzone 3 i przekrecenie obrotów pozaskale ???
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Zerwany klin
Może najpierw zawór dostał strzała z tłoka? Pewne że dół nie dostał? Korby całe?
Stawiam, że właśnie taka przyczyna.
Może programik nie do końca dobrze odgapiony, bo trzeba dobrze wiedzieć jak ten sterownik działa aby powiązać parametry że sobą i jeszcze później dobrze to przepisać na aem...
Stawiam, że właśnie taka przyczyna.
Może programik nie do końca dobrze odgapiony, bo trzeba dobrze wiedzieć jak ten sterownik działa aby powiązać parametry że sobą i jeszcze później dobrze to przepisać na aem...