Wibracje
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Moris
- Forumowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
- Model: teraz 911
- Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie
Wibracje
Troche poczytałem na postach na temat wibracji.
Mój problem uwidacznia się przy 120-130 km/h wyczuwalne wibracje poprzez siedzenie.
Po przekroczeniu 130 znikają i pojawiają się ponownie przy predkosci powyzej 170-180km/h
Przy tej predkosci juz silniej .
Źródło wibracji wyczuwam z tyłu. drga tez drązek automatycznej skrzyni ( tak ze pojawił się w nim jakieś świerszczyk)
Powody?
Od czego zacząć ?
Mam wymienione końcówki wydechów .
Koła 17 na orginalnych alu felgach.
Czy wyząbkowane opony mogą dawać taki efekt?
Wyczytałem też by sprawdzić gume na łaczniku skrzyni .
Mój problem uwidacznia się przy 120-130 km/h wyczuwalne wibracje poprzez siedzenie.
Po przekroczeniu 130 znikają i pojawiają się ponownie przy predkosci powyzej 170-180km/h
Przy tej predkosci juz silniej .
Źródło wibracji wyczuwam z tyłu. drga tez drązek automatycznej skrzyni ( tak ze pojawił się w nim jakieś świerszczyk)
Powody?
Od czego zacząć ?
Mam wymienione końcówki wydechów .
Koła 17 na orginalnych alu felgach.
Czy wyząbkowane opony mogą dawać taki efekt?
Wyczytałem też by sprawdzić gume na łaczniku skrzyni .
- celibad
- Forumowicz
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Wibracje
jak wyczuwasz poprzez siedzenie to napewno jest coś z wałem .... ogólnie większośc mustangów drży .....
- Moris
- Forumowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
- Model: teraz 911
- Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie
Re: Wibracje
I własnie w tym problem że nie mam porównania i może to taka uroda mustanga że musi drżeć i koniec
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Wibracje
Witam,
Myślę że to najwyrażniej wał , miałem to w różnych samochodach, głównie Jeep. Pojedz tam gdzie regenerują i poproś o wyważenie tego wału. Sprawdż też półoski i łożyska . Rozumiem że opony sprawdzałes....
Myślę że to najwyrażniej wał , miałem to w różnych samochodach, głównie Jeep. Pojedz tam gdzie regenerują i poproś o wyważenie tego wału. Sprawdż też półoski i łożyska . Rozumiem że opony sprawdzałes....
Pozdrawiam
Yoda
Yoda
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wibracje
U mnie nic nie drży na tyle, żeby się tym przejmować i nie tak, jak to podałeś u siebie... Myślę, że to nie kwestia uroku Mustanga.
.:: my other ride is your mom ::.
- Moris
- Forumowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
- Model: teraz 911
- Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie
Re: Wibracje
Najdziwniejsze to jest to że poziom wibracji jest zmienny.
Wczoraj wieczorem w trakcie jazdy był ledwie wyczuwalny .
Może pogoda ma na to wpływ :-)
Wczoraj wieczorem w trakcie jazdy był ledwie wyczuwalny .
Może pogoda ma na to wpływ :-)
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wibracje
Jesteś pewien, że żadnej felgi nie masz zgiętej? Kiedyś miałem tak w innym samochodzie - jedna z felg była zgięta i było to odczuwalne poniżej setki i powyżej 160.
.:: my other ride is your mom ::.
- Moris
- Forumowicz
- Posty: 196
- Rejestracja: 2010-10-12, 10:36
- Model: teraz 911
- Kolor: Byl, satin silver, teraz kto wie
Re: Wibracje
Pod koniec tygodnia będzie na sprawdzeniu .
Chce to połączyć z wymiana tarcz.
O wynikach poinformuje na forum .
Zobaczymy gdzie leży przyczyna
Chce to połączyć z wymiana tarcz.
O wynikach poinformuje na forum .
Zobaczymy gdzie leży przyczyna
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2009-05-21, 15:33
- Model: GT CaliforniaSpecial
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
Re: Wibracje
Miałem też podobne drgania wyczuwalne w całym aucie. Mi pomogło dorobienie odpowiednich pierścieni dystansowych do felg (a podobno były oryginalne) poza tym kiedy wymieniałem tarcze to otwory w tarczy mają wiekszą średnicę niż szpilki, włożyłem tam plastikowe dystanse (po jednym na tarczę wystarczy) tak żeby tarcza była idealnie centralnie względem szpilek. Po tym większość drgań ustało.
pozdrawiam
Kris
Kris
- celibad
- Forumowicz
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Wibracje
Kris , tarcze hamulcową centruje otwór wewnętrzny tarczy a nie otwór pod szpilkę , po dokręceniu koła tarcza sie ściśnie i jest obojętne jak będzie wtedy wycentrowany otwór przez który przechodzi szpilka , bardzo ważne jest wycentrowanie pierścieniem felgi względem piasty ....
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: Wibracje
No też nie widze związku , tak jak pisze Celibad to nie ma znaczenia. Myślę że po prostu miałeś szczęście trafić w idealne wycentrowanie felgi względem piasty. Bardzo ważne jest maksymalne dokręcenie koła w powietrzu bez nacisku .
Pozdrawiam
Yoda
Yoda
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 2009-05-21, 15:33
- Model: GT CaliforniaSpecial
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
Re: Wibracje
może faktycznie miałem szczęście, w każdym bądź razie mocniejsze drgania odczuwam dopiero po przekroczeniu 220km/h (nowo otwarty odcinek A1 Rybnik-Gliwice, zero aut, 3 pasy, idealny do testów).
pozdrawiam
Kris
Kris
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Wibracje
Hej,
wczoraj na trasie Holandia - Polska stałem godzinę w korku na bramki pod Wrocławiem. Za bramka dałem gazu i przy ok 130 dało się wyczuć wibracje. wibracje nie ustały po wysprzegleniu to samo na innych biegach nie ustały tez przy wyższych prędkościach. jutro jadę do wulkanizator. Macie jakieś inne propozycje co by to mogło być?
wczoraj na trasie Holandia - Polska stałem godzinę w korku na bramki pod Wrocławiem. Za bramka dałem gazu i przy ok 130 dało się wyczuć wibracje. wibracje nie ustały po wysprzegleniu to samo na innych biegach nie ustały tez przy wyższych prędkościach. jutro jadę do wulkanizator. Macie jakieś inne propozycje co by to mogło być?
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Wibracje
Mam teraz to samo, z tym, że zaczyna się przy nieco mniejszej prędkości.
Jutro rano jadę sprawdzić, ale pewnie skończy się na ponownym wyważaniu kół.
Jutro rano jadę sprawdzić, ale pewnie skończy się na ponownym wyważaniu kół.
- pudel
- Forumowicz
- Posty: 1406
- Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
- Model: 2002 V6,2007 V8
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Szary metalik & Torch red
- Kontakt:
Re: Wibracje
Hej,
sam zdiagnozować problem a raczej moja mama. wyjeżdżał em z podwórka a ona do mnie co to za drut ciągniesz? no to ja przód tył i zeczywiscie jak jakiś drut wylazlem z auta i pcham żeby silnik nie zakłócal i w kole coś jak drut wiec auto na lewarek ściągam kolo i zeczywiscie zerwał się czujnik z obejmą w kole... jutro wale po dwie obejmy kominkowe i do wulkanizatora. ..
sam zdiagnozować problem a raczej moja mama. wyjeżdżał em z podwórka a ona do mnie co to za drut ciągniesz? no to ja przód tył i zeczywiscie jak jakiś drut wylazlem z auta i pcham żeby silnik nie zakłócal i w kole coś jak drut wiec auto na lewarek ściągam kolo i zeczywiscie zerwał się czujnik z obejmą w kole... jutro wale po dwie obejmy kominkowe i do wulkanizatora. ..
GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....