Predator ,Superchips itd

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Predator ,Superchips itd

Post autor: alfatech » 2008-10-26, 08:28

Hi :]
Właśnie wczoraj zainstalowałem sobie program predatora 93 oktany.
Czyli mam teraz lać zwykłą PB95 czy PB98 czy jak ? Na okolicznych stacjach nie mam dostępu do 95 bezsiarkowych czy innych takich paliw premium. Słyszałem opinie że nie powinno się zalewać amerykańców PB98 ?


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Thomas
Posty: 0
Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
Model: Mustang GT premium 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarna czerń
Kontakt:

Post autor: Thomas » 2008-10-26, 08:38

Dobry temat, też chciałbym coś takiego do siebie wgrać, może warto wrzucić jakieś linki, czy opisy urządzeń które polecamy. :oczami:


A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.

pozdrawiam
Tomek

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: Predator ,Superchips itd

Post autor: RedHornet » 2008-10-26, 14:30

[quote:c44de4dc84="alfatech"]Hi :]
Właśnie wczoraj zainstalowałem sobie program predatora 93 oktany.
Czyli mam teraz lać zwykłą PB95 czy PB98 czy jak ? Na okolicznych stacjach nie mam dostępu do 95 bezsiarkowych czy innych takich paliw premium. Słyszałem opinie że nie powinno się zalewać amerykańców PB98 ?[/quote:c44de4dc84]

Bzdura 93amerykańskie to jakieś 97,89 nasze - musisz lać 98 teraz bo może ci spalać stukowo i rozwalisz zawory. Albo zmień oprogramowanie na 91

[ [i:c44de4dc84][b:c44de4dc84]Dodano[/b:c44de4dc84]: 2008-10-26, 13:33[/i:c44de4dc84] ][/size:c44de4dc84]
[quote:c44de4dc84="alfatech"]Hi :]
Słyszałem opinie że nie powinno się zalewać amerykańców PB98 ?[/quote:c44de4dc84]

Nie powinno się jeśli nie jest zmienione oprogramowanie - kąty zapłonu - jeśli nie będą zmienione = spalanie stukowe = rozwalone zawory


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-10-26, 16:00

aha czyli 98 :) dzięki :padam: ............ chyba się nic nie stanie jak przejadę parę kilometrów na 95 :niepewny: .......... do mojego GT zawsze lałem 98 a teraz jakoś wlałem 95 ............. wszystko u mnie na odwrót :rotfl:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-10-26, 16:10

[quote:cc149c12a8="alfatech"]aha czyli 98 :) dzięki :padam: ............ chyba się nic nie stanie jak przejadę parę kilometrów na 95 :niepewny: .......... go mojego GT zawsze lałem 98 a teraz jakoś wlałem 95 ............. wszystko u mnie na odwrót :rotfl:[/quote:cc149c12a8]

Spoko tylko go nie katuj ;)


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2008-10-26, 21:24

[quote:aaf35bf267="alfatech"] Słyszałem opinie że nie powinno się zalewać amerykańców PB98 ?[/quote:aaf35bf267]

[quote:aaf35bf267="SeaBiscuit"]Nie powinno się jeśli nie jest zmienione oprogramowanie - kąty zapłonu - jeśli nie będą zmienione = spalanie stukowe = rozwalone zawory[/quote:aaf35bf267]

Tzn, że jak leje V-Power 95 to nie dobrze? :zdziwko:


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-10-26, 23:43

[quote:0652aea0fb="andronik"][quote:0652aea0fb="alfatech"] [b:0652aea0fb]Słyszałem opinie że nie powinno [/b:0652aea0fb]się zalewać amerykańców PB98 ?[/quote:0652aea0fb]

[quote:0652aea0fb="SeaBiscuit"][b:0652aea0fb]Nie powinno się jeśli nie jest zmienione oprogramowanie [/b:0652aea0fb]- kąty zapłonu - jeśli nie będą zmienione = spalanie stukowe = rozwalone zawory[/quote:0652aea0fb]

Tzn, że jak leje V-Power 95 to nie dobrze? :zdziwko:[/quote:0652aea0fb]
Jak nie masz zmiany w oprogramowaniu to zalewasz jakby US 87 octane...

[b:0652aea0fb]Alfatech[/b:0652aea0fb] jak rozmawialiśmy, nie miałeś jeszcze zmienionego oprogramowania, a lałeś 98, tak zrozumiałem :P Poniżej tabela z przeliczeniem RON (EU) na MON i POM. Będzie łatwiej...
[img:0652aea0fb]http://img19.imagesbit.com/out.php?i=33013_OKTANY.jpg[/img:0652aea0fb]


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2008-10-26, 23:52

a gdzie ta tabelka hihi ?


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2008-10-26, 23:55

Mareczku :) wyobraż sobie ze chyba ślepy jestem hehehehe .... już widze ....... a tak na marginesie , kiedy znowu zawitasz do Kępna ... nie ma tu z kim wypić i zaśpiewać whysky moja żono :)))))))))))))))


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-10-27, 00:27

[quote:667f75e149="LIZZARD"]
Jak nie masz zmiany w oprogramowaniu to zalewasz jakby US 87 octane...
[/quote:667f75e149]

W usej używa się PON nie MON na stacjach.
Gdyby stosowano MON to ich 93 to by było paliwo lotnicze z 108 oktanami :rotfl:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-10-27, 01:22

[quote:8127f57266="SeaBiscuit"][quote:8127f57266="LIZZARD"]
Jak nie masz zmiany w oprogramowaniu to zalewasz jakby US 87 octane...
[/quote:8127f57266]W usej używa się PON nie MON na stacjach.
Gdyby stosowano MON to ich 93 to by było paliwo lotnicze z 108 oktanami :rotfl:[/quote:8127f57266]
Dlatego napisałem " [b:8127f57266]jakby[/b:8127f57266] " i zapodałem tabelkę z PON, czyli Pump Octane Number, więc każdy może to porównać.
Dla ścisłości chciałem zauważyć, iż ich MON 95 ma zaledwie 105 oktanów :hyhy:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-10-27, 10:49

[quote:09e43602f4="LIZZARD"]Alfatech jak rozmawialiśmy, nie miałeś jeszcze zmienionego oprogramowania, a lałeś 98, tak zrozumiałem :P [/quote:09e43602f4] no tak było :rotfl: od tamtej pory nie tankowałem i w sobotę wyjeżdżając zalałem 95 (wziąłem sobie do serca jak wsiedliście na mnie z Celibad'em żebym lał 95 :P )........no i u teściów zainstalowałem predatora - wszystko na opak :rotfl:
Czyli reasumując:
- zmodyfikowane oprogramowanie na 93 octany US - lejemy nasze 98Pb
- nie zmodyfikowane lub zmodyfikowane na 91 octany US - lejemy 95Pb

[b:09e43602f4]LIZZARD[/b:09e43602f4], [b:09e43602f4]celibad[/b:09e43602f4], myślałem że sobie jaja ze mnie robicie z tym paliwem .... no ale deko poczytałem :zawstydzony: .......... zasada "zawsze słuchaj starszych" była w tym wypadku słuszna :padam:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2008-10-27, 10:51

Czyli jak mam napisane nie mniej niz 91 to musze zalewac nasza 95 - dobrze rozumiem.
mam tak w instrukcji (5,4l V8 GT500 ).. ??



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-10-27, 11:04

[quote:b37915837f="AluStar"]Czyli jak mam napisane nie mniej niz 91 to musze zalewac nasza 95 - dobrze rozumiem.
mam tak w instrukcji (5,4l V8 GT500 ).. ??[/quote:b37915837f] dokładnie :]


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Thomas
Posty: 0
Rejestracja: 2008-07-08, 17:50
Model: Mustang GT premium 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarna czerń
Kontakt:

Post autor: Thomas » 2008-12-12, 17:49

Właśnie dostałem paczkę a w niej zimny dolot i filtr stożkowy - wszystko KN. Do tego przyszedł mi superchips. Jak zacząłem studiować instrukcję to zwariowałem z ilości tego co tam jest. Mam pytanie czy ktoś z Was ma tego chipsa u siebie i wie jak to wszystko zestroić ?
:padam:


A z pocałunkiem póki co zaczekamy - powiedział piękny książę złażąc ze Śpiącej Królewny.

pozdrawiam
Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”