Witam,
Miałem problem z hamulcem ręcznym, ciężko było go zaciągnąć. użyłem większej siły i efekt jest taki, że mam zablokowane tylne koła.
Co mogło się zepsuć i jak to chociaż prowizorycznie naprawić tak abym w ogóle mógł dojechać do warsztatu?
hamulec ręczny
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
może i nic się nie zepsuło zaciągnołeś reczny na siłe a miałeś zamarznięty to znaczy w linkach masz wodę i ona zamarzła lub miałes ośnieżone zaciski i też mogły zamarznąć najlepiej wstawić go do ciepłego garażu aż odtaje i więcej w zimie nie zaciągać recznego tylko ciepłty garaż pomoże a do mechanika nawet niejedź bozłoi cię zadarmo.

- stanglex
- Forumowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
- Model: 2016 Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Miałeś rację!RAFAŁ pisze:może i nic się nie zepsuło zaciągnołeś reczny na siłe a miałeś zamarznięty to znaczy w linkach masz wodę i ona zamarzła lub miałes ośnieżone zaciski i też mogły zamarznąć najlepiej wstawić go do ciepłego garażu aż odtaje i więcej w zimie nie zaciągać recznego tylko ciepłty garaż pomoże a do mechanika nawet niejedź bozłoi cię zadarmo.
Problem ustąpił po ogrzaniu się samochodu w garażu więc przyczyną był mróz. Zaobserwowałem też problem z maglownicą, promień skrętu się zmniejszył w przypadku skrętu w lewo. Kierownica skręcała się mniej o około 1/4 obrotu i było czuć "gumowaty" opór. Problem ustał także po postoju auta w garażu. Wydaje mi się, że z powodu mrozu coś się dziej z gumą przy maglownicy. Nie wiem tylko, czy to jest jakiś objaw zużycia tych gum, czy przy dużym mrozie twardnieją i jest to normalne.
Ostatnio zmieniony 2009-12-20, 21:49 przez stanglex, łącznie zmieniany 1 raz.
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY