hamulec ręczny

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

hamulec ręczny

Post autor: stanglex » 2009-12-20, 20:01

Witam,

Miałem problem z hamulcem ręcznym, ciężko było go zaciągnąć. użyłem większej siły i efekt jest taki, że mam zablokowane tylne koła.
Co mogło się zepsuć i jak to chociaż prowizorycznie naprawić tak abym w ogóle mógł dojechać do warsztatu?



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-12-20, 21:44

może i nic się nie zepsuło zaciągnołeś reczny na siłe a miałeś zamarznięty to znaczy w linkach masz wodę i ona zamarzła lub miałes ośnieżone zaciski i też mogły zamarznąć najlepiej wstawić go do ciepłego garażu aż odtaje i więcej w zimie nie zaciągać recznego tylko ciepłty garaż pomoże a do mechanika nawet niejedź bozłoi cię zadarmo.:D



Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Post autor: stanglex » 2009-12-20, 21:46

RAFAŁ pisze:może i nic się nie zepsuło zaciągnołeś reczny na siłe a miałeś zamarznięty to znaczy w linkach masz wodę i ona zamarzła lub miałes ośnieżone zaciski i też mogły zamarznąć najlepiej wstawić go do ciepłego garażu aż odtaje i więcej w zimie nie zaciągać recznego tylko ciepłty garaż pomoże a do mechanika nawet niejedź bozłoi cię zadarmo.:D
Miałeś rację!

Problem ustąpił po ogrzaniu się samochodu w garażu więc przyczyną był mróz. Zaobserwowałem też problem z maglownicą, promień skrętu się zmniejszył w przypadku skrętu w lewo. Kierownica skręcała się mniej o około 1/4 obrotu i było czuć "gumowaty" opór. Problem ustał także po postoju auta w garażu. Wydaje mi się, że z powodu mrozu coś się dziej z gumą przy maglownicy. Nie wiem tylko, czy to jest jakiś objaw zużycia tych gum, czy przy dużym mrozie twardnieją i jest to normalne.
Ostatnio zmieniony 2009-12-20, 21:49 przez stanglex, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-12-20, 21:57

może być twardnienie gum , a z tym ręcznym to nie używaj go w zimie i bediesz miał spokój a jak byci się chciało to robić to najpierw strzykawką wlej od góry w pancerz linki płynu hamulcowego i linka ci nie będzie zamarzać



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”