Wydech
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Nie zrozum mnie źle Mustang choć mój rocznikowo młody 2005 jest dla mnie autem kultowym z charakterem dlatego jak kupuje do niego części z półki performance chce mieć również uznane kultowe marki amerykańskie a nie jakieś europejskie dorabiane zamienniki i wynalazki Pana Henia.
Po za tym amerykańska widlasta 8 to jest to co brzmi z charakterem i tu można się bawić wydechem i śmieszą mnie tuningowane 2 litrowe europejczyko-japończyki z rynnami z tyłu które po prostu buczą i pyrkają a ich właściciele napinają się jak pawiany.
Po za tym amerykańska widlasta 8 to jest to co brzmi z charakterem i tu można się bawić wydechem i śmieszą mnie tuningowane 2 litrowe europejczyko-japończyki z rynnami z tyłu które po prostu buczą i pyrkają a ich właściciele napinają się jak pawiany.

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Słyszałem i rzeczywiście brzmi spoko. Nie wiem jak w magna jest ze średnicą w moim wydechu flowmaster'a jest 2,5". Jeżdżę na nim od dwóch lat i nic się nie dzieje a AmThunder jest zrobiony z tej tańszej kwasówki i to nie cały na dodatek,reszta to alu. Więc z tą średnicą 60mm to trochę przegięcie no chyba że ktoś chce sobie "przytkać" wydech. Nie zawsze w tuningu chodzi o zwiększenie mocyRAFAŁ pisze:Czesc LIZZARD,
czy ja dobrze tu czytam ,chcesz zmieniać wydech?
[ Dodano: 2009-05-09, 17:12 ]
Ja założyłem u siebie tłumiki magna flow coś podobnego znalazłem na ebyu

http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
A sluchajcie panowie co sądzicie o SLP http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-08- ... 240%3A1318
kolega Kluczyk ma to założone i kurde robi wrażenie niesamowite. Może coś ktoś czytał o wrażeniach ludzi z USA na ten temat? Jakieś minusy /plusy ?
kolega Kluczyk ma to założone i kurde robi wrażenie niesamowite. Może coś ktoś czytał o wrażeniach ludzi z USA na ten temat? Jakieś minusy /plusy ?
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Wrażeniaalfatech pisze:A sluchajcie panowie co sądzicie o SLP http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-08- ... 240%3A1318
kolega Kluczyk ma to założone i kurde robi wrażenie niesamowite. Może coś ktoś czytał o wrażeniach ludzi z USA na ten temat? Jakieś minusy /plusy ?

Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Kolega ma zalozone i wg mnie moje Bassani wymiekaja - Ja osobiscie bym je teraz wybral i zadne inne. mam jeszce jedno pozytywna uwage - glosno jest za autem a wsrodku wmiare cicho - w mnie przy 2000 obr buczy - tam nie .alfatech pisze:A sluchajcie panowie co sądzicie o SLP http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-08- ... 240%3A1318
kolega Kluczyk ma to założone i kurde robi wrażenie niesamowite. Może coś ktoś czytał o wrażeniach ludzi z USA na ten temat? Jakieś minusy /plusy ?
- Little Pony
- Forumowicz
- Posty: 121
- Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
- Model: yhm.... :)
- Silnik: inny V6
Gadałem ostatnio o tym z policjantami jak mi wlepiali 5 pkt i powiedzieli, że nie mają jak tego mierzyćRAFAŁ pisze:LIZZARD,
Jak założycz te Boom Tube to na pierwszy zakrecie zobaczysz lizak i pomiar głośniości
a jak dojedziesz do krynicy to głowa będzie Tobie buczała tak jakby ją ktoś włożył do betoniarki .........![]()
![]()

-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
Kluczyk właśnie mówił że na zimnym jest b. głośny ale jak się rozgrzeje jest luzik ,zauważyłem że w Manufakturze wszyscy się gapili jak odpalał silnik. I nie patrzyli na mojego chociaż ładniejszyAluStar pisze:Kolega ma zalozone i wg mnie moje Bassani wymiekaja - Ja osobiscie bym je teraz wybral i zadne inne. mam jeszce jedno pozytywna uwage - glosno jest za autem a wsrodku wmiare cicho - w mnie przy 2000 obr buczy - tam nie .


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
[ Dodano: 2009-05-11, 17:54 ]
Popieram - ja stojac obok - slyszalem wydech PMN-a tak ze wkrecilem obroty do odcinki nieswiadomie , swojego nie slyszalem . Dobry pomysl. Dla mnie super brzmi . Nie jest glosno w aucie ..alfatech pisze:Kluczyk właśnie mówił że na zimnym jest b. głośny ale jak się rozgrzeje jest luzik ,zauważyłem że w Manufakturze wszyscy się gapili jak odpalał silnik. I nie patrzyli na mojego chociaż ładniejszyAluStar pisze:Kolega ma zalozone i wg mnie moje Bassani wymiekaja - Ja osobiscie bym je teraz wybral i zadne inne. mam jeszce jedno pozytywna uwage - glosno jest za autem a wsrodku wmiare cicho - w mnie przy 2000 obr buczy - tam nie ................... miałem nic nie grzebać w aucie ....... ale ten wydech muszę mieć
- Kluczyk
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-09-08, 23:44
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Jak już pisałem wcześniej, jestem b. zadowolony z SLP. Auto brzmi (prawie
) jak stary Mustang, nie jest zbyt głośno i prawie zupełnie brak rezonansu. Zrobiłem już 15000 mil i jakoś nie zauważyłem, aby był uciążliwy w dłuższej trasie. Opinie innych użytkowników też są pozytywne. Wydaje mi się, że na zlocie w Łodzi udało mi się przekonać Alfatecha i Andronika



No chyba trochę się teraz zagalopowałeśalfatech pisze: zauważyłem że w Manufakturze wszyscy się gapili jak odpalał silnik. I nie patrzyli na mojego chociaż ładniejszy![]()



- Kluczyk
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2008-09-08, 23:44
- Model: GT 2007
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Gratuluję wyboruLIZZARD pisze:
A tak na poważnie, to Kluczyk ostatecznie mnie przekonał i biorę SLP

Prawdopodobnie będziesz musiał dodatkowo zakupić "Hanger Kit"
http://www.americanmuscle.com/pypes-200 ... ngers.html
Ford od 2007 roku zmienił gumy mocujące na tańsze, które są zamontowane w innych miejscach. Z kolei zaczepy w SLP są dopasowane do starego systemu z modelu 2005 i 2006. Podobno zmianę tą wprowadzono w połowie produkcji 2007, trochę dziwne bo ja mam auto ze stycznia i już mam nowe zaczepy

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Odnosnie wydechu, kazda ingerencja w uklad dolotowy/wydechowy wymaga strojenia silnika na hamowni, albo lepiej na AFR - czego u nas sie najczesciej nie robi. Po wymianie na tlumik mniej restrykcyjny mozemy zyskac na mocy, a np. stracic na momencie z powodu braku backpressure. Akurat w samochodach tego typu backpressure najczesniej tworzy katalizator, wiec wiec wymiana koncowego najczesciej nie ma na to wplywu.
Bardzo fajny bajer jest ze sterownikami na szerokopasmowe sondy lambda (nie takie jak w mustangu). Wtedy system sam sie stroi, uzywamy tego do tuningu harleya na wtrysku.
Nie wiem czy sa dedykowane pod mustanga, ale na pewno sa dodatkowe montowane na czas strojenia. Tuning na AFR daje najlepsze rezultaty, nie potrzeba hamowni.
Mniej restrykcyjny tlumik powoduje bardziej bogata mieszanke, strzela w tlumik, a bogatsza mieszanka niz potrzeba moc zabiera, nie dodaje. czasem dodanie mniej restrykcyjnego filtra powietrza moze skopensowac problem bez strojenia - gdyz z zamyslu robi mieszanke bardziej uboga. Tak czy inaczej, jak sie chce osiagi i zywotny silnik, strojenie na AFR is a MUST.
caniggia.
Bardzo fajny bajer jest ze sterownikami na szerokopasmowe sondy lambda (nie takie jak w mustangu). Wtedy system sam sie stroi, uzywamy tego do tuningu harleya na wtrysku.
Nie wiem czy sa dedykowane pod mustanga, ale na pewno sa dodatkowe montowane na czas strojenia. Tuning na AFR daje najlepsze rezultaty, nie potrzeba hamowni.
Mniej restrykcyjny tlumik powoduje bardziej bogata mieszanke, strzela w tlumik, a bogatsza mieszanka niz potrzeba moc zabiera, nie dodaje. czasem dodanie mniej restrykcyjnego filtra powietrza moze skopensowac problem bez strojenia - gdyz z zamyslu robi mieszanke bardziej uboga. Tak czy inaczej, jak sie chce osiagi i zywotny silnik, strojenie na AFR is a MUST.
caniggia.
Tia, też czytałem o tem na grupie w usiech, nie pamiętam na której, ale z wypowiedzi wynikało, iż jednym przybyło mocy, innym ubyło, a niektórym pozostało bez zmiancaniggia pisze:Odnosnie wydechu, kazda ingerencja w uklad dolotowy/wydechowy wymaga strojenia silnika na hamowni, albo lepiej na AFR - czego u nas sie najczesciej nie robi. Po wymianie na tlumik mniej restrykcyjny mozemy zyskac na mocy, a np. stracic na momencie z powodu braku backpressure. Akurat w samochodach tego typu backpressure najczesniej tworzy katalizator, wiec wiec wymiana koncowego najczesciej nie ma na to wplywu.


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...