Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-05-10, 21:30

pod tym linkiem jest film rejstracja TSK
http://www.magnaflow.com/02product/embe ... ileid=5720



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-10, 21:38

Nie zrozum mnie źle Mustang choć mój rocznikowo młody 2005 jest dla mnie autem kultowym z charakterem dlatego jak kupuje do niego części z półki performance chce mieć również uznane kultowe marki amerykańskie a nie jakieś europejskie dorabiane zamienniki i wynalazki Pana Henia.
Po za tym amerykańska widlasta 8 to jest to co brzmi z charakterem i tu można się bawić wydechem i śmieszą mnie tuningowane 2 litrowe europejczyko-japończyki z rynnami z tyłu które po prostu buczą i pyrkają a ich właściciele napinają się jak pawiany. :wstyd:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-05-11, 09:53

RAFAŁ pisze:Czesc LIZZARD,
czy ja dobrze tu czytam ,chcesz zmieniać wydech?

[ Dodano: 2009-05-09, 17:12 ]
Ja założyłem u siebie tłumiki magna flow coś podobnego znalazłem na ebyu
Słyszałem i rzeczywiście brzmi spoko. Nie wiem jak w magna jest ze średnicą w moim wydechu flowmaster'a jest 2,5". Jeżdżę na nim od dwóch lat i nic się nie dzieje a AmThunder jest zrobiony z tej tańszej kwasówki i to nie cały na dodatek,reszta to alu. Więc z tą średnicą 60mm to trochę przegięcie no chyba że ktoś chce sobie "przytkać" wydech. Nie zawsze w tuningu chodzi o zwiększenie mocy :hyhy:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-05-11, 09:59

A sluchajcie panowie co sądzicie o SLP http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-08- ... 240%3A1318
kolega Kluczyk ma to założone i kurde robi wrażenie niesamowite. Może coś ktoś czytał o wrażeniach ludzi z USA na ten temat? Jakieś minusy /plusy ?


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-05-11, 10:17

alfatech pisze:A sluchajcie panowie co sądzicie o SLP http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-08- ... 240%3A1318
kolega Kluczyk ma to założone i kurde robi wrażenie niesamowite. Może coś ktoś czytał o wrażeniach ludzi z USA na ten temat? Jakieś minusy /plusy ?
Wrażenia :rotfl: są pozytywne, chciałem właśnie te, ale skłaniam się w stronę Boom Tube http://www.ninosport.com/Boom-Tube-Axle ... ategory=90


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-05-11, 11:32

LIZZARD,

Jak założycz te Boom Tube to na pierwszy zakrecie zobaczysz lizak i pomiar głośniości

a jak dojedziesz do krynicy to głowa będzie Tobie buczała tak jakby ją ktoś włożył do betoniarki ......... :D :D :D



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-05-11, 15:02

alfatech pisze:A sluchajcie panowie co sądzicie o SLP http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-08- ... 240%3A1318
kolega Kluczyk ma to założone i kurde robi wrażenie niesamowite. Może coś ktoś czytał o wrażeniach ludzi z USA na ten temat? Jakieś minusy /plusy ?
Kolega ma zalozone i wg mnie moje Bassani wymiekaja - Ja osobiscie bym je teraz wybral i zadne inne. mam jeszce jedno pozytywna uwage - glosno jest za autem a wsrodku wmiare cicho - w mnie przy 2000 obr buczy - tam nie .



Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-05-11, 16:36

RAFAŁ pisze:LIZZARD,

Jak założycz te Boom Tube to na pierwszy zakrecie zobaczysz lizak i pomiar głośniości

a jak dojedziesz do krynicy to głowa będzie Tobie buczała tak jakby ją ktoś włożył do betoniarki ......... :D :D :D
Gadałem ostatnio o tym z policjantami jak mi wlepiali 5 pkt i powiedzieli, że nie mają jak tego mierzyć :)



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-05-11, 17:36

AluStar pisze:Kolega ma zalozone i wg mnie moje Bassani wymiekaja - Ja osobiscie bym je teraz wybral i zadne inne. mam jeszce jedno pozytywna uwage - glosno jest za autem a wsrodku wmiare cicho - w mnie przy 2000 obr buczy - tam nie .
Kluczyk właśnie mówił że na zimnym jest b. głośny ale jak się rozgrzeje jest luzik ,zauważyłem że w Manufakturze wszyscy się gapili jak odpalał silnik. I nie patrzyli na mojego chociaż ładniejszy :rotfl: .................. miałem nic nie grzebać w aucie ....... ale ten wydech muszę mieć :ok:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-05-11, 17:50

[ Dodano: 2009-05-11, 17:54 ]
alfatech pisze:
AluStar pisze:Kolega ma zalozone i wg mnie moje Bassani wymiekaja - Ja osobiscie bym je teraz wybral i zadne inne. mam jeszce jedno pozytywna uwage - glosno jest za autem a wsrodku wmiare cicho - w mnie przy 2000 obr buczy - tam nie .
Kluczyk właśnie mówił że na zimnym jest b. głośny ale jak się rozgrzeje jest luzik ,zauważyłem że w Manufakturze wszyscy się gapili jak odpalał silnik. I nie patrzyli na mojego chociaż ładniejszy :rotfl: .................. miałem nic nie grzebać w aucie ....... ale ten wydech muszę mieć :ok:
Popieram - ja stojac obok - slyszalem wydech PMN-a tak ze wkrecilem obroty do odcinki nieswiadomie , swojego nie slyszalem . Dobry pomysl. Dla mnie super brzmi . Nie jest glosno w aucie ..



Awatar użytkownika
Kluczyk
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2008-09-08, 23:44
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Post autor: Kluczyk » 2009-05-11, 21:13

Jak już pisałem wcześniej, jestem b. zadowolony z SLP. Auto brzmi (prawie ;)) jak stary Mustang, nie jest zbyt głośno i prawie zupełnie brak rezonansu. Zrobiłem już 15000 mil i jakoś nie zauważyłem, aby był uciążliwy w dłuższej trasie. Opinie innych użytkowników też są pozytywne. Wydaje mi się, że na zlocie w Łodzi udało mi się przekonać Alfatecha i Andronika :P



alfatech pisze: zauważyłem że w Manufakturze wszyscy się gapili jak odpalał silnik. I nie patrzyli na mojego chociaż ładniejszy :rotfl:
No chyba trochę się teraz zagalopowałeś :rotfl: :rotfl: :rotfl:



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-05-11, 21:58

alfatech pisze:
LIZZARD pisze:chciałem właśnie te, ale skłaniam się w stronę Boom Tube
a dlaczemu :oczami:
No bo są kuźwa o 0.69 $ droższe :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A tak na poważnie, to Kluczyk ostatecznie mnie przekonał i biorę SLP :D


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
Kluczyk
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2008-09-08, 23:44
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Post autor: Kluczyk » 2009-05-11, 23:15

LIZZARD pisze:
A tak na poważnie, to Kluczyk ostatecznie mnie przekonał i biorę SLP :D
Gratuluję wyboru :D

Prawdopodobnie będziesz musiał dodatkowo zakupić "Hanger Kit"

http://www.americanmuscle.com/pypes-200 ... ngers.html

Ford od 2007 roku zmienił gumy mocujące na tańsze, które są zamontowane w innych miejscach. Z kolei zaczepy w SLP są dopasowane do starego systemu z modelu 2005 i 2006. Podobno zmianę tą wprowadzono w połowie produkcji 2007, trochę dziwne bo ja mam auto ze stycznia i już mam nowe zaczepy :niepewny:



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-05-12, 22:39

Odnosnie wydechu, kazda ingerencja w uklad dolotowy/wydechowy wymaga strojenia silnika na hamowni, albo lepiej na AFR - czego u nas sie najczesciej nie robi. Po wymianie na tlumik mniej restrykcyjny mozemy zyskac na mocy, a np. stracic na momencie z powodu braku backpressure. Akurat w samochodach tego typu backpressure najczesniej tworzy katalizator, wiec wiec wymiana koncowego najczesciej nie ma na to wplywu.

Bardzo fajny bajer jest ze sterownikami na szerokopasmowe sondy lambda (nie takie jak w mustangu). Wtedy system sam sie stroi, uzywamy tego do tuningu harleya na wtrysku.

Nie wiem czy sa dedykowane pod mustanga, ale na pewno sa dodatkowe montowane na czas strojenia. Tuning na AFR daje najlepsze rezultaty, nie potrzeba hamowni.

Mniej restrykcyjny tlumik powoduje bardziej bogata mieszanke, strzela w tlumik, a bogatsza mieszanka niz potrzeba moc zabiera, nie dodaje. czasem dodanie mniej restrykcyjnego filtra powietrza moze skopensowac problem bez strojenia - gdyz z zamyslu robi mieszanke bardziej uboga. Tak czy inaczej, jak sie chce osiagi i zywotny silnik, strojenie na AFR is a MUST.

caniggia.



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-05-12, 22:57

caniggia pisze:Odnosnie wydechu, kazda ingerencja w uklad dolotowy/wydechowy wymaga strojenia silnika na hamowni, albo lepiej na AFR - czego u nas sie najczesciej nie robi. Po wymianie na tlumik mniej restrykcyjny mozemy zyskac na mocy, a np. stracic na momencie z powodu braku backpressure. Akurat w samochodach tego typu backpressure najczesniej tworzy katalizator, wiec wiec wymiana koncowego najczesciej nie ma na to wplywu.
Tia, też czytałem o tem na grupie w usiech, nie pamiętam na której, ale z wypowiedzi wynikało, iż jednym przybyło mocy, innym ubyło, a niektórym pozostało bez zmian :rotfl: czyli rozstrój żołądka :D


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”