Wydech

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-27, 13:13

SeaBiscuit pisze:Proste dlatego ze nie rdzewieją i sa niedozajechania praktycznie.

Za tłumik do omegi metalowy aluminiowany dałem ostatnio 100 złotych gwarancje mam na 2 lata Przy czym to na pewno nie takie aluminiowane wykonanie jak w USA

Za tłumiki Borli 304-Stainless Steal dałem 2700 i mam pisemną gwarancję na 1 milion mil
304 to najtańszy/najpopularniejszy gatunek stali kwasoodpornej - 0H18N9 ( wg PN ) w odróżnieniu od tak zwanej stali nierdzewnej( 0-4H13 - im wyższy nr na poczatku tym mniej odpornrne na korozję ) nie koroduje w kontakcie z powietrzem i jest odporny na kwasy ( nie wszytkie ). Jeśli nie uszkodzi się takiego tłumika mechanicznie to tam się nie ma co zepsuć. Fakt - cenowo wydechy z kwasówki są drogie ,ale mamy pewność że nic się nie posypie przez wiele lat.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-05-09, 11:56

LIZZARD pisze:
A tak wygląda środek Boom'a i pytanie czy bez odpowiedniej technologii da radę to w PL zrobić:

Obrazek
Wewnętrzna konstrukcja już dawno jest w Polsce skopiowana

http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=729 :zawstydzony:


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-05-09, 12:37

jtng pisze:
LIZZARD pisze:
A tak wygląda środek Boom'a i pytanie czy bez odpowiedniej technologii da radę to w PL zrobić:

Obrazek
Wewnętrzna konstrukcja już dawno jest w Polsce skopiowana

http://www.jtng.pl/pokaz_produkt.php?idprod=729 :zawstydzony:
Ponieważ masz ich produkty w ofercie, może wysłałbyś foto z oryginalną Boom Tubą do nich z zapytaniem, czy są w stanie tak wypełnić wnętrze nacięciami...


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-05-09, 12:40

są ale takie zlecenia biorą na miejscu - masz do nich bliżej Michael - tuning Żory (negocjować z Panem Staśkiem - serio)


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-05-09, 12:41

jtng pisze:są ale takie zlecenia biorą na miejscu - masz do nich bliżej Michael - tuning Żory (negocjować z Panem Staśkiem - serio)
Oooo, dzięki za namiar, sprawdzę ich zdolności :hyhy:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-05-09, 12:49

proszę bardzo!
swoją drogą - wiedząc że nie jest to opcja tania
ale dla tych którzy nie chcą eksperymentować
polecam Ragazzon


http://www.jtng.pl/pokaz_produkty.php?i ... azwa&str=1


u niemców ta marka to KULT

u nas zaczynamy to wprowadzać

niestety dźwięków mustangów nie mam ale warto posluchac kilku zgromadzonych w naszej galerii innych V6 i V8

... L&index=14

http://www.ragazzon.pl/sound.html#


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-05-09, 14:48

Czesc LIZZARD,
czy ja dobrze tu czytam ,chcesz zmieniać wydech?

[ Dodano: 2009-05-09, 17:12 ]
Ja założyłem u siebie tłumiki magna flow coś podobnego znalazłem na ebyu


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MagnaFlo ... ccessories

bardzo ładny dzwięk i w srodku nie dudni a jak się przyciśnie gaz to dopiero słychać muzykę v8

do młodszych roczników też jest

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-05- ... ccessories

i jest mniej paprania w przekładkę nawet bez podnośnika można przełożyć.



A i znalazłem też polską stronę

http://www.magnaflow.com.pl/

[ Dodano: 2009-05-09, 17:13 ]
http://www.rpmotorsport.pl/auta/ford_mu ... _2651.html

[ Dodano: 2009-05-09, 17:19 ]
http://www.magnaflow.com/02product/embe ... ileid=5719

[ Dodano: 2009-05-09, 17:19 ]
http://www.magnaflow.com/02product/shop ... ll&id=3368



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-05-09, 20:08

jtng pisze:są ale takie zlecenia biorą na miejscu - masz do nich bliżej Michael - tuning Żory (negocjować z Panem Staśkiem - serio)

Strumienice MICHAEL.

Spawdzcie lepiej srednice ukladow dolotowych - max strumienice MICHaEl maja 60mm - to za malo na nasz wydech. Ich konstrukcja ( strumienic ) jest opatentowana i jest zbudowana z 2 plaszczow - nie wydaje mi sie zeby byla podobna do dedykowanych z USA ( te przetloczki to nie wszystko)- zreszta srednica tu jest bardzo wazna . !! zastanowcie sie czy to dobra decyzja do naszych konikow. ja wybralem dedykowane , ale nie z Michaela - te wciskam do BMW , OPLI , golfow itd..
Tu troche teori o nich ..
http://tuning-design.pl/index.php?optio ... &Itemid=57



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-05-09, 23:30

AluStar pisze:
jtng pisze:są ale takie zlecenia biorą na miejscu - masz do nich bliżej Michael - tuning Żory (negocjować z Panem Staśkiem - serio)

Strumienice MICHAEL.

Spawdzcie lepiej srednice ukladow dolotowych - max strumienice MICHaEl maja 60mm - to za malo na nasz wydech. Ich konstrukcja ( strumienic ) jest opatentowana i jest zbudowana z 2 plaszczow - nie wydaje mi sie zeby byla podobna do dedykowanych z USA ( te przetloczki to nie wszystko)- zreszta srednica tu jest bardzo wazna . !! zastanowcie sie czy to dobra decyzja do naszych konikow. ja wybralem dedykowane , ale nie z Michaela - te wciskam do BMW , OPLI , golfow itd..
Tu troche teori o nich ..
http://tuning-design.pl/index.php?optio ... &Itemid=57
A po drugie przynajmniej dla mnie to wiocha wciskać tłumiki z golfa do mustanga i jeszcze za bagatela 3,600pln ktoś chyba na łeb w Niemczech upadł albo w Polsce. :zdziwko:

I nie żebym się nabijał ale zajebisty ten dźwięk, jak u mnie w pile łańcuchowej i momentami ma coś z pyrczącego trabanta Obrazek

http://www.youtube.com/swf/l.swf?swf=ht ... %20Exhaust


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-05-10, 06:31

czyj to stang jest umieszczony na tej stronie
CUSTOMER VIDEOS: video 1

rejstracja znana TSK96FM


... re=related



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-05-10, 10:18

RAFAŁ pisze:czyj to stang jest umieszczony na tej stronie
CUSTOMER VIDEOS: video 1

rejstracja znana TSK96FM


... re=related
E... no co ty gdzie masz nasza rejestracje TSK...



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-05-10, 10:55

RedHornet pisze:I nie żebym się nabijał ale zajebisty ten dźwięk, jak u mnie w pile łańcuchowej i momentami ma coś z pyrczącego trabanta

http://www.youtube.com/sw...azzon%20Exhaust
Signed. Ludzie, stockowy wdech z H-pipe jest bezporównania lepszy w barwie :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Thomeck
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2008-08-05, 21:08
Model: 05 GT Premium Manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Redfire
Lokalizacja:: Śląsk
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: Thomeck » 2009-05-10, 11:04

AluStar, chodzi o ten filmik http://www.magnaflow.com/02product/embe ... ileid=5719 i jestem prawie pewien, że to Baz_One, bo on ma wydech z Magnaflow :)


Pozdrawiam,
Tomek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-05-10, 11:07

Thomeck pisze:AluStar, chodzi o ten filmik http://www.magnaflow.com/02product/embe ... ileid=5719 i jestem prawie pewien, że to Baz_One, bo on ma wydech z Magnaflow :)
Masz racje to nasz kolega z forum. Ale osobiscie go nie zanm . ( niech sie wypowie )



jtng
Młodszy Forumowicz
Posty: 54
Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
Model: 2005
Silnik: V6 3.8
Kolor: mineral grey

Post autor: jtng » 2009-05-10, 21:20

RedHornet pisze:.... ale zajebisty ten dźwięk, jak u mnie w pile łańcuchowej i momentami ma coś z pyrczącego trabanta Obrazek

http://www.youtube.com/swf/l.swf?swf=ht ... %20Exhaust
masz racje i w pile i w wanklu 1 cylinder - ale to nie ma nic wspólnego z mustangiem


JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”