Ksenony

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Re: Ksenony

Post autor: tomec » 2011-07-07, 15:27

jakbys przeczytal co pisalem wczesniej w tym watku to bys wiedzial o co chodzi.
klapka jest i sie przesuwa, ale jesli pierwotnie byly zarowki a nie ksenony, to w tym momencie napiecie na pinie od "krotkich" znika, przeciez w zarowce jak zapalasz dlugie, to jedno wlokno gasnie, a zapala sie drugie. w efekcie przy zalozonych ksenonach i bez modyfikacji instalacji bedzie taki efekt ze klapka sie przesunie a palnik zgasnie, jak zmienisz spowrotem na krotkie, to zacznie swiecic a klapka wroci do pozycji "krotkich"


Kilka zdjęć: http://min.us/mCY3AXKp1#1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Ksenony

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2011-07-07, 20:39

jeżeli wcześniej były żarówki to poco była klapka
i jeżeli ktoś wstawił ksenony to jak mogą pasować do żarówek to jakaś parodia


jeżeli jest żarówka to niema klapki piny do krótkich się rozłączają po włączeniu długich
jeżeli był orginał ksenon to długie załączają klapkę nie rozłączając krótkich i to jest w lampie połączone



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Xenon HID

Post autor: XerofaN » 2011-07-20, 16:19

czy ktos z was montowal taki zestaw? z tego co sie orientuje to potrzebne sa palniki H4. tylko chyba jest problem bo musza byc bi-xenony bo dlugie i mijania sa na tej samej zarowce wiec chyba jak bym poprostu wsadzil jakis tam zestaw to czy mijania i drogowe beda dzialac? ogolnie wiem ze potrzebne sa spryskiwacze i system autopoziomowania zeby to bylo zgodne z prawem.

widzialem tez ze mozna kupic oryginalne lampy z xenonami do Mustanga ale gdzie je mozna dostac i za ile?

ew. jakie zarowki halogenowe polecacie?



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: Xenon HID

Post autor: sławekw » 2011-07-20, 16:22

co prawda nie mam nic do powiedzenia w tym temacie, ale zajrzyj tutaj: http://mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=14&t=3441 może znajdziesz jakąś odpowiedź na swoje pytania....


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Xenon HID

Post autor: XerofaN » 2011-07-20, 16:29

no czytalem to wczesniej i nie specjalnie wlasnie.



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: Xenon HID

Post autor: Bolek » 2011-07-20, 17:50

HID-y w Mustangu się nie sprawdzają.Nie polecam.Swiatło strasznie rozproszone.Porażka.Tylko oryginał lampy jak coś



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Xenon HID

Post autor: XerofaN » 2011-07-20, 20:24

no dobra ale gdzie je dostac?



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: Xenon HID

Post autor: Bolek » 2011-07-20, 21:53

trzeba szukać okazji http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-09-MU ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false; ,ostatnio zszedł nowiutki komplet lewa+prawa za 299$ miałem licytować ale sprzedałem auto więc bez sensu ,jak coś to oryginały nowe masz po 500$ za szt.dostępne od ręki



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Xenon HID

Post autor: XerofaN » 2011-07-21, 09:14

no to ja sobie na razie sprawwdze taki zestaw HID bo to tanie teraz sie zrobilo strasznie a montowac mozna samemu, montowalem w poprzednim aucie i bez porownania lepsza widocznosc niz na halogenach. w stangu klosze sa gladkie wiec swiatlo nie bedzie sie rozpraszalo.

tylko jak to jest z tymi dlugimi? tzn to H4 to jest do dlugich i do mijania tak? czy jak zaloze zwyklego hida nie BI to bedzie tez dzialac czy musi byc ten BI?



Piotrek_W
Forumowicz
Posty: 178
Rejestracja: 2009-07-07, 13:33
Model: BMW
Kolor: BLACK
Kontakt:

Re: Xenon HID

Post autor: Piotrek_W » 2011-07-21, 10:16

W H4 możesz kupic ksenon, lub bixenon. Ksenon to tylko światła mijania. Bi ksenon to światła mijania i drogowe. Różnica w hid między ksenonem a bi ksenonem to wstawiony dodatkowo elektromagnes, który przestawia palnik ksenonowy, przez co powstaje światło drogowe (długie)
Kupując zestaw hid ksenon, masz tylko światła mijania



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Xenon HID

Post autor: XerofaN » 2011-07-21, 13:11

ok dzieki za wyjasnienie. czyli raczej bede musial biksenona kupic :) nikt tu z forum tego nie robil?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Xenon HID

Post autor: caniggia » 2011-07-24, 14:02

Bolek pisze:HID-y w Mustangu się nie sprawdzają.Nie polecam.Swiatło strasznie rozproszone.Porażka.Tylko oryginał lampy jak coś
XerofaN ma odbłyśniki europejskie z obrysem, nie rozpraszają jak oryginały, natomiast jak ja widzę auta z BI xenon h4 na przeciw to mi się scyzoryk otwiera.

Jak już, to tylko z soczewkami oryginalne lampy xenonowe, żadna przeróbka nie będzie legalna, bo na lampie nie ma homologacji na xenony, choćbyś tonę spryskiwaczy założył i nawet automatyczną regulacje poziomu.
XerofaN pisze: w stangu klosze sa gladkie wiec swiatlo nie bedzie sie rozpraszalo.
w oryginale rozpraszaja odbłyśniki, nie szkło.



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Ksenony

Post autor: XerofaN » 2011-07-24, 18:50

aha dzieki za info. jeszcze pomysle zanim sie za to zabiore jesli w ogole :P na razie sie orientuje co sie da zrobic i jak :)



Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Re: Ksenony

Post autor: tomec » 2011-07-24, 23:10

RAFAŁ pisze:jeżeli wcześniej były żarówki to poco była klapka
i jeżeli ktoś wstawił ksenony to jak mogą pasować do żarówek to jakaś parodia


jeżeli jest żarówka to niema klapki piny do krótkich się rozłączają po włączeniu długich
jeżeli był orginał ksenon to długie załączają klapkę nie rozłączając krótkich i to jest w lampie połączone
piszemy o roznych sprawach, Ty o hidach, ja o CALYCH lampach oryginalnych. nie parodia tylko czytaj uwazniej
a co do HID, to sie nie wypowiem bo nie stosuje takich praktyk.


Kilka zdjęć: http://min.us/mCY3AXKp1#1" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2393
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Ksenony

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2011-07-25, 05:54

masz rację trochę to całepisanie zakręciło się
jak włączysz długie w standardzie to pin od krótkich się rozłancza i dlatego nie świeci
i tak jak piszesz zastosowanie puszki z przekażnikami rozwiązywało by sprawę



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”