Predator ,Superchips itd

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-01, 09:00

to zwykła świnia, nigdy nie działa w czasie rzeczywistym.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-01, 12:11

Chce zakupic SCT w americanmuscle z darmowymi 3 programami z BAMA custom jak dobrze podac im parametry aby mi to jeden program pod gaz napisali??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-01, 12:33

polecam lepiej kupic uzywany SCT w granicach 200$ a program zamowic u kogos innego.

np vmptuning.com. u goscia jest jedna darmowa poprawka wg logu, i to jest tak jak powinno byc. canned tunes to nic ciekawego.

nalezy podac aby wylaczyc obsluge bledow P0191 i P0460, program oczywiscie na 93 okt.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-01, 14:51

problem jest ze czasem trzeba jezdzicna pb, np w zimie sie wiecej jezdzi, a pb wiecej oktanow to tylko rajdowe. Na lpg jezdzi lepiej na programie 98 niz 95, bo jest blizej wykorzystania max oktanow. Tak czy inaczej w sct mozemy sobie zwiekszyc wyprzedzenie zaplonu recznie o pare stopni jak juz chcemy wykozystac lpg na max. Wystarczy poobserwowac wskazania stukowca i nie przegiac.



kurt
Posty: 5
Rejestracja: 2010-04-12, 08:24
Model: Ford Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Post autor: kurt » 2010-09-08, 06:47

Witam, ma problem z wyłączeniem ogranicznika prędkości za pomocą Predatora mianowicie po wprowadzeniu ogranicznika w stan wyłączenia i wczytaniu modyfikacji zaświeca się kluczyk i silniczek w menu problemu są trzy błędy których nie idzie usunąć pomaga tylko backup do orginalnego softu i ponowne wgranie 91 oktan ktoś spotkał się z takim problemem?



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-08, 08:50

A ja mam takie pytanie z troche innej beczki :D na dniach bede zamawial SCT i chcialbym sie dowiedziec ile wazy :D aby obliczyc sobie koszt transportu czy ktos moze zwazyc swojego?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-08, 08:57

niewiele... pol kg czy cos w tym stylu.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-08, 22:41

mam takie pytanie mam okazję kupić używany SCT gościu używał go do swojego SN95 z 1998 roku czy będzie pasował do mojego konika też?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-09-09, 12:55

Tak będzie pasował. Upewnij się że urządzenie na pewno jest odblokowane - najlepiej niech Ci przyśle zdjęcie tego menu:

Obrazek


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-09, 13:15

jade do niego bo 30 km odemnie mieszka i od razu podepniemy :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-12, 10:13

Pomocy mam już programator wchodzę na http://www.vmptuning.com/store/index.ph ... parent=117 ale nie mam pojęcia jak to wypełnić... :/

i jeszcze pytanko ile mogę programów wgrać do programatora?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-12, 11:37

w mods "eliminate error codes P0191 and P0460" ew jak masz jeszcze jakies modyfikacje filtr wydech to tez.

strategia ecu to 4 znakowy kod naklejony na ecu.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-12, 15:35

a gdzie to ecu się znajduje? nie wiedziałem że to takie trudne :P


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-09-12, 16:47

nie wiem gdzie w twoim modelu jest. Mozesz podlaczyc skaner i vehicle info czy jakos tak, wyswietli vin i strategy code, ten zamiast tego z ecu tez moze byc.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-09-13, 17:07

Oki ostatnie pytanie zanim złoże zamówienie jak im napisałeś że auto jest na gaz? chodzi mi jak to po amerykańsku sformułować czy to nie istotne?


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”