Supercharger/Procharger

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: lukasz » 2011-06-22, 22:06

adasko swieta racja ale to co napisales juz milion razy bylo mowione bo jak rozpędzisz te 500 KM trzeba się zatrzymać w odpowiednio do mocy.

ten temat natomiast tyczy sie podniesienia mocy.

ja chce podniesc moc z jednego prostego powodu - kiedy mój "wulgarnie" wyglądający i warczący mustang zapowiada na światłach że zniszczy niepozornego golfa który stoi obok - robi mi się głupio kiedy okazuje się że to jakiś wzmocniony r32 i czuje ten prześmiewcze myśli kierowców którzy akcje widzieli. (ps. nie przydarzyła mi się taka sytuacja - to wymysł mojej wyobraźni) no albo jak by to wyglądało jakby Cię objechała jakaś Q7 z rodzinką i bagażnikiem dachowym na pokładzie ;)

proste zgadzam się z tymi prześmiewcami wszystkimi że do jeżdżenia 500 KM mustangiem po zakrętach trzeba mieć rozum i umiejętności co pokazuje jazda po torze, ale mustang to głównie auto DO JEŻDŻENIA po prostej a dzisiaj 300 KM to JEST NIC kiedy jeździ po ulicach tyle CL63AMG czy innych mocnych maszyn.

Niestety prosty ze mnie człowiek i chce mustanga który nie będzie śmigany przez większość BMW, AUDI, MERCEDESÓW z silnikami powyżej 3 litrów :]

Dobra a żeby nie było że mam tak prymitywne oczekiwania to potrzebuję więcej mocy dla BEZPIECZEŃSTWA bo im szybciej wyprzedzę kolumnę 4 tirów tym lepiej dla mnie - tak czuje :rotfl:



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2011-06-22, 22:59

lukasz pisze:mi zawołali na dzień dobry w jetroniku 5000 zł za montaż saleena. to daje coraz większe koszty dlatego koral ponawiam prośbę żebyś powiedział co dokładnie miałeś na myśli mówiąc "takze stage 1,tyle ze do stage1 nie potrzebujesz drogiego kompresora za 6tys$ ,wystarczy Ci 2x tanszy ,taki ktory da te 6-7psi boostu i nie bedzie sie przy tym za bardzo grzal..
Ja za montaż Vortecha tez tyle musiałem im zostawic :znudzony:



Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: bart.knop » 2011-06-26, 17:39

ja powoli sie zastanawiam nad calym kitem:
http://www.americanmuscle.com/edelbrock-sc-0509gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale pewnie jeszcze troche potrwa zanim zbiore kase, hamulce juz mam zmienione, teraz jeszcze zawias, wydech i na koniec edelbrock :)



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: pudel » 2011-06-26, 21:07

bart.knop pisze:ja powoli sie zastanawiam nad calym kitem:
http://www.americanmuscle.com/edelbrock-sc-0509gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale pewnie jeszcze troche potrwa zanim zbiore kase, hamulce juz mam zmienione, teraz jeszcze zawias, wydech i na koniec edelbrock :)
piękny zestaw oglądałem go już nie raz :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2011-06-26, 21:15

Cena bardzo wysoka , za 1000$ mniej jest KenneBell na ShelbyStore



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2011-06-27, 22:45

tak cały kit - tak powiedizli jak dzwoniłem do nich Zimą https://www.shelbystore.com/ProductDeta ... -KB-46-TSS" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: adasko74 » 2011-06-28, 08:05

ja wczoraj przegladalem fora merykanskie i znalazlem rousha najtaniej chyba :) http://www.yatesperformance.com/mustang ... 20112.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jesli taniej nie znajde wychacze go.. :D



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Koral » 2011-06-28, 09:31

adasko74 pisze:ja wczoraj przegladalem fora merykanskie i znalazlem rousha najtaniej chyba :) http://www.yatesperformance.com/mustang ... 20112.html" onclick="window.open(this.href);return false;
jesli taniej nie znajde wychacze go.. :D
wlasciwa droga podazacie :) tez mysle o prochargerze do V6 2011, boost 8psi i 470HP mi wystarczy,a spalanie sie nei zwiekszy jeszcze,tym bardziej ze procharger bedzie sie pozniej zalaczal wiec do 3500rpm ekonomia pozostanie na beizacym poziomie :)

ciekzo w to uwierzyc ale jak kupilem GT z superchargerem saleena stage 2 470HP to w trasie mi spalil 8,3l/100km , no ale po upgradzie na stage 3 juz palil troche wiecej ;) takze do boostu 8psi auto wrecz mniej pali :) bo niedoladowane GT na tej samej trasie spalily mi 9,5-10l/100km, podobna predkosc ,jedynie roznica temperatut bo saleena kupilem 1lipca a tamte zima,wiec moze dlatego wiecej spalily



Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: AluStar » 2011-06-28, 10:43

Koral wiekszosc mowi o Supercharger nie o Procharger .. Wiec to jest roznica .
A roznica jest kolosalna. Juz idzie zestaw to V6 wiec za okolo 2-3 tyg bedzie montowany wiec zobaczymy.
Salen jest bardzo dobrym kompresorem w przeciwienstwie do Roush .
Zreszta testy to wykazaly dlatego najtanszy .



Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: lukasz » 2011-06-28, 14:34

ja sie sklaniam ku http://www.brenspeed.com/saleenstage2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co to za opcja "high HP induction"

ciekawy jestem co z tego wyjdzie na hamowni - no i czy podzespoly pociagna bez problemu..



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: AluStar » 2011-06-28, 17:11

lukasz pisze:ja sie sklaniam ku http://www.brenspeed.com/saleenstage2.html" onclick="window.open(this.href);return false;

co to za opcja "high HP induction"

ciekawy jestem co z tego wyjdzie na hamowni - no i czy podzespoly pociagna bez problemu..
PAMIETAJCIE
- w tym pakiecie jest wskazane obnizenie silnika.
- stosowanie tylko i wylacznie paliwa nie mniejszego od 98
- zastosowanie pompy paliwa od GT500 badz bostera .
- itd..itd..
Ale wg mnie jeden z najlepszych zestawow do montazu .



Roznica Saleen S281 / Roush .
jak pisza
: Roush stage 1 / 2 - tylko wyglad :-)
dopiero wyduszona moc z stage 3
: Salen syage 1 przyrost juz + 150 HP
pozostale etapy daja wspanialy moment juz od dolu

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Awatar użytkownika
lukasz
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-04-29, 21:41
Model: 4.6 V8 2008
Silnik: V8 4.6
Kolor: RED

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: lukasz » 2011-06-28, 19:04

"PAMIETAJCIE
- w tym pakiecie jest wskazane obnizenie silnika.
- stosowanie tylko i wylacznie paliwa nie mniejszego od 98
- zastosowanie pompy paliwa od GT500 badz bostera .
- itd..itd..
Ale wg mnie jeden z najlepszych zestawow do montazu ."

mniemam ze jetronik ma takie doswiadczenie ze poinformowali by mnie o tym gdybym przytargal do nich ten sprzet? jak uważasz?



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: AluStar » 2011-06-28, 19:25

lukasz pisze:"PAMIETAJCIE
- w tym pakiecie jest wskazane obnizenie silnika.
- stosowanie tylko i wylacznie paliwa nie mniejszego od 98
- zastosowanie pompy paliwa od GT500 badz bostera .
- itd..itd..
Ale wg mnie jeden z najlepszych zestawow do montazu ."

mniemam ze jetronik ma takie doswiadczenie ze poinformowali by mnie o tym gdybym przytargal do nich ten sprzet? jak uważasz?
Codziennie z bobikiem mam kontakt - nie tylko odnosnie mustangow - bez obawy.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Koral » 2011-06-29, 10:48

AluStar pisze:Koral wiekszosc mowi o Supercharger nie o Procharger .. Wiec to jest roznica .
ja slyszalem opinie ze do V6 2011 najlepszy bedzie procharger ..
AluStar pisze: Juz idzie zestaw to V6 wiec za okolo 2-3 tyg bedzie montowany wiec zobaczymy.
a jaki to zestaw ? do V6 2011 ? czekam na relacje :)
AluStar pisze:Salen jest bardzo dobrym kompresorem w przeciwienstwie do Roush . Zreszta testy to wykazaly dlatego najtanszy .
zgadza sie, Roush czy Vortech sa tansze ale znacznei gorsze od Saleena

lukasz pisze:ja sie sklaniam ku http://www.brenspeed.com/saleenstage2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo stage 3 ,ma juz Kenne Bell Boost-A-Pump czyli o paliwo nei musisz sie martwic a osiagi napraawde juz bdb :) tylko przy stage3 nalezy jeszcze kupic napinacz steeda a najlpeiej UPR, przy stage 2 wystarczy spiłowac ogranicznik na napinaczu fabrycznym ,bo tak to bedzie w niego uderzal i odkrzywi sie co moze powodowac spadanei paska.. ale lamei sie dopiero przy stage 3.. oprocz napinacza wieksza rolke na pompe wody celem zapobiegniecia poslizgowi paska, napinacz tez mozna kupic z wieksza rolka.. temat salenna mam w 1palcu,poki nie zastosowalem wiekszych rolek i napinacza steeda mialem wiecznei problemy ;) przy stage 2 wystarczy spilowac ogranicznik, no i auto b.malo pali jak na prawie 500konne V8.. ale jesli chcesz isc po bandzie to Stage 3 "Corvette Killer" ,kilka rolek i napoinacz to nie jest jakis wielki koszt a juz masz tyle HP ile tylko mozna uzyskac z zachowaniem gwarancji :) bo stage 4 to juz spore ryzyko i zalecaja wzmocneinei silnika..
takze wg mnei stage 3 bo przejscie ze stage 2 na stage 3 to wydatek ok 2tys$ wiec po co 2x placic..
wszystko zalezy do czego ma Ci GT sluzyc,bo jesli nei do wyscigow to stage2 wystarczy zeby wszystkei "zwykle" auta klasy bmw zostawiac w tyle na autostradzie,przy stage 3 to juz i wiekszosc motocykli ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: caniggia » 2011-07-13, 13:19

lukasz pisze: mniemam ze jetronik ma takie doswiadczenie ze poinformowali by mnie o tym gdybym przytargal do nich ten sprzet? jak uważasz?
a czy oni bedą swoim programatorem to stroić? czy bedziesz zamawial sct i program do niego?
jak pierwsza opcja, to jestes skazany na nich.

jak druga, to mogę wszystko zamontować i zestroić jak coś.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”