Supercharger/Procharger

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: bart.knop » 2012-04-18, 06:21

szybkie pytanie,
czy taki zestawk jak w linku to dobry zestaw? ile mozna z niego wycisnac i czy wogule ma sens rozmyslac o nim? i oczywiscie czy to wogule jest pelen zestaw? bo na innych sklepach kosztuje okolo 5000$

http://www.superchargersonline.com/inde ... ts_id=6697" onclick="window.open(this.href);return false;

dzieki
bartek



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: caniggia » 2012-04-18, 07:21

Da się to w tej cenie kupić, moim zdaniem warto, stachu xjr taki chyba ma.

Jest kompletny.



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2012-04-18, 07:40

To zestaw bez chłodzenie , taki jak mój koszt niecałe 4 tys jak wszędzie , Aftercooler kit w opcji cena pewno 1700 dolców, a na zdjeciu z tego sklepu silnik v6 pokazany, ja tu kupowałem i przyszło wszytko co potrzebne
http://www.brenspeed.com/05-08-mustang- ... rgers.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Dark Red » 2012-04-18, 13:16

Za 5300 USD wersja w chłodnicą powietrza.

http://www.brenspeed.com/paxtonsatinsl.html" onclick="window.open(this.href);return false;


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
bart.knop
Forumowicz
Posty: 289
Rejestracja: 2010-07-03, 23:33
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Windveil Blue

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: bart.knop » 2012-04-18, 21:19

piotrze, no czytasz w moich myslach.
nad tym wlasnie zestawem rozmyslam............................



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2012-04-18, 21:23

tu za podobną kase vortech z chłodzeniem wodnym http://www.brenspeed.com/v3vortechho.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2012-04-18, 21:35

tak ale z tego co sie orientuje to działa jak intercooler w normalnym aucie chłodzone jest powietrzem w czasie jazdy jak w tdi http://www.brenspeed.com/airtoairupgrade.html" onclick="window.open(this.href);return false;
, a w vortechu jest aftercooler połonczony z małą chłodnica i osobnym obiegiem płynu chłodzącego,
Ostatnio zmieniony 2012-04-18, 21:37 przez Stachu_xjr, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Dark Red » 2012-04-18, 21:37

Stachu_xjr pisze:tu za podobną kase vortech z chłodzeniem wodnym http://www.brenspeed.com/v3vortechho.html" onclick="window.open(this.href);return false;
chłodzenie wodne bardziej zawodne :) w razie awarii..... ja bym szedł w chłodzenie powietrzem


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2012-04-18, 21:39

Damian w CS miał vortecha v2 z chłodzniem i nie było problemów, srubowe spręzarki kenne bell , eaton itp maja równiez chłodznie wodne, pogieło ich w US 1600 dolców za chłodnice i pare kolanek :przestraszony:
Ostatnio zmieniony 2012-04-18, 21:41 przez Stachu_xjr, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: adasko74 » 2012-04-18, 21:41

Stachu_xjr pisze:Damian w CS miał vortecha v2 z chłodzniem i nie było problemów, srubowe spręzarki kenne bell , eaton itp maja równiez chłodznie wodne
a nie lepiej kupic kenne bell stage 1 za 5700 $...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: caniggia » 2012-04-18, 21:43

http://www.ebay.com/itm/05-08-MUSTANG-G ... 35a3bea608" onclick="window.open(this.href);return false;

jeszcze 500 taniej, chyba to samo.



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2012-04-18, 21:43

Raczej, ciekawe jak kenne bedzie działał w praktyce , podzespoły auta czy wydolą, ja na vortechu przelatałem 10 tys km bez przygód



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: adasko74 » 2012-04-18, 21:50

ja mam 68 tys mil..i troche sie pekam ...kennego..wacham sie miedzy nim a saleenem..to dwa topowe kompresory...ale czy mi konika nie wykoncza



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: caniggia » 2012-04-18, 21:53

adasko74 pisze:ja mam 68 tys mil..i troche sie pekam ...kennego..wacham sie miedzy nim a saleenem..to dwa topowe kompresory...ale czy mi konika nie wykoncza
to kupisz silnik za 6k:) 1/3 kompresora, żadna tragedia.



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Supercharger/Procharger

Post autor: Stachu_xjr » 2012-04-18, 21:56

caniggia pisze:http://www.ebay.com/itm/05-08-MUSTANG-G ... 35a3bea608

jeszcze 500 taniej, chyba to samo.
except engine management and fuel management / bez programtora , boosta a pomp, i bez swiec czyli wszedzie podobnie



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”