na każdym przeglądzie technicznym jest sprawdzana zbieżność [przy "rozciąganiu" kół], także jak by było coś nie halo to byś o tym wiedział.
Ogólnie wymiana wymiana sprężyn, amortyzatorów, sworzni, klocków, tarcz itp. nie wymaga sprawdzania zbieżności kół ponieważ nie są rozkręcane śruby odpowiedzialne za to. Niestety, z mojego doświadczenia wynika tyle, że cały układ odpowiedzialny za zbieżność nie jest praktycznie sprawdzany. Do ustawienia zbieżności bardzo często trzeba na początku rozruszać śruby aby można było cokolwiek zrobić i w tym tkwi problem [wszystkie podzespoły przecież pracują a coś co ustawimy na stałe może się "rozjechać"], dlatego zawsze radze aby to sprawdzić....
luz na wahaczu
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
a ja wole sprawdzić, żebym później nie miał problemów [no ale to moje zdanie] a jak masz taką możliwość, to pozazdrościćRAFAŁ pisze:i tu sie z tobą nie zgodzę bo ja na przeglądzie ledwie dojadę do bramy garażu i mam podbity
Dlatego napisałem, że z mojego doświadczenia wynika co innegokoral pisze:mi tez mechanik tak powiedzial i po 500km juz mi bok opony zdarlo;/ wlasnei po wymianie sworzni.. moze dlatego ze ze zwyklych wymienilem na te steeda, nie wiem, bynajmniej lpeiej zbieznosc sprawdzac..

Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:



- escalar
- Forumowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
- Model: GT Premium Bullitt
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czarny metalik
- Kontakt:
AluStar pisze:te juz sie 2 razy rozsypaly Escalarowi ..adasko74 pisze:tu masz lepszeBolek pisze:RAYBESTOS Part # 5051322 Professional Grade 43.99$ ja chyba wezme te jak okaże się ze to Ball Joint się rozsypałNapisali że profesjonalne może zrobie na nich 31 tys.km
![]()
![]()
http://www.americanmuscle.com/steeda-20 ... oints.html



teraz kupilem BMR-a caly wachacz razem z wozkiem...
czeka na montaz... dopiero potem bede mogl sie wypowiedziec...
BMR-komplet wachaczowy