R2C Performance - extremalne suche filtry stożkowe i doloty

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

R2C Performance - extremalne suche filtry stożkowe i doloty

Post autor: escalar » 2010-08-16, 22:16

chyba jako pierwszy w Polsce zdecydowalem sie na wpiecie do mojego Bullitta suchego filtra stozkowego firmy R2C Performance.
Wrazenia z jazdy sa niesamowite, auto nareszcie wkreca sie w wysokie obroty doslownie w ulamkach sekund, a jednoczesnie zastosowany filtr z grupy tzw. "suchych" zapewnia doskonala ochrone silnika, znacznie lepsza niz w przypadku "mokrych"
Wydaje mi sie, ze producent spelnil swoja obietnice, i rzeczywiscie gwarantowany przeplyw powietrza siega 98%.
suchy filtr, przy moim stylu jazdy, tzn. przejezdzaniu rocznie minimum 40 tys. km. byl jedyna rozsadna opcja dla bezpieczenstwa i ochrony silnika :)

ale do rzeczy... R2C Performance (http://www.r2cperformance.com/ ) jest zainteresowany dostarczaniem swoich produktow (filtrow i ukladow dolotowych) dla polskich odbiorcow....
...jesli ktos jest zainteresowany to walic smialo :)


http://prywatne.steelesia.com/R2C%20-%2 ... %204.0.jpg

http://prywatne.steelesia.com/R2C%20-%2 ... 0sheet.jpg

to tyle na razie :)



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-16, 23:55

Z hamuj go to zobaczymy czy potwierdzi twoje odczucia .. Jesten bardzo ciekaw ile wykeci BULT - a masz w Krakowie mnustwo ham owni . czekamy na wykresik...

nie będę pisał opini za i przeciw - wyniki powiedzą wszystko prawdę..



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-17, 00:00

po tym jak widziałem jak wygląda Twoj oryginalny filtr, na nowym choćby ze słomy był nie zdziwiłbym się że się szybko wkręca :rotfl: :rotfl: :rotfl: takiego szlamu dawno nie widziałem.



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-08-17, 22:22

caniggia pisze:po tym jak widziałem jak wygląda Twoj oryginalny filtr, na nowym choćby ze słomy był nie zdziwiłbym się że się szybko wkręca :rotfl: :rotfl: :rotfl: takiego szlamu dawno nie widziałem.
postaram sie go niebawem shamować :)
a co do wygladu filtra... to papierowe tak juz same z siebie wygladaja... nawet nowiutkie z pudelka... tak niestety wyglada seryjny papierowy filtr stozkowy Forda :)



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-17, 23:02

www, nie mow, nie ma na nim ponaklejane wszystkiego z drogi:)



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-08-17, 23:16

caniggia pisze:www, nie mow, nie ma na nim ponaklejane wszystkiego z drogi:)
hehe :) fakt, ze nie zmienialem go z 5-ć miesiecy ale nawet przy nowosci auto nie mialo wiele lepszych osiagow :)
...za namowa alustara.. postaram sie po prostu zrobic pomiar na hamowni :)



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-08-18, 09:18

Kiedyś zdjąłem całkiem filtr żeby sprawdzić różnice , nie było . Jak już będziesz jechał na hamownie to wceluj w normalną temperaturę bo przy 30 będziesz miał 280 KM i niepotrzebnie sie wqqq...sz :D


Bull & quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”