W rozmowie z technikiem w Brenspeed czy jest sens zmiany na paliwo 98 oktan powiedział mi jak masz samochód doładowany to na pewno tak tak i chodzi przede wszystkim o większą odporność tego paliwa na spalanie stukowe, a co za tym idzie mniejsze prawdopodobieństwo detonacji w razie jakiś problemów silnika. Jeżeli samochód jest wolno ssący to zyskasz 2-3HP w stosunku do paliwa 95 oktan - czy warto odpowiedz sobie sam.6pol pisze:Jakie macie wrażenia po wgraniu programu np z SCT na paliwo 98? Jak wpływa to na przyśpieszenie, czy dużo poprawia osiągi, czy ktoś może testował w porównaniu z seryjnym GT o ile długości na 400m lub o ile lepszy czas? Zastanawia mnie to bo usłyszałem od znajomego, że to nic nie da może 5hp
Predator ,Superchips itd
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Poczujesz ogromną różnice w zbieraniu się auta i reakcji na naciśniecie pedału gazu. w Mocy zyskasz około 20HP z dobrym stożkiem i 35HP. Program z któregokolwiek programatora przede wszystkim likwiduje opóźnienia w elektronice a zwłaszcza na elektronicznej przepustnicy - wierz mi, że jak wgrasz program masz wrażenie że jedziesz innym autem.6pol pisze:A co da program pod paliwo 95 w porównaniu z tym co jest w serii? Skrzynie mam manualną więc ustawień w skrzyni nie zmieni, zastanawiam się czy w ogóle warto kupić SCT
Po za tym twój fabryczny mustang jest ustawiony na paliwo 91 oktan z bardzo restrykcyjnymi ustawieniami kątów zapłonu - jest po prostu zmulony pod konieczność spełnienia pewnych norm zużycia paliwa emisji itd., jeżeli dostałbyś takie paliwo u nas za 3 złote to ekonomicznie byłoby uzasadnione nie dokonywać zmian. A tak jeździsz zamulonym autem które nie wykorzystuje paliwa które mu lejesz.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Potwierdzam !!. Inne autko.RedHornet pisze:Poczujesz ogromną różnice w zbieraniu się auta i reakcji na naciśniecie pedału gazu. w Mocy zyskasz około 20HP z dobrym stożkiem i 35HP. Program z któregokolwiek programatora przede wszystkim likwiduje opóźnienia w elektronice a zwłaszcza na elektronicznej przepustnicy - wierz mi, że jak wgrasz program masz wrażenie że jedziesz innym autem.6pol pisze:A co da program pod paliwo 95 w porównaniu z tym co jest w serii? Skrzynie mam manualną więc ustawień w skrzyni nie zmieni, zastanawiam się czy w ogóle warto kupić SCT
Po za tym twój fabryczny mustang jest ustawiony na paliwo 91 oktan z bardzo restrykcyjnymi ustawieniami kątów zapłonu - jest po prostu zmulony pod konieczność spełnienia pewnych norm zużycia paliwa emisji itd., jeżeli dostałbyś takie paliwo u nas za 3 złote to ekonomicznie byłoby uzasadnione nie dokonywać zmian. A tak jeździsz zamulonym autem które nie wykorzystuje paliwa które mu lejesz.
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Oj zdecydowanie.. odmów sobie nowych felg, laptopa i kup tunerAluStar pisze:Potwierdzam !!. Inne autko.RedHornet pisze:Poczujesz ogromną różnice w zbieraniu się auta i reakcji na naciśniecie pedału gazu. w Mocy zyskasz około 20HP z dobrym stożkiem i 35HP. Program z któregokolwiek programatora przede wszystkim likwiduje opóźnienia w elektronice a zwłaszcza na elektronicznej przepustnicy - wierz mi, że jak wgrasz program masz wrażenie że jedziesz innym autem.6pol pisze:A co da program pod paliwo 95 w porównaniu z tym co jest w serii? Skrzynie mam manualną więc ustawień w skrzyni nie zmieni, zastanawiam się czy w ogóle warto kupić SCT
Po za tym twój fabryczny mustang jest ustawiony na paliwo 91 oktan z bardzo restrykcyjnymi ustawieniami kątów zapłonu - jest po prostu zmulony pod konieczność spełnienia pewnych norm zużycia paliwa emisji itd., jeżeli dostałbyś takie paliwo u nas za 3 złote to ekonomicznie byłoby uzasadnione nie dokonywać zmian. A tak jeździsz zamulonym autem które nie wykorzystuje paliwa które mu lejesz.

Signed

You can never have too much power, just not enough traction.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
- Model: S281 SC
- Silnik: inny V8
- Kolor: Wściekle czerwony
- Lokalizacja:: Tak po środku.
Panowie, zonk na maxa. Dostałem nowy program do SCT3 i próbuje go wbić na programator. Po zainstalowaniu sterowników komp wreszcie wszystko widzi. Niestety robi się problem - jak otworzę okno SCT Livewire FirmWare update i wcisnę opcję Update Firmware to wywala okno - przekroczono limit czasu. Potem nad górnym paskiem pojawia się hasło ERASING i trwa to bez końca.
Żeby skończyć trzeba z tego wyjść a nie o to chodzi. Miał ktoś taki problem?
Żeby skończyć trzeba z tego wyjść a nie o to chodzi. Miał ktoś taki problem?
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
Najlepiej w Stanach w jakims sklepie który wysyła do Polski. A jeszcze lepiej jak masz znajomego W USA który prześle ci to w "prywatnej" paczce. Masz wtedy ogromną szanse że unikniesz cła i Vatu.
Ewentualnie czekać aż ktoś na forum ogłosi że ma do sprzednia.
Ewentualnie czekać aż ktoś na forum ogłosi że ma do sprzednia.
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune