Predator ,Superchips itd

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-04-10, 09:48

6pol pisze:Jakie macie wrażenia po wgraniu programu np z SCT na paliwo 98? Jak wpływa to na przyśpieszenie, czy dużo poprawia osiągi, czy ktoś może testował w porównaniu z seryjnym GT o ile długości na 400m lub o ile lepszy czas? Zastanawia mnie to bo usłyszałem od znajomego, że to nic nie da może 5hp :zdegustowany:
W rozmowie z technikiem w Brenspeed czy jest sens zmiany na paliwo 98 oktan powiedział mi jak masz samochód doładowany to na pewno tak tak i chodzi przede wszystkim o większą odporność tego paliwa na spalanie stukowe, a co za tym idzie mniejsze prawdopodobieństwo detonacji w razie jakiś problemów silnika. Jeżeli samochód jest wolno ssący to zyskasz 2-3HP w stosunku do paliwa 95 oktan - czy warto odpowiedz sobie sam.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-04-10, 09:56

6pol pisze:A co da program pod paliwo 95 w porównaniu z tym co jest w serii? Skrzynie mam manualną więc ustawień w skrzyni nie zmieni, zastanawiam się czy w ogóle warto kupić SCT :cwaniak:
Poczujesz ogromną różnice w zbieraniu się auta i reakcji na naciśniecie pedału gazu. w Mocy zyskasz około 20HP z dobrym stożkiem i 35HP. Program z któregokolwiek programatora przede wszystkim likwiduje opóźnienia w elektronice a zwłaszcza na elektronicznej przepustnicy - wierz mi, że jak wgrasz program masz wrażenie że jedziesz innym autem.
Po za tym twój fabryczny mustang jest ustawiony na paliwo 91 oktan z bardzo restrykcyjnymi ustawieniami kątów zapłonu - jest po prostu zmulony pod konieczność spełnienia pewnych norm zużycia paliwa emisji itd., jeżeli dostałbyś takie paliwo u nas za 3 złote to ekonomicznie byłoby uzasadnione nie dokonywać zmian. A tak jeździsz zamulonym autem które nie wykorzystuje paliwa które mu lejesz.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-04-10, 10:11

RedHornet pisze:
6pol pisze:A co da program pod paliwo 95 w porównaniu z tym co jest w serii? Skrzynie mam manualną więc ustawień w skrzyni nie zmieni, zastanawiam się czy w ogóle warto kupić SCT :cwaniak:
Poczujesz ogromną różnice w zbieraniu się auta i reakcji na naciśniecie pedału gazu. w Mocy zyskasz około 20HP z dobrym stożkiem i 35HP. Program z któregokolwiek programatora przede wszystkim likwiduje opóźnienia w elektronice a zwłaszcza na elektronicznej przepustnicy - wierz mi, że jak wgrasz program masz wrażenie że jedziesz innym autem.
Po za tym twój fabryczny mustang jest ustawiony na paliwo 91 oktan z bardzo restrykcyjnymi ustawieniami kątów zapłonu - jest po prostu zmulony pod konieczność spełnienia pewnych norm zużycia paliwa emisji itd., jeżeli dostałbyś takie paliwo u nas za 3 złote to ekonomicznie byłoby uzasadnione nie dokonywać zmian. A tak jeździsz zamulonym autem które nie wykorzystuje paliwa które mu lejesz.
Potwierdzam !!. Inne autko.



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2010-04-10, 10:25

AluStar pisze:
RedHornet pisze:
6pol pisze:A co da program pod paliwo 95 w porównaniu z tym co jest w serii? Skrzynie mam manualną więc ustawień w skrzyni nie zmieni, zastanawiam się czy w ogóle warto kupić SCT :cwaniak:
Poczujesz ogromną różnice w zbieraniu się auta i reakcji na naciśniecie pedału gazu. w Mocy zyskasz około 20HP z dobrym stożkiem i 35HP. Program z któregokolwiek programatora przede wszystkim likwiduje opóźnienia w elektronice a zwłaszcza na elektronicznej przepustnicy - wierz mi, że jak wgrasz program masz wrażenie że jedziesz innym autem.
Po za tym twój fabryczny mustang jest ustawiony na paliwo 91 oktan z bardzo restrykcyjnymi ustawieniami kątów zapłonu - jest po prostu zmulony pod konieczność spełnienia pewnych norm zużycia paliwa emisji itd., jeżeli dostałbyś takie paliwo u nas za 3 złote to ekonomicznie byłoby uzasadnione nie dokonywać zmian. A tak jeździsz zamulonym autem które nie wykorzystuje paliwa które mu lejesz.
Potwierdzam !!. Inne autko.
Oj zdecydowanie.. odmów sobie nowych felg, laptopa i kup tuner :)
Signed :)


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-04-10, 11:58

Zakladam ze kazdy Felgi juz ma i wtedy mysli nad takim czyms jak tuner -
Po felgach mozna marzyc o kostkach z pluszu na lusterka i cd na sznureczku - :D



Awatar użytkownika
6pol
Młodszy Forumowicz
Posty: 57
Rejestracja: 2008-11-24, 15:03
Model: Mustang GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver

Post autor: 6pol » 2010-04-10, 12:30

No to mnie chłopy żeście przekonali ;)



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-10, 22:45

W moim koniku to da takie same efekty??


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-10, 22:47

twoj konik slabszy, mniejszy przyrost.



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-10, 22:47

nie chodzi nawet o przyrost ale o czas reakcji po naciśnięciu gazu :D


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-10, 22:55

to na pewno, tu akurat jest duza roznica w moim rowniez.



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-04-11, 23:37

Panowie, zonk na maxa. Dostałem nowy program do SCT3 i próbuje go wbić na programator. Po zainstalowaniu sterowników komp wreszcie wszystko widzi. Niestety robi się problem - jak otworzę okno SCT Livewire FirmWare update i wcisnę opcję Update Firmware to wywala okno - przekroczono limit czasu. Potem nad górnym paskiem pojawia się hasło ERASING i trwa to bez końca.
Żeby skończyć trzeba z tego wyjść a nie o to chodzi. Miał ktoś taki problem?



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-04-12, 07:12

tomec pisze:moze pisze glupote, ale SCT Livewire to chyba zupelnie inny model programatora niz SCT X3, bo chyba o takim mowa.

Dosc zawansowane urzadzonko takze diagnostyczne..

Obrazek



kurt
Posty: 5
Rejestracja: 2010-04-12, 08:24
Model: Ford Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Post autor: kurt » 2010-04-12, 08:31

Witam,
Gdzie najlepiej kupić Predatora diablo lub SCT X3



Konrado
Forumowicz
Posty: 164
Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
Model: Silver Bullet, 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: silver

Post autor: Konrado » 2010-04-12, 09:19

Najlepiej w Stanach w jakims sklepie który wysyła do Polski. A jeszcze lepiej jak masz znajomego W USA który prześle ci to w "prywatnej" paczce. Masz wtedy ogromną szanse że unikniesz cła i Vatu.

Ewentualnie czekać aż ktoś na forum ogłosi że ma do sprzednia.


Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-12, 11:21

na ebay mozna calkiem przyzwoicie kupic.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”