Tarcze

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2008-08-19, 12:54

tam jest napisane (o ile pamiętam to w tym ogłoszeniu sprzedawał komplet 4 tarcz i klocki do nich).

jak coś to na maile mozna uzyskać ceny np. tylko tarcze przód.

Wysyłka 1 tarczy do PL to w USPS koszt ok 33 USD. Czas - teoretycznie 6 dni, w praktyce (w PL stoją długo) 15-20 dni.

Trzeba napisać żeby b. dobrze zabezpieczyli tarcze bo wypadają z pudełek przy rzucaniu na poczcie : (



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Re: Tarcze

Post autor: LIZZARD » 2008-09-17, 13:08

[quote:faf729313d="tommargo"]Zaproponowano mi takie tarcze http://www.sp-performance.com/diamond_slot.htm#" onclick="window.open(this.href);return false;
chodzi o te Bright Silver Plating co o nich sądzicie bo nie chcę wywalić 1000 pln + klocki za jakiś chłam.

z góry dzięki
pozdrwiam[/quote:faf729313d]

To ja zapodam linkę na wypasione hamulce niemieckiej firmy MOVIT, w której złożyłem zapytanie ofertowe w dniu wczorajszym, zobaczymy ile zaśpiewają :przestraszony:
http://www.movit.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

oraz linkę do ciekawego materiału (GB) o Koniu 2005+: "Car Reviews, Long Term Tests: Ford Mustang GT"- w którym to natrafiłem na wyżej wspomnianych Niemiaszków
http://www.evo.co.uk/carreviews/evolong ... ng_gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pozdro


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-09-17, 14:20

[quote:0eb08a33ea="LIZZARD"]To ja zapodam linkę na wypasione hamulce niemieckiej firmy MOVIT, w której złożyłem zapytanie ofertowe w dniu wczorajszym, zobaczymy ile zaśpiewają :przestraszony:[/quote:0eb08a33ea] no ciekawe :zdziwko: i ciekawe czy te najmniejsze wejdą pod 17 felgi :zdegustowany:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-09-17, 14:53

[quote:977e0c5b33="alfatech"][quote:977e0c5b33="LIZZARD"]To ja zapodam linkę na wypasione hamulce niemieckiej firmy MOVIT, w której złożyłem zapytanie ofertowe w dniu wczorajszym, zobaczymy ile zaśpiewają :przestraszony:[/quote:977e0c5b33] no ciekawe :zdziwko: i ciekawe czy te najmniejsze wejdą pod 17 felgi :zdegustowany:[/quote:977e0c5b33]

W formularzu on-line do Mustanga występuje rozmiar 17", ale być może to tylko "automat" :/ Ja "na szczęście" mam 18"

[ [i:977e0c5b33][b:977e0c5b33]Dodano[/b:977e0c5b33]: 2008-09-18, 01:42[/i:977e0c5b33] ][/size:977e0c5b33]
Dla tych, którzy samodzielnie zdecydują się na wymianę tarcz i klocków przód, zapodaję fiszkę z "rozrzuconymi" detalami zespołu hamulcowego Mstng 2005+


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-10-01, 10:02

No i jak z tymi tarczami z Niemiec :kijemgo: coś się odezwali? jakie ceny?
Coś długo się zastanawiają???


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-10-01, 11:24

Trzy razy słałem emalie i już mam ich w d*pie!!! Nie będę się za własną kasę prosił... Jako ciekawostę mogę podać, iż w PL jest? ich przedstawiciel - firma? ARTAL z W-wy...
Na forum Fiata znalazłem ich ofertę do Coupe: Ceny netto w EUR

MODEL Fiat Coupe 20v turbo
YEAR 8.96-
322x32 4s3przód/front - 2300
Warunki płatności: Przedpłata 100%
Termin realizacji: 2-4 tygodnie od otrzymania przedpłaty
Wyłączny przedstawiciel Movit, firma ARTAL Sp. z o.o.
Tel +48 604 95 69 96 faks +48-22 629 03 61 artal@iartal.com

Spróbujcie się tam dodzwonić :rotfl:

Z drugiej zaś strony negatywnie nastawiony opiniami o hamulcach w Stangach, postanowiłem osobiście przetestować ich zdolności i full zaskok, na autostradzie w ub. weekend przegoniłem Konika i zdziwko-zupełnie poprawnie działały, z 230km do 100km na ostro bez zarzutu, bez bicia, drżenia itp, itd.
Nie są to hamy jak w BMW (530D) mam tu na myśli siłę nacisku na hmmm...pedał, ale w zupełności wystarczające, fakt, było sucho i tarcze nie doświadczyły "wilgoci"... Natomiast w porównaniu do hamów w Jeepie to rewelacja. Jeep ma chyba najgorsze na świecie!!!
Reasumując, póki co temat wymiany brejków idzie do zamrażarki :)

SeaBiscuit wybiłeś mi oko ;)


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2008-10-01, 11:41

[quote:ae2705e05f="LIZZARD"]MODEL Fiat Coupe 20v turbo
YEAR 8.96-
322x32 4s3przód/front - 2300
Warunki płatności: Przedpłata 100%
Termin realizacji: 2-4 tygodnie od otrzymania przedpłaty
Wyłączny przedstawiciel Movit, firma ARTAL Sp. z o.o. [/quote:ae2705e05f] ....jasne :rotfl: ........ tak to dosłownie każdy może prowadzić interesy ,zero inwestycji ,zero magazynu ,zero konkretnego terminu ,zero ryzyka ,czyli zero wszystkiego + kosmiczna cena :rotfl: na takich warunkach to lepiej samemu się pobawić w sprowadzenie z USA .......aha i zero kontaktu :P [quote:ae2705e05f="LIZZARD"]Z drugiej zaś strony negatywnie nastawiony opiniami o hamulcach w Stangach, postanowiłem osobiście przetestować ich zdolności i full zaskok, na autostradzie w ub. weekend przegoniłem Konika i zdziwko-zupełnie poprawnie działały, z 230km do 100km na ostro bez zarzutu, bez bicia, drżenia itp, itd. [/quote:ae2705e05f] Dopiero zrobiłem 1500 km i za wiele nie hamowałem ( z założenia prawie wcale nie używam hamulców ;) ) i też jakoś nie zauważyłem żeby były totalnie do kitu ...... na moje oko tak działają przeciętne hamulce w przeciętnym aucie europejskim :zdziwko:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-10-01, 12:01

[quote:9a17a4685d="alfatech"] na takich warunkach to lepiej samemu się pobawić w sprowadzenie z USA ...[/quote:9a17a4685d]

Też tak myślę, i pewnie gdybym tuningował i uzyskał dużo więcej mocy to wymiana byłaby konieczna, a tak? IMHO w zupełności wystarczą :oczami:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2008-10-01, 12:55

Ło matko jak wy jeździcie toż to nie jest dupowóz tylko morderca i tak ma się na drodze zachowywać.
Rozpędź go do 180 zahamuj do 60 potem gaz do 120 hamulec do 60 gaz do 140 i hamulec do 60 – wszystko dynamicznie - I jak będzie ok hamować bez bicia i utraty siły hamowania to dla mnie jest ok.

Sorry za oko :ups:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2008-10-01, 13:05

[quote:71702f0f13="SeaBiscuit"]Ło matko jak wy jeździcie toż to nie jest dupowóz tylko morderca i tak ma się na drodze zachowywać.
Rozpędź go do 180 zahamuj do 60 potem gaz do 120 hamulec do 60 gaz do 140 i hamulec do 60 – wszystko dynamicznie - I jak będzie ok hamować bez bicia i utraty siły hamowania to dla mnie jest ok.[/quote:71702f0f13]

:rotfl: z tą jazdą to dlatego tak, ponieważ jadąc a raczej pędząc Jeepem do Wrocka miałem awaryjne hamowanie z 200km do 100-90 może i po akcji przy "zwykłym" użyciu hamulców zegarek mi się odpiął :przestraszony: takie kurna bicie miałem, totalnie wykrzywione tarcze, w Stangu powtórzyłem manewr i spox. To wszystko... Ło matko wybacz mi, proszę :zdrowko:

[ [i:71702f0f13][b:71702f0f13]Dodano[/b:71702f0f13]: 2008-10-01, 13:51[/i:71702f0f13] ][/size:71702f0f13]
[quote:71702f0f13="SeaBiscuit"]Ło matko jak wy jeździcie toż to nie jest dupowóz tylko morderca[/quote:71702f0f13]

Hey wybrałeś "mokrą robotę"! Ja tam zmierzam w kierunku "agentury" :D


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
tommargo
Posty: 7
Rejestracja: 2008-07-13, 22:55
Model: Ford Mustang GT '05
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarny

Post autor: tommargo » 2008-10-27, 23:10

no wreszcie założone nowe tarcze, przy drugim podejściu bo przy pierwszym przyszły chyba od jakiejś ciężarówki :)

zamontowali mi takie http://www.sp-performance.com/drilled_slotted.htm" onclick="window.open(this.href);return false; plus klocki ceramiczne

zmiana kolosalna rewelacyjne hamowanie nieporównywalne do oryginalnych, wreszcie przestałem się pocić przed hamowaniem z większej prędkości :)



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Post autor: Magic » 2008-10-28, 21:18

bodajże w warszawskim oddziale inter cars jest zestawik brembo 4xtarcze klocki i lepsze zaciski coś koło 8tyś zł :hyhy:


Obrazek

Awatar użytkownika
Dark Red
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark Red

ile dałeś $ za EBC Super Groove z klockami EBC Red Stuff ?

Post autor: Dark Red » 2008-11-01, 09:59

[quote:fd2365fa3e="SeaBiscuit"]Nie mam pojęcia co to za tarcze nie spotkałem się z takimi na forum w USA.
Ja mam EBC Super Groove z klockami EBC Red Stuff no i samochód wreszcie hamuje bo to co było na fabrycznych niewiele miało wspólnego z hamowaniem. :zdziwko:
A i płyn mam wymieniony na Super High Temp Castrol SRF.[/quote:fd2365fa3e]

Rozumiem że zaciski zostały fabryczne, i wymieniałeś tylko na przedniej osi ?


1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: ile dałeś $ za EBC Super Groove z klockami EBC Red Stuff

Post autor: RedHornet » 2008-11-02, 12:04

[quote:db1abf909f="Dark Red"][quote:db1abf909f="SeaBiscuit"]Nie mam pojęcia co to za tarcze nie spotkałem się z takimi na forum w USA.
Ja mam EBC Super Groove z klockami EBC Red Stuff no i samochód wreszcie hamuje bo to co było na fabrycznych niewiele miało wspólnego z hamowaniem. :zdziwko:
A i płyn mam wymieniony na Super High Temp Castrol SRF.[/quote:db1abf909f]

Rozumiem że zaciski zostały fabryczne, i wymieniałeś tylko na przedniej osi ?[/quote:db1abf909f]

Yes


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2008-11-02, 12:34

Po podpowiedzi na forum kolegi Mike'a zdecydowałem się na wybór tych:

http://stillen.com/product.asp?id=APBRK ... odel=GT500" onclick="window.open(this.href);return false;

jeśli idzie o przód.

Na tył będą zaś te:

http://www.stangsuspensio...p?idproduct=889" onclick="window.open(this.href);return false; -klocki
http://www.stangsuspensio...?idproduct=1002" onclick="window.open(this.href);return false; -tarcze
http://www.stangsuspensio...?idproduct=1596" onclick="window.open(this.href);return false; -przewody

Do tego te same felgi 20' co ma SeaBiscuit i na razie starczy.
Jutro jadę do serwisu, dokładnie obgadać sprawę.


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”