Tarcze
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
tam jest napisane (o ile pamiętam to w tym ogłoszeniu sprzedawał komplet 4 tarcz i klocki do nich).
jak coś to na maile mozna uzyskać ceny np. tylko tarcze przód.
Wysyłka 1 tarczy do PL to w USPS koszt ok 33 USD. Czas - teoretycznie 6 dni, w praktyce (w PL stoją długo) 15-20 dni.
Trzeba napisać żeby b. dobrze zabezpieczyli tarcze bo wypadają z pudełek przy rzucaniu na poczcie : (
jak coś to na maile mozna uzyskać ceny np. tylko tarcze przód.
Wysyłka 1 tarczy do PL to w USPS koszt ok 33 USD. Czas - teoretycznie 6 dni, w praktyce (w PL stoją długo) 15-20 dni.
Trzeba napisać żeby b. dobrze zabezpieczyli tarcze bo wypadają z pudełek przy rzucaniu na poczcie : (
Re: Tarcze
[quote:faf729313d="tommargo"]Zaproponowano mi takie tarcze http://www.sp-performance.com/diamond_slot.htm#" onclick="window.open(this.href);return false;
chodzi o te Bright Silver Plating co o nich sądzicie bo nie chcę wywalić 1000 pln + klocki za jakiś chłam.
z góry dzięki
pozdrwiam[/quote:faf729313d]
To ja zapodam linkę na wypasione hamulce niemieckiej firmy MOVIT, w której złożyłem zapytanie ofertowe w dniu wczorajszym, zobaczymy ile zaśpiewają
http://www.movit.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
oraz linkę do ciekawego materiału (GB) o Koniu 2005+: "Car Reviews, Long Term Tests: Ford Mustang GT"- w którym to natrafiłem na wyżej wspomnianych Niemiaszków
http://www.evo.co.uk/carreviews/evolong ... ng_gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdro
chodzi o te Bright Silver Plating co o nich sądzicie bo nie chcę wywalić 1000 pln + klocki za jakiś chłam.
z góry dzięki
pozdrwiam[/quote:faf729313d]
To ja zapodam linkę na wypasione hamulce niemieckiej firmy MOVIT, w której złożyłem zapytanie ofertowe w dniu wczorajszym, zobaczymy ile zaśpiewają

http://www.movit.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
oraz linkę do ciekawego materiału (GB) o Koniu 2005+: "Car Reviews, Long Term Tests: Ford Mustang GT"- w którym to natrafiłem na wyżej wspomnianych Niemiaszków
http://www.evo.co.uk/carreviews/evolong ... ng_gt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdro
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
[quote:0eb08a33ea="LIZZARD"]To ja zapodam linkę na wypasione hamulce niemieckiej firmy MOVIT, w której złożyłem zapytanie ofertowe w dniu wczorajszym, zobaczymy ile zaśpiewają
[/quote:0eb08a33ea] no ciekawe
i ciekawe czy te najmniejsze wejdą pod 17 felgi 



Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
[quote:977e0c5b33="alfatech"][quote:977e0c5b33="LIZZARD"]To ja zapodam linkę na wypasione hamulce niemieckiej firmy MOVIT, w której złożyłem zapytanie ofertowe w dniu wczorajszym, zobaczymy ile zaśpiewają
[/quote:977e0c5b33] no ciekawe
i ciekawe czy te najmniejsze wejdą pod 17 felgi
[/quote:977e0c5b33]
W formularzu on-line do Mustanga występuje rozmiar 17", ale być może to tylko "automat"
Ja "na szczęście" mam 18"
[ [i:977e0c5b33][b:977e0c5b33]Dodano[/b:977e0c5b33]: 2008-09-18, 01:42[/i:977e0c5b33] ][/size:977e0c5b33]
Dla tych, którzy samodzielnie zdecydują się na wymianę tarcz i klocków przód, zapodaję fiszkę z "rozrzuconymi" detalami zespołu hamulcowego Mstng 2005+



W formularzu on-line do Mustanga występuje rozmiar 17", ale być może to tylko "automat"

[ [i:977e0c5b33][b:977e0c5b33]Dodano[/b:977e0c5b33]: 2008-09-18, 01:42[/i:977e0c5b33] ][/size:977e0c5b33]
Dla tych, którzy samodzielnie zdecydują się na wymianę tarcz i klocków przód, zapodaję fiszkę z "rozrzuconymi" detalami zespołu hamulcowego Mstng 2005+
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
Trzy razy słałem emalie i już mam ich w d*pie!!! Nie będę się za własną kasę prosił... Jako ciekawostę mogę podać, iż w PL jest? ich przedstawiciel - firma? ARTAL z W-wy...
Na forum Fiata znalazłem ich ofertę do Coupe: Ceny netto w EUR
MODEL Fiat Coupe 20v turbo
YEAR 8.96-
322x32 4s3przód/front - 2300
Warunki płatności: Przedpłata 100%
Termin realizacji: 2-4 tygodnie od otrzymania przedpłaty
Wyłączny przedstawiciel Movit, firma ARTAL Sp. z o.o.
Tel +48 604 95 69 96 faks +48-22 629 03 61 artal@iartal.com
Spróbujcie się tam dodzwonić
Z drugiej zaś strony negatywnie nastawiony opiniami o hamulcach w Stangach, postanowiłem osobiście przetestować ich zdolności i full zaskok, na autostradzie w ub. weekend przegoniłem Konika i zdziwko-zupełnie poprawnie działały, z 230km do 100km na ostro bez zarzutu, bez bicia, drżenia itp, itd.
Nie są to hamy jak w BMW (530D) mam tu na myśli siłę nacisku na hmmm...pedał, ale w zupełności wystarczające, fakt, było sucho i tarcze nie doświadczyły "wilgoci"... Natomiast w porównaniu do hamów w Jeepie to rewelacja. Jeep ma chyba najgorsze na świecie!!!
Reasumując, póki co temat wymiany brejków idzie do zamrażarki
SeaBiscuit wybiłeś mi oko
Na forum Fiata znalazłem ich ofertę do Coupe: Ceny netto w EUR
MODEL Fiat Coupe 20v turbo
YEAR 8.96-
322x32 4s3przód/front - 2300
Warunki płatności: Przedpłata 100%
Termin realizacji: 2-4 tygodnie od otrzymania przedpłaty
Wyłączny przedstawiciel Movit, firma ARTAL Sp. z o.o.
Tel +48 604 95 69 96 faks +48-22 629 03 61 artal@iartal.com
Spróbujcie się tam dodzwonić

Z drugiej zaś strony negatywnie nastawiony opiniami o hamulcach w Stangach, postanowiłem osobiście przetestować ich zdolności i full zaskok, na autostradzie w ub. weekend przegoniłem Konika i zdziwko-zupełnie poprawnie działały, z 230km do 100km na ostro bez zarzutu, bez bicia, drżenia itp, itd.
Nie są to hamy jak w BMW (530D) mam tu na myśli siłę nacisku na hmmm...pedał, ale w zupełności wystarczające, fakt, było sucho i tarcze nie doświadczyły "wilgoci"... Natomiast w porównaniu do hamów w Jeepie to rewelacja. Jeep ma chyba najgorsze na świecie!!!
Reasumując, póki co temat wymiany brejków idzie do zamrażarki

SeaBiscuit wybiłeś mi oko

Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
[quote:ae2705e05f="LIZZARD"]MODEL Fiat Coupe 20v turbo
YEAR 8.96-
322x32 4s3przód/front - 2300
Warunki płatności: Przedpłata 100%
Termin realizacji: 2-4 tygodnie od otrzymania przedpłaty
Wyłączny przedstawiciel Movit, firma ARTAL Sp. z o.o. [/quote:ae2705e05f] ....jasne
........ tak to dosłownie każdy może prowadzić interesy ,zero inwestycji ,zero magazynu ,zero konkretnego terminu ,zero ryzyka ,czyli zero wszystkiego + kosmiczna cena
na takich warunkach to lepiej samemu się pobawić w sprowadzenie z USA .......aha i zero kontaktu
[quote:ae2705e05f="LIZZARD"]Z drugiej zaś strony negatywnie nastawiony opiniami o hamulcach w Stangach, postanowiłem osobiście przetestować ich zdolności i full zaskok, na autostradzie w ub. weekend przegoniłem Konika i zdziwko-zupełnie poprawnie działały, z 230km do 100km na ostro bez zarzutu, bez bicia, drżenia itp, itd. [/quote:ae2705e05f] Dopiero zrobiłem 1500 km i za wiele nie hamowałem ( z założenia prawie wcale nie używam hamulców
) i też jakoś nie zauważyłem żeby były totalnie do kitu ...... na moje oko tak działają przeciętne hamulce w przeciętnym aucie europejskim 
YEAR 8.96-
322x32 4s3przód/front - 2300
Warunki płatności: Przedpłata 100%
Termin realizacji: 2-4 tygodnie od otrzymania przedpłaty
Wyłączny przedstawiciel Movit, firma ARTAL Sp. z o.o. [/quote:ae2705e05f] ....jasne





Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
[quote:9a17a4685d="alfatech"] na takich warunkach to lepiej samemu się pobawić w sprowadzenie z USA ...[/quote:9a17a4685d]
Też tak myślę, i pewnie gdybym tuningował i uzyskał dużo więcej mocy to wymiana byłaby konieczna, a tak? IMHO w zupełności wystarczą
Też tak myślę, i pewnie gdybym tuningował i uzyskał dużo więcej mocy to wymiana byłaby konieczna, a tak? IMHO w zupełności wystarczą

Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
Ło matko jak wy jeździcie toż to nie jest dupowóz tylko morderca i tak ma się na drodze zachowywać.
Rozpędź go do 180 zahamuj do 60 potem gaz do 120 hamulec do 60 gaz do 140 i hamulec do 60 – wszystko dynamicznie - I jak będzie ok hamować bez bicia i utraty siły hamowania to dla mnie jest ok.
Sorry za oko
Rozpędź go do 180 zahamuj do 60 potem gaz do 120 hamulec do 60 gaz do 140 i hamulec do 60 – wszystko dynamicznie - I jak będzie ok hamować bez bicia i utraty siły hamowania to dla mnie jest ok.
Sorry za oko

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
[quote:71702f0f13="SeaBiscuit"]Ło matko jak wy jeździcie toż to nie jest dupowóz tylko morderca i tak ma się na drodze zachowywać.
Rozpędź go do 180 zahamuj do 60 potem gaz do 120 hamulec do 60 gaz do 140 i hamulec do 60 – wszystko dynamicznie - I jak będzie ok hamować bez bicia i utraty siły hamowania to dla mnie jest ok.[/quote:71702f0f13]
z tą jazdą to dlatego tak, ponieważ jadąc a raczej pędząc Jeepem do Wrocka miałem awaryjne hamowanie z 200km do 100-90 może i po akcji przy "zwykłym" użyciu hamulców zegarek mi się odpiął
takie kurna bicie miałem, totalnie wykrzywione tarcze, w Stangu powtórzyłem manewr i spox. To wszystko... Ło matko wybacz mi, proszę
[ [i:71702f0f13][b:71702f0f13]Dodano[/b:71702f0f13]: 2008-10-01, 13:51[/i:71702f0f13] ][/size:71702f0f13]
[quote:71702f0f13="SeaBiscuit"]Ło matko jak wy jeździcie toż to nie jest dupowóz tylko morderca[/quote:71702f0f13]
Hey wybrałeś "mokrą robotę"! Ja tam zmierzam w kierunku "agentury"
Rozpędź go do 180 zahamuj do 60 potem gaz do 120 hamulec do 60 gaz do 140 i hamulec do 60 – wszystko dynamicznie - I jak będzie ok hamować bez bicia i utraty siły hamowania to dla mnie jest ok.[/quote:71702f0f13]



[ [i:71702f0f13][b:71702f0f13]Dodano[/b:71702f0f13]: 2008-10-01, 13:51[/i:71702f0f13] ][/size:71702f0f13]
[quote:71702f0f13="SeaBiscuit"]Ło matko jak wy jeździcie toż to nie jest dupowóz tylko morderca[/quote:71702f0f13]
Hey wybrałeś "mokrą robotę"! Ja tam zmierzam w kierunku "agentury"

Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
- tommargo
- Posty: 7
- Rejestracja: 2008-07-13, 22:55
- Model: Ford Mustang GT '05
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarny
no wreszcie założone nowe tarcze, przy drugim podejściu bo przy pierwszym przyszły chyba od jakiejś ciężarówki
zamontowali mi takie http://www.sp-performance.com/drilled_slotted.htm" onclick="window.open(this.href);return false; plus klocki ceramiczne
zmiana kolosalna rewelacyjne hamowanie nieporównywalne do oryginalnych, wreszcie przestałem się pocić przed hamowaniem z większej prędkości

zamontowali mi takie http://www.sp-performance.com/drilled_slotted.htm" onclick="window.open(this.href);return false; plus klocki ceramiczne
zmiana kolosalna rewelacyjne hamowanie nieporównywalne do oryginalnych, wreszcie przestałem się pocić przed hamowaniem z większej prędkości

- Dark Red
- Forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2008-07-31, 23:54
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark Red
ile dałeś $ za EBC Super Groove z klockami EBC Red Stuff ?
[quote:fd2365fa3e="SeaBiscuit"]Nie mam pojęcia co to za tarcze nie spotkałem się z takimi na forum w USA.
Ja mam EBC Super Groove z klockami EBC Red Stuff no i samochód wreszcie hamuje bo to co było na fabrycznych niewiele miało wspólnego z hamowaniem.
A i płyn mam wymieniony na Super High Temp Castrol SRF.[/quote:fd2365fa3e]
Rozumiem że zaciski zostały fabryczne, i wymieniałeś tylko na przedniej osi ?
Ja mam EBC Super Groove z klockami EBC Red Stuff no i samochód wreszcie hamuje bo to co było na fabrycznych niewiele miało wspólnego z hamowaniem.

A i płyn mam wymieniony na Super High Temp Castrol SRF.[/quote:fd2365fa3e]
Rozumiem że zaciski zostały fabryczne, i wymieniałeś tylko na przedniej osi ?
1968 Coupe 6-cyl. / 2005 V8: Boost Brothers LT, FRPP Hot Rod cams & Intake, GT500 TB, H&R stabilizers, J&M LCA, Metco UCA, Spohn panhard bar, UPR CAI, line lock, Brembo 14" brakes, Seibon carbon hood, 18" shelby rims, 4.10 gears
Re: ile dałeś $ za EBC Super Groove z klockami EBC Red Stuff
[quote:db1abf909f="Dark Red"][quote:db1abf909f="SeaBiscuit"]Nie mam pojęcia co to za tarcze nie spotkałem się z takimi na forum w USA.
Ja mam EBC Super Groove z klockami EBC Red Stuff no i samochód wreszcie hamuje bo to co było na fabrycznych niewiele miało wspólnego z hamowaniem.
A i płyn mam wymieniony na Super High Temp Castrol SRF.[/quote:db1abf909f]
Rozumiem że zaciski zostały fabryczne, i wymieniałeś tylko na przedniej osi ?[/quote:db1abf909f]
Yes
Ja mam EBC Super Groove z klockami EBC Red Stuff no i samochód wreszcie hamuje bo to co było na fabrycznych niewiele miało wspólnego z hamowaniem.

A i płyn mam wymieniony na Super High Temp Castrol SRF.[/quote:db1abf909f]
Rozumiem że zaciski zostały fabryczne, i wymieniałeś tylko na przedniej osi ?[/quote:db1abf909f]
Yes
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Deftronic
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 489
- Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
- Model: Shelby GT500
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Grabber Orange
- Lokalizacja:: Acheron
Po podpowiedzi na forum kolegi Mike'a zdecydowałem się na wybór tych:
http://stillen.com/product.asp?id=APBRK ... odel=GT500" onclick="window.open(this.href);return false;
jeśli idzie o przód.
Na tył będą zaś te:
http://www.stangsuspensio...p?idproduct=889" onclick="window.open(this.href);return false; -klocki
http://www.stangsuspensio...?idproduct=1002" onclick="window.open(this.href);return false; -tarcze
http://www.stangsuspensio...?idproduct=1596" onclick="window.open(this.href);return false; -przewody
Do tego te same felgi 20' co ma SeaBiscuit i na razie starczy.
Jutro jadę do serwisu, dokładnie obgadać sprawę.
http://stillen.com/product.asp?id=APBRK ... odel=GT500" onclick="window.open(this.href);return false;
jeśli idzie o przód.
Na tył będą zaś te:
http://www.stangsuspensio...p?idproduct=889" onclick="window.open(this.href);return false; -klocki
http://www.stangsuspensio...?idproduct=1002" onclick="window.open(this.href);return false; -tarcze
http://www.stangsuspensio...?idproduct=1596" onclick="window.open(this.href);return false; -przewody
Do tego te same felgi 20' co ma SeaBiscuit i na razie starczy.
Jutro jadę do serwisu, dokładnie obgadać sprawę.
http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;