POMPA PALIWOWA CZY PROBLEM PROGRAMATORA?

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

POMPA PALIWOWA CZY PROBLEM PROGRAMATORA?

Post autor: alski » 2009-07-25, 01:21

Czasem i mustang nawali...

Dziś w mieście ruszając w korku mustang zgasł.... :niepewny: :zawstydzony:
Po odpaleniu (rozrusznik ostro zakręcił) słabe obroty i zdechł... :zawstydzony: :zawstydzony:
Znowu rozruch i zdechł...obroty ledwo ledwo jak u emeryta..lekkie dodanie gazu nie pomogło tylko ledwo zazipał i padł...
no i AWARYJKI ...

Dobrze,że nie jechałem sam i zepchnęliśmy auto na parking.

Tam tez próbowałem odpalić ale bez rezultatu!

Ostatnio programowałem paliwo na PERFORMANCE tzn. =>91 okt.z Flashpaqa Superchipsa

Pomyślałem,że może to jest przyczyną i mając w schowku tuner - wróciłem do ustawienia STOCK.

I DU...PA

Dopiero wtedy przypomniałem sobie o RESET FUEL POMP pod kolumną kierowniczą.
Wcisnąłem i po chwili bez problemu odpaliłem!

Co mogło być przyczyną takiej "zwiechy"?
Nawala pompa czy taka uroda w S197?

Może to oprogramowanie?

Pozdro :niepewny:


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-07-25, 12:39

alski, osobiście uważam ze w S197 elektryka jest dobrze wykonana, ale ma czasem skonności do zawieszania się.. ja w swoim już prawie 4-letnim stażu z tym autem miałem taką samą i drugą inną przypadłość..
Pompa czy jej elektryka też mi kiedyś zaświrowała.. tyle, że mi auto niezgasło w czasie jazdy a odpalić go niemogłem. Kręciłem raz, drugi, trzeci.. doopa - odpalał i zdychał. Wziąłem wtedy instrukcję od auta i przeglądając wpadłem na owy "reset pompy" - klik - en voila - do dziś wszystko gra :)
Innym przypadkiem wywieszenia sie elektryki była kwestia Shakera.. podbna sprawa do tej z pompą bo też sytuacja miała miejsce po przyjściu do auta.. wsiadam, odpalam silnik i chciałem sobie włączyc muzykę.. i niewyłączyłem bo radio po pierwszym wciśnięciu gałki zaczęło się bez końca włączać i wyłączać :P
Zagasiłem silnik i słysząc tykający przekaźnik a niechcąc za nim buszować - odłączyłem i podłączyłem akumulator :P
Problem również więcej już do dziś mi się niepowtórzył :)

Także na tune 91 bym niezwalał.. jakby był jakiś lewy to od samego początku po jego wgraniu powienieneś mieć problemy.. wgraj z powrotem i zobaczymy.. w razie czego na drodze zamiast awaryjek klikniesz resecik ;)


You can never have too much power, just not enough traction.

alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-07-25, 12:58

UFFFF

ale teraz to mi ulżyło! :D :D

Fakt,że ten resecik był magiczny ;)

Wiedziałem, że Mustang to KLASA AUTO!
Kumple zrobili oczy :szok: :szok: :szok: jak szybko można samemu autko naprawić, bez warsztatu, mądrych mechaników, płatnych komputerów...

Pyk i poszli :cwaniak:
Dzięki Ci!
Pozdro


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-07-25, 14:28

Tak na wszelki wypadek gdzie jest ten guzik do resetu pompy patrzałem w moim pod kolumna kierownicy i nic nie widze takiego V6 4.0



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-07-26, 02:12

Voila
Załączniki

[Rozszerzenie gif zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]



alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”