Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Mój tylni most juz ogranięty , zamówiłem wszytkie czesci na AM z Ford Racing , plus osobno na CjPony łozyska pół osi , Wszystko do kupy poskładał mi Canniga , moje wrażenia po montażu - szpera dużo mocniej łapie niz stock , nie ma wougle wycia po odpuszczniu gazu i hamowaniu silnikem,ogólnie dziwnie cicho ,znikły stuki przy zmianie biegów, no i zmienione zostało przełoznie z niespotykanej wartosci jak na manual 3.31 na 3.55 , zrywa trakcje dużo bardziej no i jest szybszy
bo licznik kantuje o prawkei 20 km/h ale ma Paweł mi to w przyszłosci zminic , Tak wiec wszystko poszło po mojej myśli demontaz mostu zajoł z 1,5 h , Paweł trzymał go dobe , i montaz 1,5h , aaa i po remoncie weszło prawie 2,5l oleju , wszytkie potrzebne czesci koszt około 500S
, tak wiec nie ma co kupowac używanego w PL za 3 tys bo ten zrobiony jest zajebisty 
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Odlej 0.5l, nie leje się pod korek. Tak ok 6mm poniżej korka. Choć u Ciebie jest inny dekiel, może musi być trochę więcej.
-
robacek
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 83
- Rejestracja: 2011-03-07, 14:35
- Model: Shelby
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
tez mam czasem lekki przeskok po wcisnieciu gazu. nie zeby jakos to technicznie przeszkadzalo ale wkurza mnie jak nie wszystko jest tip top w aucie. ktos moglby mi ogarnac ten temat w wawie?
-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Ku przestrodze.Stachu_xjr pisze:tak wiec nie ma co kupowac używanego w PL za 3 tys bo ten zrobiony jest zajebisty
Jak się okazało po 3500 km poodkręcały się śruby mocujące koło. Całe szczęście że nic się nie stało.
Pierwszy raz użyłem śrub z nowego zestawu zamiast oryginalnych. Wszystkie puściły.
To był chyba zestaw montażowy Motive.
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
jak się nie klei konkretnym klejem śrub to tak jestcaniggia pisze:Ku przestrodze.Stachu_xjr pisze:tak wiec nie ma co kupowac używanego w PL za 3 tys bo ten zrobiony jest zajebisty
Jak się okazało po 3500 km poodkręcały się śruby mocujące koło. Całe szczęście że nic się nie stało.
Pierwszy raz użyłem śrub z nowego zestawu zamiast oryginalnych. Wszystkie puściły.
To był chyba zestaw montażowy Motive.

-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Czerwony loctite uważasz za słaby?
Te śruby nie mają prawa się rozkręcić bez kleju. Ale jak są z gumy to nic dziwnego.
Te śruby nie mają prawa się rozkręcić bez kleju. Ale jak są z gumy to nic dziwnego.
- Magic
- Forumowicz
- Posty: 863
- Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
- Model: RTR 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: BLACK
- Lokalizacja:: Oleśnica
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
- Kontakt:
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
słaby czy nie słaby, często jak jest słabo odtłuszczony gwint to i tak nie będzie trzymać i ja stosuję silikon reinz ale to mój patent wiec...caniggia pisze:Czerwony loctite uważasz za słaby?
Te śruby nie mają prawa się rozkręcić bez kleju. Ale jak są z gumy to nic dziwnego.
co do miękkości śrub motive już z 4 razy rozkręcałem przełożenia i nigdy nie było luźnych śrub przy odkręcaniu ale wieniec z 30min dokręcałem wszystkie śruby i nie było mowy o zerwaniu gwintu wiec niema mowy że są śruby z gumy.

-
caniggia
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Tylni most jak regenerowac ?? co robic ??
Ja w każdym razie skręciłem kilkanaście mostów na oryginalnych śrubach i jeden na tych z zestawu i ten jeden się rozkręcił.
Fabrycznie czyste, bo nowe, zero oleju na gwintach, oczywiście i tak czyszczone.
A szczerze mówiąc, to nie wiem czy gwint by wytrzymał sporo więcej niż fabryczny moment, fabryczne się lepiej czuje przy dokręcaniu. Tak było przynajmniej w tym przypadku.
Fabrycznie czyste, bo nowe, zero oleju na gwintach, oczywiście i tak czyszczone.
A szczerze mówiąc, to nie wiem czy gwint by wytrzymał sporo więcej niż fabryczny moment, fabryczne się lepiej czuje przy dokręcaniu. Tak było przynajmniej w tym przypadku.