Zerwany klin

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
fryzo
Młodszy Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 2011-04-12, 22:51
Silnik: V8 4.6

Zerwany klin

Post autor: fryzo » 2012-10-02, 21:49

Jak w temacie w lewej głowicy zerwało klina na wałku rozrzadu :szok: { łancuch cały i jest na znakach } nie musze pisac jakie spustoszenie powstało
I pojawia sie pytanie jak to mozliwe i co było przyczyna ?????



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: Zerwany klin

Post autor: Bolek » 2012-10-02, 22:15

Nie miałeś wcześniej jakichkolwiek problemów z autem? nie było nic słychać,grzechotanie ,stukanie ? nie wypadały zapłony? Pytam bo kolega z forum miał problem całkiem podobny w 4.6 2008r. z tym że u niego naciągnął się łańcuch ale w pore zażegnał usterce wymieniając rozrząd z napinaczami oraz kołami na nowy.Cieżko powiedzieć co mogło być przyczyną a z ciekawości zero oznak po rozbiórce że ktoś coś wcześniej grzebał w silniku?Jaki przebieg?



fryzo
Młodszy Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 2011-04-12, 22:51
Silnik: V8 4.6

Re: Zerwany klin

Post autor: fryzo » 2012-10-03, 18:52

raczj nikt nie grzebał okazało sie ze nietrzyma napinacz łancucha ale niewiem czy to ma znaczenie
zapomniałe napisac ze silnik jest w rajdówce i istnieje mozliwosc pomylenia biegu zamiast 5 wsadzone 3 i przekrecenie obrotów pozaskale ???



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Zerwany klin

Post autor: caniggia » 2012-10-11, 22:45

Może najpierw zawór dostał strzała z tłoka? Pewne że dół nie dostał? Korby całe?
Stawiam, że właśnie taka przyczyna.

Może programik nie do końca dobrze odgapiony, bo trzeba dobrze wiedzieć jak ten sterownik działa aby powiązać parametry że sobą i jeszcze później dobrze to przepisać na aem...



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”