Witek.
W czwartek dostałem strzała z boku w prawy przód, niezbyt mocno ale większość poszła w koło i auto zaczęło źle jeździć. Dzisiejsze oględziny w warsztacie ujawniły uszkodzony amortyzator i luzy na sworzniach i tulejach wahaczy. Tuleje można zregenerować (chyba że są jakieś inne pomysły ?), sworznie też nie stanowią problemu, pytanie za to brzmi - jakie amortyzatory założyć ? Dostępne sa OEMy Forda (najdroższe), Monroe (trochę taniej) i Kayaby (dość tanio). Ktoś już wymieniał amorki u siebie i może podzielić się doświadczeniami ?
GT amortyzatory przód - sugestie ?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Re: GT amortyzatory przód - sugestie ?
Zdecydowanie kupić całe nowe wahacze ze sworzniami + końcówki drążków+komplet nowych łączników+ kompletne nowe mcphersony + sprężyny.Koniecznie po zainstalowaniu kitu zbieżność + geometria.Regenerować to sobie można w zaporożcu gdzie części nie produkują od 15 lati auto ma 28ps.Kompletne wahacze dostaniesz na http://www.rockauto" onclick="window.open(this.href);return false; tam też sprężyny i amory OEM ale chyba lepiej już zakupić jakiś fajny kit np Ford Racing Amorki przód tył + spreżyny na 15mm niżej auto,odrazu inna jazda i zero straty na komforcie.Kity dostepne na americanmuscle cjpony i ebay w dobrych cenach.Alustar z tego co pamiętam też ma zawiesznia do mustanga w przystępnych cenach.
- Magic 2OO
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
- Model: Był: '07 GT-C
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: grafit
- Kontakt:
Re: GT amortyzatory przód - sugestie ?
Nie. Po pierwsze nie stać mnie, po drugie nie wiem jak długo jeszcze będę nim jeździł więc nie zamierzam inwestować, po trzecie ma jeździć jak jeździł, po ulicy a nie po torze.Bolek pisze:Zdecydowanie kupić całe nowe wahacze ze sworzniami + końcówki drążków+komplet nowych łączników+ kompletne nowe mcphersony + sprężyny.
Pozdrawiam - Maciek.
Re: GT amortyzatory przód - sugestie ?
Odpowiadasz koleś jakbyś miał pretensje do mnie że starałem Ci się pomóc
Nie wiem za bardzo o co Ci chodzi ,ale można było napisać prostymi słowami Dzięki stary, ale poszukam czegoś tańszego
a ty mi piszesz z pretensjami że Cię nie stać, że ulica to nie tor itp.a gówno mnie to stary obchodzi z całym szacunkiem czy Cię stać czy nie i czy będziesz nim jeździł po jeziorze czy po torze czy postawisz go na telewizorze.Zrozum że po takim dzwonie w koło należy wymienić całe zawieszenie koła a ty chcesz regenerować wahacze? a wiesz co się stanie jak ten wahacz czy mcpherson będzie delikatnie krzywy nawet tego nie poczujesz a mechanik nie zauważy przy montażu a przy 100km/h jak Cię wyniesie z łuku na drzewo to co wtedy? Twoje życie stary,napisałem to dla twojego dobra nie dla swojego...jak już coś to kup sobie używany zawias w Białymstoku ,mają kompletne używane zawieszenia do Mustanga V generacji,mają też same wahacze sprężyny wszystkie graty itp reklama .Dla ludzi z forum są jakieś zniżki.Przepraszam że pomogłem już nie będe.Pfffffffffff


Ostatnio zmieniony 2012-10-09, 19:22 przez Bolek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Magic 2OO
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
- Model: Był: '07 GT-C
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: grafit
- Kontakt:
Re: GT amortyzatory przód - sugestie ?
Odpowiedziałem w sumie tak jak chciałeś - krótko, prosto i z podaniem powodów. Zadałem konkretne pytanie i oczekiwałem konkretnej odpowiedzi, a nie wykładu. Dzięki za pomoc i podanie namiarów, ale raczej nie skorzystam.Bolek pisze:Odpowiadasz koleś jakbyś miał pretensje do mnie że starałem Ci się pomóc
Pozdrawiam - Maciek.
- YoDa
- Forumowicz
- Posty: 964
- Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
- Model: V6 3,7 2012
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
- Kontakt:
Re: GT amortyzatory przód - sugestie ?
Jak nie wiesz ile będzieś nim jeżdził to lepiej kup Motorcraft , są i droższe
Monroe i KYB sobie odpuśc bo niewiele zaoszczędzisz. Jak Masz zgięty amor to naprawde mocowania od razu kup bo rozlecą się najprawdopodobniej przy zdejmowaniu a jeśli części ze Stanów będzieś ciągnął to drozej 2x przysyłka wyjdzie niż od razu te pare cześci na wyrost. Wahacz cały nowy , nie ma co kleić bo na wiele nie starczy i strach bo mogą być mikro pęknięcia nie widoczne gołym okiem poza tym jeśli jest zgięty to nie ustawisz dobrze geometriia potem nie dośc że wydałeś na sworznie i regeneracje tuleji to jeszcze raz wydasz na kompletny wahacz . Sworznie to już się uszkadzają przy wciskaniu więc znów szkoda kasy. Zresztą na rockauto za wszystkie części wydasz tyle co za jedna w Polsce i marnej jakośći lub 3 tankowania ,już to przerabiałem i zazwyczaj musiałem kupować drugi raz w Stanach. Pamiętaj , po taniości dwa razy więcej tracisz 


Pozdrawiam
Yoda

Yoda
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: GT amortyzatory przód - sugestie ?
Mam komplet oryginałów z przebiegu 20k, napisz pw, pewnie ale dogadamy.