oj uważaj z tymi kółkami.
Kupiłem TorqThrust D 15x6 z odsadzeniem ET=4.
Na to poszły opony 215/60
... i po wczorajszym cofaniu przez dość wysoki próg mam niestety lekko podgięty wewnętrzny rant błotnika. Do uratowania, ale boli.
Fakt że sprężyny są marne, ale tego się nie spodziewałem (w końcu po coś są odbojniki).
Generalnie czytając różne fora, pytając sprzedawców itp miało nie być z tym zestawem żadnego problemu. Pierwotnie chciałem 205/65, ale ze względu na niedostępność oraz zapewnienia że nie będzie problemu wziąłem 215/60 no i masz
Ogólnie mówiąc... nie warto przesadzać z rozmiarami. Przy zwykłej jeździe nic się nie dzieje. Ale jak na zakręcie wyskoczą Ci nierówności to problem gotowy
Dobór felg i opon w klasyku
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: Dobór felg i opon w klasyku
taki dokładnie miałem plan ale z Magnum500 sugerując się wypowiedziami i testami tutaj na forum. Do zakupu jeszcze nie doszło więc rozważę 205/60. 215 a 205 różnicy mi nie robi bo stockowo mam 185/75emgie pisze:oj uważaj z tymi kółkami.
Kupiłem TorqThrust D 15x6 z odsadzeniem ET=4.
Na to poszły opony 215/60
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: Dobór felg i opon w klasyku
Chciałem podzielić się z Wami moją wtopą z felgami TorqThrust D.
Przyjechały bardzo ładne, po założeniu wyglądały super ale...
Auto okrutnie telepało powyżej 90 km/h więc zacząłem poszukiwania. Chłopaki zasugerowali w pierwszej kolejności sprawdzenie kół - nie wierzyłem że tu może być problem, ale... zbladłem jak zobaczyłem.
Felgi nowiutkie, a krzywe jak cholera. Boczne bicia na ok 0,5 cm. W pionie podobnie. Do tego na wyważarce ładnie widać, że podczas obróbki CNC ewidentnie coś krzywo montowali, bo materiał jest w jednym miejscu zebrany bardziej niż w innym - widać gołym okiem jak się kołem zakręci. To poniekąd tłumaczy spore ciężarki przyklejone jeszcze w sklepie w USA (kupowałem zestaw wraz oponami - wyważony i teoretycznie sprawdzony). Felgi mimo że to American Racing produkowane są w Chinach. Jakość jest fatalna. Zawiozłem je na prostowanie na ulicę Znaną w Warszawie. Panowie wyprostowali i powinno być ok, ale z wyważeniem też się sporo męczyli.
Jeszcze nie testowałem po założeniu, ale obstawiam że to właśnie było to. Ostrzegam przed tym szajsem... bo kosztują dużo a odesłać nie ma jak
Przyjechały bardzo ładne, po założeniu wyglądały super ale...
Auto okrutnie telepało powyżej 90 km/h więc zacząłem poszukiwania. Chłopaki zasugerowali w pierwszej kolejności sprawdzenie kół - nie wierzyłem że tu może być problem, ale... zbladłem jak zobaczyłem.
Felgi nowiutkie, a krzywe jak cholera. Boczne bicia na ok 0,5 cm. W pionie podobnie. Do tego na wyważarce ładnie widać, że podczas obróbki CNC ewidentnie coś krzywo montowali, bo materiał jest w jednym miejscu zebrany bardziej niż w innym - widać gołym okiem jak się kołem zakręci. To poniekąd tłumaczy spore ciężarki przyklejone jeszcze w sklepie w USA (kupowałem zestaw wraz oponami - wyważony i teoretycznie sprawdzony). Felgi mimo że to American Racing produkowane są w Chinach. Jakość jest fatalna. Zawiozłem je na prostowanie na ulicę Znaną w Warszawie. Panowie wyprostowali i powinno być ok, ale z wyważeniem też się sporo męczyli.
Jeszcze nie testowałem po założeniu, ale obstawiam że to właśnie było to. Ostrzegam przed tym szajsem... bo kosztują dużo a odesłać nie ma jak
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Dobór felg i opon w klasyku
Niestety trafiła ci się taka partia.
Często jednak lepiej poszukać używanych ze starszej produkcji i odnowić bo jakość jest nieporównywalnie lepsza.
Często jednak lepiej poszukać używanych ze starszej produkcji i odnowić bo jakość jest nieporównywalnie lepsza.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007