1965 cabrio 271 KM żółte papiery

rejestracja, ubezpieczenia, przepisy, sprowadzanie z zagranicy, zabytek

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2010-12-31, 11:36

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


linki wpisuj tak: Obrazek



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-12-31, 13:03

Wcale nie jest taki zły. Przynajmniej nic nie jest ukryte pod kitem i gazetami ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Roko
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2010-12-15, 18:26
Model: convertible
Silnik: inny V8
Kolor: jeszcze nie wiem :)

Post autor: Roko » 2010-12-31, 14:50

Czeka mnie długa i DROGA droga :kwasny: ale zaparłem się i feniks z popiołów powstanie :cool: :cool: :cool: duuużoooo blachy trzeba!!!


Roko

Laka
Młodszy Forumowicz
Posty: 88
Rejestracja: 2010-04-04, 12:34
Kontakt:

Post autor: Laka » 2010-12-31, 16:27

Teraz narzekasz a potem 'warto było' :D
Rzeczywiście w klasykach manuale to rzadkość

Wytrwałości! :]

Mogę się dowiedzieć, co stoi obok Mustanga? :]



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-12-31, 16:36

Austin Haley ??


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Maciek
Posty: 6
Rejestracja: 2010-11-06, 19:06
Model: Toyota LC 100VX2001, Land Rover Defender 1997

Post autor: Maciek » 2011-01-04, 20:54

Roko! Ten Mustang to z Kleszczowa? Kupiłeś go w końcu?



Roko
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2010-12-15, 18:26
Model: convertible
Silnik: inny V8
Kolor: jeszcze nie wiem :)

Post autor: Roko » 2011-01-05, 18:02

Obok to chyba MG ale nie wiem jaki.
Maciek nie jestem upoważniony ale wiecej musangów już tam nie ma:)
No to do roboty.... tzn kartka, ołówek , kredyt w banku :)))
Pytania:
1.Hamulce zmieniać na tarczowe przy I6 i dlaczego?
2.Klima do kabrio (podróż z dziećmi latem i nagle pada a jest gorąco) zakładać jeśli tak to jaką?
3.Tapicer tanio solidnie jakieś adresy godne polecenia?
4.Radio. Bez radia nie jadę :D czy ktoś robi renowację , gdzie oryginalnie znajdował się głośnik jakieś modyfikacje, rozwiązania?
5.Czy są rzeczy których nie zrobiliście a trzeba było?


Roko

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2011-01-05, 18:49

Ad1. Do I6 nie ma sensu dawać tarczówek bo to nie jest szybkie, sportowe auto. Jezeli juz jednak sie bedziesz upierał to przednie tarcze adoptuje sie z Nissana ;)
Ad2. Klima to juz kwestia indywidualna. Był nie dawno ten temat omawiany w temacie jednego z kolegow.
Ad3. Tapicerke mozna zrobic samemu, to zadna sztuka przy zakupie nowych pokryc. Wystarczy wymienic
Ad4. Radio oryginalne było tylko AM. Wystepowały radia AM/FM i 8-track ale tylko jako opcja i bardzo ciezko takie trafic. Jezeli masz oryginalne AM to je zostaw i w schowku zainstaluj normalne typowe radio. Bedzie fajnie gralo a nie bedzie widoczne i nie bedzie psuc wygladu wnetrza. Sa tez w USA dostepne radia pasujace w oryginalne miejsce dedykowane do mustangow 65-66. Koszt od ok. $200. Nie sa to jednak jakies dobre sprzety. Podstawowy glosnik jest pod kratka na desce rozdzielczej. Dodatkowo mozna bylo zamówic głosnik na srodku tylnej półki i do drzwi. Były do nich specjalne kratki maskujace. Mozna to kupic. Teraz sa w sprzedazy kick-panels z miejscami na glosniki.
Ad5. Nie wiem bo robie wszystko ;)


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
giepe
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2010-07-11, 16:51
Model: FSB 66
Silnik: inny V8
Kolor: candy apple red

Post autor: giepe » 2011-01-05, 22:06

Tak jak 6t07t rzecze, dorzucę Ci tylko takie radyjko pod rozwagę.
Świetnie pasuje do deski:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1964-196 ... 3ca25ccdb1
Nie wiem jeszcze jak gra ;) ,
ale za kilka tygodni będę wiedział. Jeżeli jesteś dostatecznie cierpliwy (przy renowacji przydatna cecha) dam Ci znać, czy warto go brać.
Ja zdecydowałem się na jeden dwukanałowy owalny głośnik na desce i dwa w panelach przy grodzi (kickpanel).
Tak przy okazji 6t07t wrzucił wczoraj do mojego wątku dotyczącego rozstawu śrub w kołach ciekawą ofertę, która może Cię zainteresować:
Nie bardzo wiedziałem gdzie to dać...
Znalazłem na allegro. Felgi z Mustanga I6 pierwszej generacji + całkiem fajne opony.
http://allegro.pl/general...1396962813.html



Roko
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2010-12-15, 18:26
Model: convertible
Silnik: inny V8
Kolor: jeszcze nie wiem :)

Post autor: Roko » 2011-01-06, 10:07

Radyjko super i można podłączyć i poda:) poczekam na wrażenia, strojenie ręczne?


Roko

Awatar użytkownika
Radek66
Młodszy Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 2008-11-10, 21:29
Model: Mustang 66 / conv 67
Silnik: inny V8
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Kęty

Post autor: Radek66 » 2011-01-06, 12:29

Roko pisze:Radyjko super i można podłączyć i poda:) poczekam na wrażenia, strojenie ręczne?
Raczej strojenie ręczne (żmudna robota) Lub wstawienie już gotowego układu scalonego. Koszt takiego scalaka to ok 20-30zł



Roko
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2010-12-15, 18:26
Model: convertible
Silnik: inny V8
Kolor: jeszcze nie wiem :)

Post autor: Roko » 2011-01-06, 13:03

Ręczne strojenie fajne ale w domu (mam troszkę tunerów FM vintage z lat 70) na trasie trochę denerwujące poszukiwanie ulubionej stacji chyba że jeździ się w zasięgu tej jednej częstotliwości. Ale wygląda super i warte zastanowienia:)
Gdzie znaleźć dane dotyczące osiągów fabrycznych I6 i V8 ?
Przyspieszenie , elastyczność , predkość max., droga hamowania, zużycie paliwa?


Roko

Roko
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2010-12-15, 18:26
Model: convertible
Silnik: inny V8
Kolor: jeszcze nie wiem :)

Post autor: Roko » 2011-01-06, 23:59

Giepe znalazłem radyjka i głośniki w Polsce :]
http://www.mustang4u.pl/category.php?id_category=41


Roko

Awatar użytkownika
70Lime met
Młodszy Forumowicz
Posty: 15
Rejestracja: 2011-02-02, 12:33
Model: 70Mustang, 07Charger
Silnik: V8 5.0
Kolor: Lime green
Kontakt:

Post autor: 70Lime met » 2011-02-04, 22:29

tutaj mozna przeczytac czym sie rózni k-code wiec hi-po motor od innych 289 V8.
http://www.mustangmonthly.com/howto/mum ... index.html

nie stety nie umiem tego wszystkiego po polsku ua so was przepraszam bo sie tego nie moglem nauczyc i przewaznie wszystko po angielsku pisze jesli chodzi o slowa fachowe.

ale jesli pare zdjec wstawisz to tobie mozna powiedziec o jaki silnik tu chodzi. k-code kosztuje bardzo duzo pieniedzy i jest bardzo zadki.


take it easy, relaxt. pozdrawia Sebastian
http://www.youtube.com/watch?v=_zCSu0T7KtA

hubi
Młodszy Forumowicz
Posty: 49
Rejestracja: 2011-01-31, 17:57
Model: 1966
Silnik: inny V8
Kolor: niebieski

Post autor: hubi » 2011-02-08, 02:11

Te radyjka z ebay to niestety padaka. Tzn. pasują do deski ładnie, ale jakość dźwięku masakra nawet dla mnie choć słuchu nie mam wcale. Mój znajomy od audio próbował je zmusić do jakiegoś fajnego grania, ale nie udało się.
Ja zostawiam to radio, żeby ładnie wyglądało a do schowka pójdzie jakieś nowe mp3.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16 tematy prawne”