Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
Witam,
Podłączyłem sobie współczesne radio ukryte w schowku i mam taki problem.
Jak jade na włączonym radiu temperatura silnika wzrasta prawie do max, natomiast jak wyłącze to wraca do normalnego stanu.
W czym może tkwic problem ?
Podłączyłem sobie współczesne radio ukryte w schowku i mam taki problem.
Jak jade na włączonym radiu temperatura silnika wzrasta prawie do max, natomiast jak wyłącze to wraca do normalnego stanu.
W czym może tkwic problem ?
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
A od razu masz max ? Może kabel od czujnika gdzieś podłączyli do radia (zwarli do masy)... trochę głupie ale...
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
Re: Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
no nie odrazu po kilku przejechanych kilometrach
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sunny
- Forumowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 2011-12-24, 19:53
- Model: 99' V6
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Czarny
Re: Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
może za mocny wzmacniacz ? i silnik Ci grzeje
a poważnie to sprawdź masy, może gdzieś masz jakąś pojemność która się ładuje i później coś miesza
a poważnie to sprawdź masy, może gdzieś masz jakąś pojemność która się ładuje i później coś miesza
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
Musi gdzieś zwierać... Pociągnij osobny kabel od aku do tego radia i plus i masa na aku i bezpiecznik
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
A przy zgaszonym silniku ale przekręconym kluczyku i włączonym radiu to samo? Na maxa wskaźnik pokazuję jak się zmasuje przewód. I tak jak bawisz się radiem on/off to wskaźik szaleje?
Re: Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
Piotrek na zgaszonym wskaznik nie drgnie jutro spohrze jeszcze raz jak oni to podlaczyli
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
Jeżeli silnik jest ciepły, to na samych akcesoriach powinien wskaźnik działać.
Re: Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
U mnie wskaznik na rozgrzanym zgaszonym silniku po przekreceniu kluczyka zawsze max pokazuje dopiero po odpaleniu jak pompa wode przerzuci wskazowka opada...
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Podłączenie radia = problem z temperaturą silnika ?
To ci na bank masuje. Nie powinno pokazywać maksa. Może to rozwalić wskaźnik.
Wystarczy za mocno skręcić wskaźnik zegarów do obudowy zegarów i zmasuję. Dlatego z tyłu na zegarach zakłada się taką plastikową nakładkę, żeby nakrętki nie masowały śrub od zegarów z obudową. Ewentualnie czujnik jest uszkodzony i też masuję. A jak przekręcasz kluczyk na wyłączonym z wyłączonym radiem.
Ktoś ci bałaganu w kablach narobił.
Wystarczy za mocno skręcić wskaźnik zegarów do obudowy zegarów i zmasuję. Dlatego z tyłu na zegarach zakłada się taką plastikową nakładkę, żeby nakrętki nie masowały śrub od zegarów z obudową. Ewentualnie czujnik jest uszkodzony i też masuję. A jak przekręcasz kluczyk na wyłączonym z wyłączonym radiem.
Ktoś ci bałaganu w kablach narobił.