Oldschoolowy obrotomierz do klasyka

emblematy, wykończenia, listwy chromy itp

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Oldschoolowy obrotomierz do klasyka

Post autor: pluzz » 2012-01-16, 23:39

Noszę się z zamiarem sprawienia sobie jakiegoś oldschoolowego obrotmierza na ebayu. Znalazłem dużo fajnych opcji i już prawie byłem zdecydowany kiedy natknąłem się na jakieś obrotomierze z 60 lat, które do działania wymagają jakiegoś transmitera. Wiecie może jak odsiać te obrotomierze wymagające transmitera od tych co się podłącza bezpośrednio do cewki? Może ilość kabli będzie wskazówką?

Oto kilka przykładów, które mnie zainteresowały:
http://www.ebay.com/itm/1960s-TACHOMETE ... 231874076b
http://www.ebay.com/itm/Vintage-8-000-R ... 46002f5a75
A tu jest fajny, ale jak się okazuje wymaga transmitera: http://www.ebay.com/itm/Sun-8500-RPM-Ta ... 48439c5253

A tu ciekawostka, którą bym chwycił, gdyby nie cena: http://www.ebay.com/itm/FORD-COBRA-6000 ... 337070adc2

$200!!!!!
Obrazek


Tomasz
Obrazek
Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Oldschoolowy obrotomierz do klasyka

Post autor: rick » 2012-01-17, 00:08

czy widzisz tego, obrotomierz jest mniej niż 30 dolarów ...

http://www.mustangklub.pl/forum/viewtop ... =47&t=3948" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 450
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: Oldschoolowy obrotomierz do klasyka

Post autor: pluzz » 2012-01-17, 00:45

Dzięki Rick, jak zwykle cenna uwaga. Z tym, że tyle różnych wersji jest na ebay, że zaczynam się gubić....

Masz instrukcje jak podłączyć te obrotomierze Sun?

Wprawdzie bardziej podobają mi się half-sweep, ale te full też nie są najgorsze :D


Tomasz
Obrazek
Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Oldschoolowy obrotomierz do klasyka

Post autor: rick » 2012-01-17, 01:05

instrukcje pochodzą z tachometru. Mamy pół-sweep także mniej niż 30 $

tutaj są instrukcje z internetu

http://www.tradervar.com/All%20Other%20Sun%20Tachs.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „14. wnętrze i detale”