Wygłuszania wnętrza
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 756
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Wygłuszania wnętrza
Standard. Mata butylowa 2,5 mm. Piankę sobie odpuściłem.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Sherif
- Forumowicz
- Posty: 105
- Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
- Model: 67' conv
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Dark moss green
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Wygłuszania wnętrza
Za kilka dni odbieram auto od lakiernika i tak się zastanawiam z tym wygłuszaniem. Po naprawie zostały położone maty bitumiczne na podłodze (zamalowane) i drzwiach - tak podobno mają Mustangi. Wygląda to minimalistycznie:
Może ktoś ma jakieś fotki jak to wyglądało po zabiegu oraz co dokładnie było robione ?
Przy okazji co robiliście ze ścianą grodziową ? U mnie była od wew taka prasowana włóknina. Tak się zastanawiam, czy jest sens ją ściągać z US czy może kupić sam materiał u nas i dociąć.
Jest sens dokładać maty i wyklejać cały dół po całości ? Nie ma potem problemów z tapicerką ?Może ktoś ma jakieś fotki jak to wyglądało po zabiegu oraz co dokładnie było robione ?
Przy okazji co robiliście ze ścianą grodziową ? U mnie była od wew taka prasowana włóknina. Tak się zastanawiam, czy jest sens ją ściągać z US czy może kupić sam materiał u nas i dociąć.