Naprawy blacharskie-cynowanie

nadwozie, blacharka, malowanie, polerowanie, woskowanie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Naprawy blacharskie-cynowanie

Post autor: 6t07t » 2010-09-09, 12:19

Ponieważ jestem na ukończeniu prac blacharskich, typu ciecie i spawanie nastepnym etapem bedzie pasowanie elementow i wyprowadzanie nierównosci.
Uważam, że najwłaściwszą metodą jest cynowanie. Wiadomo, że mało kto to stosuje bo jest dość trudne i teraz używa się szpachli ale mam zamiar skorzystać wlasnie z metody cynowania w swoim aucie.
Czy ktos wie cos na ten temat??


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-09-09, 12:44




Patyk
Młodszy Forumowicz
Posty: 33
Rejestracja: 2009-08-08, 22:05

Post autor: Patyk » 2010-09-09, 13:07

Może się przyda...

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Dodatkowo filmik, na którym widać jak mniej-wiecej odbywa się cała ta zabawa.


Mała uwaga: posiadam ten filmik w lepszej jakości na kompie, i podczas oglądania w owej wyższej jakości wpewnym momencie filmu wyraźnie widać, jak blacha się odkształca pod wpływem podgrzewania. Nie wiem czy później kurczy się do pierwotnych rozmiarów i jest wsio git - nie znam sie na tym, mówie tylko co mi jako laikowi udało się zaobserwować ;)



Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Post autor: sławekw » 2010-09-09, 17:14

owszem cynowanie odbywa się przy dużych temperaturach, ale części maszyn, które w firmie dajemy do ocynku nie zmieniają swoich wymiarów i wszystko pasuje.

Co do blachy może być różnie, zwłaszcza jeżeli chodzi o blachy samochodowe [a nie np blacha 12 :hyhy: ] ale nawet jak coś się zmieni [w co raczej wątpię] nie powinieneś mieć problemów z dopasowaniem, także powodzenia w ocynku :P


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „13. nadwozie”