Ponieważ jestem na ukończeniu prac blacharskich, typu ciecie i spawanie nastepnym etapem bedzie pasowanie elementow i wyprowadzanie nierównosci.
Uważam, że najwłaściwszą metodą jest cynowanie. Wiadomo, że mało kto to stosuje bo jest dość trudne i teraz używa się szpachli ale mam zamiar skorzystać wlasnie z metody cynowania w swoim aucie.
Czy ktos wie cos na ten temat??
Naprawy blacharskie-cynowanie
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Naprawy blacharskie-cynowanie
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
Może się przyda...

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Dodatkowo filmik, na którym widać jak mniej-wiecej odbywa się cała ta zabawa.
Mała uwaga: posiadam ten filmik w lepszej jakości na kompie, i podczas oglądania w owej wyższej jakości wpewnym momencie filmu wyraźnie widać, jak blacha się odkształca pod wpływem podgrzewania. Nie wiem czy później kurczy się do pierwotnych rozmiarów i jest wsio git - nie znam sie na tym, mówie tylko co mi jako laikowi udało się zaobserwować

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Dodatkowo filmik, na którym widać jak mniej-wiecej odbywa się cała ta zabawa.
Mała uwaga: posiadam ten filmik w lepszej jakości na kompie, i podczas oglądania w owej wyższej jakości wpewnym momencie filmu wyraźnie widać, jak blacha się odkształca pod wpływem podgrzewania. Nie wiem czy później kurczy się do pierwotnych rozmiarów i jest wsio git - nie znam sie na tym, mówie tylko co mi jako laikowi udało się zaobserwować

owszem cynowanie odbywa się przy dużych temperaturach, ale części maszyn, które w firmie dajemy do ocynku nie zmieniają swoich wymiarów i wszystko pasuje.
Co do blachy może być różnie, zwłaszcza jeżeli chodzi o blachy samochodowe [a nie np blacha 12
] ale nawet jak coś się zmieni [w co raczej wątpię] nie powinieneś mieć problemów z dopasowaniem, także powodzenia w ocynku 
Co do blachy może być różnie, zwłaszcza jeżeli chodzi o blachy samochodowe [a nie np blacha 12


Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:


