Dokładka wspomaganie kierownicy
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
Dokładka wspomaganie kierownicy
czesc , czciałbym do swojego 66 coupe R6 dołozyc wspomaganie i stad moje pytanie jak sprawa wyglada , czy v8 i 6 cyl miały takie same , czy pasuja od innych roczników i ile trzeba mn za taka przekładnie zaplacic ?
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
Oryginalnego bym nie zakładał bo jest mocno przesterowane i nie ma czucia auta...
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
jesli juz to tylko Borgeson lub elektryczne w kolumnie, ale borgeson jest bezinwazyjny.
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
Też się nad nim zastanawiam bo przy przyśpieszaniu czuję się jakbym odlatywał Oprócz tego fabryczne wspomaganie na siłowniku jest raczej dość awaryjne... dużo węży i siłownik w nadkolu którym możesz o coś zaczepić... szczególnie jak masz nisko kolektory, które musi minąć....lamina pisze:jesli juz to tylko Borgeson lub elektryczne w kolumnie, ale borgeson jest bezinwazyjny.
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
Jeżdziłem na Borgesonie, jest rewelacyjny. Polecam !!!. U siebie w niedalekiej przyszłości też zakładam.
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
No właśnie ale mówiłeś też coś o jakimś listwowym... Możesz ogólnie podesłać jakiś link, który Tobie najbardziej przypasował ?anbr64 pisze:Jeżdziłem na Borgesonie, jest rewelacyjny. Polecam !!!. U siebie w niedalekiej przyszłości też zakładam.
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
To na CJ Borgeson Power Steering Conversion Kit 289/302/351W 1968-1970yoozeq pisze:No właśnie ale mówiłeś też coś o jakimś listwowym... Możesz ogólnie podesłać jakiś link, który Tobie najbardziej przypasował ?anbr64 pisze:Jeżdziłem na Borgesonie, jest rewelacyjny. Polecam !!!. U siebie w niedalekiej przyszłości też zakładam.
Cena ok 950USD. Zakładasz bez ingerencji w dotychczasowy układ jezdy. Jest maglownica, pompa sprzęgło I przewody. Oryginalny fordowski zestaw na starym systemie (multizawór, siłownik etc) kosztuje ok 1500USD. Borgeson ma tylko jedną malą wade. Nieco nierówno pracuje podczas parkowania na małych obrotach silnika. Na trasie - poezja - jak po sznurku. Maglownica trzyma tor jazdy, nie masz tych słynnych "luzów technologicznych" czyli pół obrotu kierownica I nic się nie dzieje. Zębatą przekładnię musze poszukać, nie pamietam za bardzo gdzie ją znalazłem.
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
dzięki za info
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
zebaty kit tez jest na CJ w tym samym dziale nawet tylko ceny sporo wieksze.
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
czyli do mojego 200 cui oczywiscie nie produkuja ?anbr64 pisze:To na CJ Borgeson Power Steering Conversion Kit 289/302/351W 1968-1970yoozeq pisze:No właśnie ale mówiłeś też coś o jakimś listwowym... Możesz ogólnie podesłać jakiś link, który Tobie najbardziej przypasował ?anbr64 pisze:Jeżdziłem na Borgesonie, jest rewelacyjny. Polecam !!!. U siebie w niedalekiej przyszłości też zakładam.
Cena ok 950USD. Zakładasz bez ingerencji w dotychczasowy układ jezdy. Jest maglownica, pompa sprzęgło I przewody. Oryginalny fordowski zestaw na starym systemie (multizawór, siłownik etc) kosztuje ok 1500USD. Borgeson ma tylko jedną malą wade. Nieco nierówno pracuje podczas parkowania na małych obrotach silnika. Na trasie - poezja - jak po sznurku. Maglownica trzyma tor jazdy, nie masz tych słynnych "luzów technologicznych" czyli pół obrotu kierownica I nic się nie dzieje. Zębatą przekładnię musze poszukać, nie pamietam za bardzo gdzie ją znalazłem.
Pozdrawiam
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
Produkują, tylko nieco drożej
Borgeson: 999026 to wbij na CJ w wyszukiwarce a nazywa się to tak
Borgeson Power Steering Conversion Kit 200/250 1965/66. cena około 1030 USD. Do modelu przejściowego 67/68 też sa osobne zestawy. róznia się jedynie paroma śrubkami w mocowaniu.
Pozdrawiam
Borgeson: 999026 to wbij na CJ w wyszukiwarce a nazywa się to tak
Borgeson Power Steering Conversion Kit 200/250 1965/66. cena około 1030 USD. Do modelu przejściowego 67/68 też sa osobne zestawy. róznia się jedynie paroma śrubkami w mocowaniu.
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
Dzieki , juz widze a nie bedzie to przeszkadzało jak bede chciał załozyc kolektory rurowe do 200 cui , w v8 chyba cos sie gryzie bo widze , ze wtedy sprzedaja inne , ale w rzedówce kolektor jest z prawej strony a to chyba bardziej chodzi o lewa
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
Kolektory nie maja znaczenia , zwłaszcza w rzędówce. Pompa jest mocowana z lewej strony. Są jedynie rózne konfiguracje zestawów, nowa maglownica + stara pompa, nowa pompa Borgeson + stary układ kierowniczy lub kompletny upgrade z maglownicą włącznie. Na silniku musisz miec założone koło 2 pasowe aby z czegoś pompe napedzić.FoMoCo pisze:Dzieki , juz widze a nie bedzie to przeszkadzało jak bede chciał załozyc kolektory rurowe do 200 cui , w v8 chyba cos sie gryzie bo widze , ze wtedy sprzedaja inne , ale w rzedówce kolektor jest z prawej strony a to chyba bardziej chodzi o lewa
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
Re: Dokładka wspomaganie kierownicy
a jak mam jeszcze dokładana klime ?anbr64 pisze:Kolektory nie maja znaczenia , zwłaszcza w rzędówce. Pompa jest mocowana z lewej strony. Są jedynie rózne konfiguracje zestawów, nowa maglownica + stara pompa, nowa pompa Borgeson + stary układ kierowniczy lub kompletny upgrade z maglownicą włącznie. Na silniku musisz miec założone koło 2 pasowe aby z czegoś pompe napedzić.FoMoCo pisze:Dzieki , juz widze a nie bedzie to przeszkadzało jak bede chciał załozyc kolektory rurowe do 200 cui , w v8 chyba cos sie gryzie bo widze , ze wtedy sprzedaja inne , ale w rzedówce kolektor jest z prawej strony a to chyba bardziej chodzi o lewa