wspomaganie do FB '66
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
wspomaganie do FB '66
Koledzy,
potrzebuję drobnej pomocy. Powoli zbieram części do remontu (kucyk to FB v8 '66). Auto jest bez wspomagania kierownicy. Wykombinowałem, że przy okazji mógłbym dorzucić właśnie wspomaganie.
Znalazłem zestaw do konwersji na CJ Pony:
http://www.cjponyparts.com/borgeson-pow ... 6/p/PSK11/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co myślicie? Może ktoś to zamawiał - jakieś opinie?
Proszę Was o ewentualne inne propozycje.
z góry dzięki
Michał
potrzebuję drobnej pomocy. Powoli zbieram części do remontu (kucyk to FB v8 '66). Auto jest bez wspomagania kierownicy. Wykombinowałem, że przy okazji mógłbym dorzucić właśnie wspomaganie.
Znalazłem zestaw do konwersji na CJ Pony:
http://www.cjponyparts.com/borgeson-pow ... 6/p/PSK11/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co myślicie? Może ktoś to zamawiał - jakieś opinie?
Proszę Was o ewentualne inne propozycje.
z góry dzięki
Michał
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- PETEK
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 28
- Rejestracja: 2011-02-04, 13:29
- Model: Fastback 66
- Silnik: inny V8
- Kolor: Red
Re: wspomaganie do FB '66
Jak tam sobie chcesz. Ja też o tym myslałem ale był to drugorzędny wydatek i teraz się cieszę że nie zamontowałem. Nie mam żadnych dodatkowych problemów (najczęściej wycieki - z tego co słyszałem) a auto prowadzi się świetnie i przy parkowaniu i na drodze.
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
Dzięki za opinię.
Wciąż się zastanawiam. Z wyciekami przy nowym zestawie raczej problemów by nie było. Zobaczymy. A ktoś może instalował ten zestaw? Ewentualne inne sugestie?
pozdrawiam
m
Wciąż się zastanawiam. Z wyciekami przy nowym zestawie raczej problemów by nie było. Zobaczymy. A ktoś może instalował ten zestaw? Ewentualne inne sugestie?
pozdrawiam
m
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- twardydzik
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 55
- Rejestracja: 2012-04-16, 13:07
- Model: Convertible 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: Guardsman Blue
Re: wspomaganie do FB '66
Cześć! my zdecydowaliśmy się na mały upgrade w postaci wspomagania ale do 260
http://www.cjponyparts.com/power-steeri ... -2/p/PSK1/" onclick="window.open(this.href);return false;
Założenie jest takie że, auto będzie również prowadzić kobieta (pomimo zachowania oryginalnej kierownicy która i tak jest sama ogromna 16") zadbaliśmy o komfort, mamy nadzieje że nic nie będzie ciekło.
http://www.cjponyparts.com/power-steeri ... -2/p/PSK1/" onclick="window.open(this.href);return false;
Założenie jest takie że, auto będzie również prowadzić kobieta (pomimo zachowania oryginalnej kierownicy która i tak jest sama ogromna 16") zadbaliśmy o komfort, mamy nadzieje że nic nie będzie ciekło.
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
Właśnie mam podobne założenia - również ze względu na własną kobietę 
Pytanie techniczne - czemu akurat ten zestaw, a nie taki, który zaproponowałem powyżej? Jakieś zalety?
pozdrawiam
Michał

Pytanie techniczne - czemu akurat ten zestaw, a nie taki, który zaproponowałem powyżej? Jakieś zalety?
pozdrawiam
Michał
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- silelis
- Forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
- Model: Fastback 2+2 '66
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
Decyzja o zakupie wspomagania już zapadła, natomiast aby zakupić wszystkie potrzebne rzeczy potrzebuję waszej pomocy.
Moje auto to:
- Mustang 1966 Fastback
- V8 289 skrzynia biegów manual
- fabrycznie bez wspomagania kierownicy
- fabrycznie bez klimatyzacji, ale wrzuciłem ten zestaw CAA20183 Classic Auto Air Perfect Fit Elite Air Conditioning System R-134A 1965-1966s w związku z czym już posiadam trzy rowkowe koło pasowe wału korbowego Crankshaft Pulley 3-Groove
Generalnie zdecydowałem się na te wspomaganie: Borgeson Power Steering Conversion Kit 289 1965-1966, ale mam kilka pytań i wątpliwości, które chciałbym rozwiać:
1) Czy to wspomaganie będzie pasować do mego auta (głównie mam na myśli wcześniej zainstalowaną klimatyzację)?
2) Jak rozumiem zakup Borgeson Clutch Equalizer Bar For Borgeson Power Steering 289/302/351W 1965-1966 jest obowiązkowy bo fabryczny nie będzie pasował?
3) Czy potrzebuję zakupić i wymienić ten element: Borgeson Steering Box U-Joint For Borgeson Power Steering Conversion Box 1965-1967 ? Z opisu wynika, iż jest on "lepszym" zamiennikiem dla Borgeson Rag Joint. Na czym polega różnica?
4) Może ktoś z Was montował/ ma zamontowany ten zestaw wspomagania i może podzielić się doświadczeniami?
Moje auto to:
- Mustang 1966 Fastback
- V8 289 skrzynia biegów manual
- fabrycznie bez wspomagania kierownicy
- fabrycznie bez klimatyzacji, ale wrzuciłem ten zestaw CAA20183 Classic Auto Air Perfect Fit Elite Air Conditioning System R-134A 1965-1966s w związku z czym już posiadam trzy rowkowe koło pasowe wału korbowego Crankshaft Pulley 3-Groove
Generalnie zdecydowałem się na te wspomaganie: Borgeson Power Steering Conversion Kit 289 1965-1966, ale mam kilka pytań i wątpliwości, które chciałbym rozwiać:
1) Czy to wspomaganie będzie pasować do mego auta (głównie mam na myśli wcześniej zainstalowaną klimatyzację)?
2) Jak rozumiem zakup Borgeson Clutch Equalizer Bar For Borgeson Power Steering 289/302/351W 1965-1966 jest obowiązkowy bo fabryczny nie będzie pasował?
3) Czy potrzebuję zakupić i wymienić ten element: Borgeson Steering Box U-Joint For Borgeson Power Steering Conversion Box 1965-1967 ? Z opisu wynika, iż jest on "lepszym" zamiennikiem dla Borgeson Rag Joint. Na czym polega różnica?
4) Może ktoś z Was montował/ ma zamontowany ten zestaw wspomagania i może podzielić się doświadczeniami?
[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
Ten sam zestaw kupiłem do mojego Fastbacka działa wyśmienicie a odwieczny problem z wyciekami z fabrycznego układu został pożegnany na zawsze.
Silelis nie kupuj na cj Pony zdecyduj się na ebay tam sprzedają takie same zestawy.
Zanim dokonałem wpłaty korespondencja ze sprzedawcą trwała ok 3 tygodnie, przy wyborze jest bardzo istotny kontakt z producentem , musisz mu dokładnie opisać swój model i wyposażenie .
Kupując na CjPony nikt ci nie odpowie na te pytania na ebay tak.
Silelis nie kupuj na cj Pony zdecyduj się na ebay tam sprzedają takie same zestawy.
Zanim dokonałem wpłaty korespondencja ze sprzedawcą trwała ok 3 tygodnie, przy wyborze jest bardzo istotny kontakt z producentem , musisz mu dokładnie opisać swój model i wyposażenie .
Kupując na CjPony nikt ci nie odpowie na te pytania na ebay tak.
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- silelis
- Forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
- Model: Fastback 2+2 '66
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
@Max możesz mi powiedzieć czy wkładałeś u siebie przekładnię kardana czy zostawiłeś tak jak jest to w oryginalnym zestawie -Borgeson Rag Joint?
A co do zakupów to zazwyczaj kupuję na RockAuto (na standardowe części mają bardzo dobre ceny), ale tam nie mają takich zestawów. Co ważniejsze na CJPony przesyłka jest mocno konkurencyjna. Borgeson policzył mi za przesyłkę $898 a na CJ jest to tylko 350.
A co do zakupów to zazwyczaj kupuję na RockAuto (na standardowe części mają bardzo dobre ceny), ale tam nie mają takich zestawów. Co ważniejsze na CJPony przesyłka jest mocno konkurencyjna. Borgeson policzył mi za przesyłkę $898 a na CJ jest to tylko 350.
[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
Zostawiłem taki jak jest w zestawie .
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- silelis
- Forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
- Model: Fastback 2+2 '66
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
A powiedz mi zmiana na manuala na wspomaganie wyeliminowała (ograniczyła) luzy kierownicy?
[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
Cały układ został wymieniony na nowy łącznie z elementami zawieszenia co dało oczekiwany efekt zero luzów jest perfect a wszystko to wykonali chłopaki z V8 Motors
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
a probowales wyregulowac luz sroba kontrujaca ?silelis pisze:A powiedz mi zmiana na manuala na wspomaganie wyeliminowała (ograniczyła) luzy kierownicy?


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: wspomaganie do FB '66
jezu, 350 usd za przesyłke ??? wyślij do Anki Travel, puści Tobie morską za pewnie $50 lub coś koło tego. CJ Pony do NJ przy tej kwocie wyśle pewnie za free.silelis pisze:. Borgeson policzył mi za przesyłkę $898 a na CJ jest to tylko 350.
- silelis
- Forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
- Model: Fastback 2+2 '66
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
Możesz sprecyzować o co chodzi z Anki Travel- nie słyszałem o tym spedytorze (jakieś namiary, itp).
[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: wspomaganie do FB '66
Tu masz mail do Ani: ania.traveL@hotmail.com
Mi za wysyłkę zaworów do rzędówki + sprężyny i uszczelniacze z rockauto zawołali 60 $ ale musiałem przełknąć bo się śpieszy... No i najgorsze jest to, że już dzwoniła Pani z fedex odnośnie odprawy i wychodzi na to że transport + cło będzie się równać pewnie wartości części
Wszystko dlatego, że rock na liście przewozowym wpisuje wartości....

Mi za wysyłkę zaworów do rzędówki + sprężyny i uszczelniacze z rockauto zawołali 60 $ ale musiałem przełknąć bo się śpieszy... No i najgorsze jest to, że już dzwoniła Pani z fedex odnośnie odprawy i wychodzi na to że transport + cło będzie się równać pewnie wartości części

pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69