Deska rozdzielcza i podstawowe schematy elektryczne

oświetlenie, ładowanie, instalacja elektrzyczna w samochodzie

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Deska rozdzielcza i podstawowe schematy elektryczne

Post autor: Piotrek86skc » 2012-10-03, 16:43

brzmi, że działa prawidłowo:P Te zegary trzeba traktować jako orientacyjne a nie dokładne pomiary.



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Deska rozdzielcza i podstawowe schematy elektryczne

Post autor: stang67 » 2012-10-03, 17:15

Nie ma co przeginać znowu w drugą stronę i traktować jakby miało wieki za sobą... brzmi że działa prawidłowo, tylko pytanie czemu nie chce osiągnąć temperatury jak jest zimno na dworze...


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Deska rozdzielcza i podstawowe schematy elektryczne

Post autor: Piotrek86skc » 2012-10-03, 19:00

Chodziło mi o to, że nie wskaże ci temperatury z dokładnością do 1 C, albo ciśnienia oleju z dokładnością do 0,1 psi ale może wskazać, że coś jest nie tak i należy np. zatrzymać samochód i dać mu ostygnąć. Z tą temperaturą to wydaję mi się normalne, że inaczej będzie się chłodził silnik gorącym letnim powietrzem a inaczej chłodniejszym jesiennym. Nagrzana maska, czy kolektory wydechowe też szybciej oddadzą ciepło do zimnego środowiska niż do gorącego. To jest prawo przewodzenia. Im wyższa różnica temperatur tym i większe przewodzenie w celu wyrównania temperatury w obu środowiskach. Chyba się za bardzo doszukujesz.



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Deska rozdzielcza i podstawowe schematy elektryczne

Post autor: Piotrek86skc » 2012-10-03, 19:01

daj mu w pi..ę, a zobaczysz, że nawet bez korku i wysokiej temperatury na dworze dostanie temperatury....



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Deska rozdzielcza i podstawowe schematy elektryczne

Post autor: stang67 » 2012-10-03, 19:35

No dobra, ale po to jest termostat żeby była regulacja i w różnych warunkach potrafił utrzymać 90*C.
Dla tego pytam czy te modele tak mają, czy powinienem np wymienić termostat albo coś... ;) Po pierwsze chyba jednak założę jakiś pomocniczy zestaw wskaźników...


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Deska rozdzielcza i podstawowe schematy elektryczne

Post autor: Piotrek86skc » 2012-10-03, 19:53

Termostat jest min właśnie po to, żeby silnik np w zimę mógł szybko złapać temperaturę( bo pracuję na mniejszym obiegu zanim termostat się załączy) i można było szybko puścić ciepłe powietrze do środka co powoduję, że jest ekonomiczniej. Czyli w naszych autach, które zimą nie jeżdżą termostat nie jest do końca niezbędny chociaż lepiej żeby był. Ja np. nie mam, ale zamówiłem, bo to jednak lepiej dla silnika, jak nie pracuję od razu na dużym obiegu. Ale masz rację, może te wskazania temperatury to przez to, że termostat się w chłodniejsze dni później załącza.



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Deska rozdzielcza i podstawowe schematy elektryczne

Post autor: MAX » 2012-10-11, 18:38

Mam z pewnością bardzo przydatny link do instalacji elektrycznej dla Mustanga z 68 roku

http://www.hammar.dyndns.org/~djhamma/w ... ng1968.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Dziękuję sejdorfo :padam:


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

ODPOWIEDZ

Wróć do „11. układ elektryczny”