cześć,
Z tego co wiem jest duży sens wykonać taką zamianę. Jak można zrobić to optymalnie kosztowo, nie tracąc za dużo z oryginalnego wyglądu? CJ ma taki alternator https://www.cjponyparts.com/powermaster ... /GENALT-V/, ale jego cena zostawia dużo do życzenia...
Jest sens się pchać w jakieś zamienniki/konwersje z innych aut? Co pasuje jeśli chodzi o parametry, mocowanie i design?
Zastąpienie prądnicy alternatorem
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Zastąpienie prądnicy alternatorem
Prądnica działa dobrze i przy rekreacyjnym użytkowaniu Mustanga wymiana nie ma sensu!!
Nie wiem czemu wiele osób tak się boi prądnic...
Cała unikatowość 64-1/2 jest min. właśnie w prądnicy.
Nie wiem czemu wiele osób tak się boi prądnic...
Cała unikatowość 64-1/2 jest min. właśnie w prądnicy.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
-
- Forumowicz
- Posty: 107
- Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
- Model: 1964 1/2 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Caspian Blue
Re: Zastąpienie prądnicy alternatorem
Z kim nie rozmawiałem, to było "1964 1/2 ma prądnice, ale to sobie wymienisz" chociaż zazwyczaj nie było to podparte żadym argumentem. Może faktycznie nie ma się czego bać. Gdybym się jednak uparł będę wdzięczny za podpowiedź co pasuje6t07t pisze:Prądnica działa dobrze i przy rekreacyjnym użytkowaniu Mustanga wymiana nie ma sensu!!
Nie wiem czemu wiele osób tak się boi prądnic...
Cała unikatowość 64-1/2 jest min. właśnie w prądnicy.