Witam wszystkich forumowiczów.
Mam problem z reflektorami w moim koniku z 66 roku. Zamontowane tam są żarówki wtapianie w odbłyśnik. Ponoć to są jakieś prętowe żarówki. Wyjmuje się je na ciepło. Jest szansa znaleźć kogoś kto mi to zrobi. Czy warto w ogóle się w to bawić czy lepiej kupić nowe zamienniki na żarówki H4?
Dzięki za porady
Reflektory 66’
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 27
- Rejestracja: 2019-04-14, 18:59
- Model: GT
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: Wodzisław Śląski
Re: Reflektory 66’
Widziałem w dawniejszych postach.
Zastanawiam się tylko czy jest możliwość zrobienia tych moich oryginalnych.
Światło z nich pewnie się różni od H4 i innych nowszych. Może mieć to swój urok.
Jak się będzie wyjścia to założę inne ale może warto spróbować.
Zastanawiam się tylko czy jest możliwość zrobienia tych moich oryginalnych.
Światło z nich pewnie się różni od H4 i innych nowszych. Może mieć to swój urok.
Jak się będzie wyjścia to założę inne ale może warto spróbować.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Reflektory 66’
99 % ludzi wymienia te lampo-żarówki na zamienniki do Ikarusa. Jeśli jednak cenisz sobie oryginalność i rozwiązania techniczne z epoki swojego auta możesz kupić takie reflektory na rockauto.com https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 9&jsn=1019
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 27
- Rejestracja: 2019-04-14, 18:59
- Model: GT
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: Wodzisław Śląski
Re: Reflektory 66’
To już jakieś wyjście.
Ale mimo wszystko to nie FoMoCo.
Chodzi mi o regenerację moich. Zajmuje się tym ktoś.
W tym linku z ROCKAUTO są 5”. A nie ma czasem być 7” ??
Nie będzie wyjścia to kupię te zamienniki Philpsa.
Ciekawe jakie światło dają??
Ale mimo wszystko to nie FoMoCo.
Chodzi mi o regenerację moich. Zajmuje się tym ktoś.
W tym linku z ROCKAUTO są 5”. A nie ma czasem być 7” ??
Nie będzie wyjścia to kupię te zamienniki Philpsa.
Ciekawe jakie światło dają??
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Reflektory 66’
Wrzuciłem pierwszy lepszy link . Są też tam 7". Nie znam nikogo regenerującego takie rzeczy. Może być trudno ze znalezieniem kogoś takiego.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 27
- Rejestracja: 2019-04-14, 18:59
- Model: GT
- Silnik: inny V8
- Lokalizacja:: Wodzisław Śląski
Re: Reflektory 66’
Ok. Dzięki.
Poczekam jeszcze. Na dzisiaj tego nie potrzebuje. Może znajdzie się jakiś spec od takich spraw.
Poczekam jeszcze. Na dzisiaj tego nie potrzebuje. Może znajdzie się jakiś spec od takich spraw.