Automat nie przebija biegów

skrzynia, wał, tylni most

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
patharazim
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2010-09-26, 22:06
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Automat nie przebija biegów

Post autor: patharazim » 2010-09-26, 23:03

Witam. Mam problem z moim mustangiem `68. Silnik V8 4,7 po kapitalnym remoncie, skrzynia AT tez po remoncie. Niestety obecnie nie przebija biegów. Dodam, że olej OK.
Proszę o ewentualne pomysły co może być przyczyną.
Załączniki
!Bb!NHCQ!mk~$(KGrHgoOKjMEjlLmRfcUBKt9HUFhnw~~_3.jpg



Caprifan
Młodszy Forumowicz
Posty: 30
Rejestracja: 2009-11-17, 12:26
Model: Hardtop Coupe 67'
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: Caprifan » 2010-09-27, 14:10

Przewód podciśnienia szczelny ? Kolor i zapach oleju ?



Duchu
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2008-11-02, 22:48
Model: Mustang 67
Silnik: inny V8

Post autor: Duchu » 2010-09-27, 17:53

Albo ktoś Ci źle złożył albo nie wymienił wszystkiego co było do przełożenia najprawdopodobniej jakiś pierścień uszczelniający



Awatar użytkownika
patharazim
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2010-09-26, 22:06
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Post autor: patharazim » 2010-09-29, 15:54

Mechanik upiera się, że brakuje jakiegoś cięgna przekazującego pozycję pedału gazu (otwarcia gaźnika) do skrzyni biegów. Jak dla mnie wszystko jest, tylko, że linka od pedału gazu do skrzyni jest kompletnie luźna. Może to mieć jakiś związek?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-09-30, 07:07

chodzi o ciegło "kick-down" i nie jest ono niezbedne do tego aby skrzynia zmieniała biegi.
Służy jedynie do innego wysterowania skrzyni przy pelnym wcisnieciu pedału gazu co skutkuje uzyskaniem najlepszego przyspieszenia.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
patharazim
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2010-09-26, 22:06
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Post autor: patharazim » 2010-09-30, 19:12

No to cięgno "kick-down" jest na swoim miejscu. Wnioskuję, że zawalili goście od remontu skrzyni? No chyba że coś zostało źle podłączone. Sprawdzę jeszcze ten kolor i zapach oleju.
:zalamany:



Awatar użytkownika
patharazim
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2010-09-26, 22:06
Model: Mustang 1968 coupe
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony

Post autor: patharazim » 2010-09-30, 19:14

aproposss... 6t07t chętnie wpadłbym do Ciebie na korepetycje :)



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-09-30, 19:29

Zapraszam, mozemy sie umówic.
A w sobote na zlot Mustangow do Czech jedziesz??


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Tadi
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2010-05-21, 21:05
Kontakt:

Post autor: Tadi » 2010-10-02, 15:50

Pytałem nauczyciela w szkole, stwierdził, że przyczyn może być na prawde bardzo dużo i nie da się tego określić tak śłownie, trzeba zobaczyć i dotknąć, a radził na początek sprawdzić czy ciśnienie oleju jest w normie, jeżeli nie to mechanik, który ją remontował musiał czegoś nie dokręcić, bądź czegoś zapomniał zamontować
Nie wiem czy Ci to w czymś pomoże ale tylko tyle wiem na ten temat



ODPOWIEDZ

Wróć do „8. przeniesienie napędu”