Wlew paliwa 05+
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- horse
- Forumowicz
- Posty: 636
- Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
- Model: Mustang Convertible
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Torch Red
- Kontakt:
u mnie tez jak od lutego mam taki efekt wystapil ze 2 moze gora 3 razy ale u mnie to wyglada tak ze jak tankuje to jest ok nie daj boze tylko przerwac tankowanie i znow probowac kontynuuowac tankowanie wtedy takie efekt asie pojawia i juz dolac paliwac za 10 PLN graniczy z cudem wtedy musze pojsc zapalcic badz nie hehe zarcik przejechac kilkanascie km i problem znika znow mozna tankowac normalnie
i wtedy nie ma najmniejszego znaczenia jak zostanie wlozony pistolet
i wtedy nie ma najmniejszego znaczenia jak zostanie wlozony pistolet
Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Dobra, może to są legendy miejskie, ale... Przed chwilą tankowałem autko w którym paliła się od ok. 30km rezerwa. Tankowanie z normalnie położonym pistoletem bez względu na tempo i głębokość włożenia ( :lol: ) odbijało po 10L. Po przekręceniu od pierwotnej pozycji o 120° problem ustąpił. Może to brednie, ale... kurna, to naprawdę działa. Już kilka razy to przerabiałem. Nie kumam tego...
.:: my other ride is your mom ::.
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Jeszcze Hans dorzuć w którą stronę zgodnie czy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara..Hans pisze:Po przekręceniu od pierwotnej pozycji o 120° problem ustąpił. Może to brednie, ale... kurna, to naprawdę działa. Już kilka razy to przerabiałem. Nie kumam tego...
Albo inaczej: pistolet na godzinie 1-szej czy 11-nastej?
You can never have too much power, just not enough traction.
Próbowałem osobiście to nic nie dajeHans pisze:o właśnie tego szukałem http://ratstangrestoration.com/05_mustang_tank.htm
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
ostatnie spostrzeżenia z dłuższego wypadu:
1. Tankowanie koło Tymbarku, w Orlenie, do pełna. 80 to empty. Spust wciśnięty, blokada założona, benzyna się wlewa. Wlało się bez żadnego problemy 45 litrów i odbiło. Potem lejąc wolniej jeszcze parę dolałem.
2. Tankowanie na trasie Sandomierz-Kraków, w Orlenie. Do pełna. 150 to empty. Zatankował 3 litry i odbił. Pier.... się 15 minut żeby nalać, na różne sposoby (pistolet w powietrzy, i celowanie benzyną do środka - piana wychodziła i się przelewało). W końcu (uwaga, nie śmiać się ) obróciłem pistolet na godzinę drugą i wlałem do pełna (bez blokady, trzymając spust prawie do końca).
1. Tankowanie koło Tymbarku, w Orlenie, do pełna. 80 to empty. Spust wciśnięty, blokada założona, benzyna się wlewa. Wlało się bez żadnego problemy 45 litrów i odbiło. Potem lejąc wolniej jeszcze parę dolałem.
2. Tankowanie na trasie Sandomierz-Kraków, w Orlenie. Do pełna. 150 to empty. Zatankował 3 litry i odbił. Pier.... się 15 minut żeby nalać, na różne sposoby (pistolet w powietrzy, i celowanie benzyną do środka - piana wychodziła i się przelewało). W końcu (uwaga, nie śmiać się ) obróciłem pistolet na godzinę drugą i wlałem do pełna (bez blokady, trzymając spust prawie do końca).
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 54
- Rejestracja: 2009-04-29, 21:18
- Model: 2005
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: mineral grey
Ja ktoregos dnia tankowalem podjechalem na Orlen i tam obslugiwal bardzo mily Pan
Powiedzialem zeby dolal za 50 zl o ile wytrzymamy tak dlugo tu stac
Strasznie sie smial zaczął gadać coś o amerykańskich autach i wlal mi za 150 bez problemu
ZAOBSERWOWALEM JAK TO ZROBIL I SPROBOWALEM NASTEPNYM RAZEM - OD TEJ PORY LEJE ILE CHCE (wczesniej byla masakra - dolewalem po 10 litrów i tracilem cierpliwosc)
Sposób:
Pistolet lekko przekręcony w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara - ręka tak mniej więcej na godzinie 4-5 - wlozony głęboko prawie do konca
lać zdecydowanie - u mnie idzie tak bezproblemowo
Powiedzialem zeby dolal za 50 zl o ile wytrzymamy tak dlugo tu stac
Strasznie sie smial zaczął gadać coś o amerykańskich autach i wlal mi za 150 bez problemu
ZAOBSERWOWALEM JAK TO ZROBIL I SPROBOWALEM NASTEPNYM RAZEM - OD TEJ PORY LEJE ILE CHCE (wczesniej byla masakra - dolewalem po 10 litrów i tracilem cierpliwosc)
Sposób:
Pistolet lekko przekręcony w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara - ręka tak mniej więcej na godzinie 4-5 - wlozony głęboko prawie do konca
lać zdecydowanie - u mnie idzie tak bezproblemowo
JTNG
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-------------
www.jtng.pl , www.bmcairfilters.pl , www.h-r.com.pl , www.ragazzon.pl , www.kwpolska.pl
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
- Model: Camaro SS
- Silnik: inny V8
- Kolor: orange inferno
- Kontakt:
Panowie u mnie nie ma problemu z tankowaniem...ale mam inne pytanie z tym zwiazane - czy u was jest tak samo jak u mnie? Mianowicie nie mam zadnej blokady klapki do wlewu gdy zamkne auto (w innych modelach aut po zamknieciu auta blokuje sie tez otwieranie wlewu paliwa - tu nie) nie mam tez kluczyka w korku, zakrecam go i teoretycznie jakis idiota moze podesc w nocy ,otworzyc wlew i cos narobic...jakos radziliscie sobie z tym problemem?
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
tak, część z nas zamawiała dzięki Darentemu grupowo wlewy na kluczyk, i sprawują się bardzo dobrze. Czytaj tutaj:
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... light=wlew
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... light=wlew
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 37
- Rejestracja: 2011-01-22, 10:27
- Model: 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Vista Blue Metallic
Re: Wlew paliwa 05+
ach te uroki naszych mustangów....Panowie i ja mam tak z tankowaniem, ale opracowałem system (przynajmniej tak mi się wydaje), który mi trochę ułatwia. Mianowicie wystarczy wyprostować trochę przewód od pistoletu. Może to zbieg okoliczności połączony z jakimś przypadkowym ustawieniem pistoletu, ale jak tak zrobiłem to nagle przestało odbijać.... muszę to jeszcze zweryfikować, żeby mieć pewność.
Re: Wlew paliwa 05+
U mnie się super tankuje jak przekrzywie pistolet tak 1/4 obrotu w prawo i nie na pełnym wciśnięciu pistoletu tylko tak 2/3 wciskam,zalewam za 200zł bez problemu