blokada cylindrow

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Anonymous

blokada cylindrow

Post autor: Anonymous » 2009-04-15, 02:37

Witam serdecznie :)
Wyjezdza nie dlugo do stanow i moim malym marzeniem jest przywiesc mustanga coupe:)
mam w zwiazku z tym pytanie do was.
Czy w owym samochodzie jest mozliwosc wylaczenia cylindrow jak np lexusie si250?
mieszkam w warszawie w ktorej jest jeden wielki korek i szukam sposobu aby troche mniej palil w tym czasie.

pozdrawiam serdecznie:)



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Re: blokada cylindrow

Post autor: RedHornet » 2009-04-15, 08:03

shinu pisze:Witam serdecznie :)
Wyjezdza nie dlugo do stanow i moim malym marzeniem jest przywiesc mustanga coupe:)
mam w zwiazku z tym pytanie do was.
Czy w owym samochodzie jest mozliwosc wylaczenia cylindrow jak np lexusie si250?
mieszkam w warszawie w ktorej jest jeden wielki korek i szukam sposobu aby troche mniej palil w tym czasie.

pozdrawiam serdecznie:)
Mustang to nie lexus...... na szczęście ;)


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-04-15, 09:25

shinu z takim podejściem to sobe odpuść Mustanga :)


You can never have too much power, just not enough traction.

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-04-15, 09:45

shinu pisze:Czy w owym samochodzie jest mozliwosc wylaczenia cylindrow jak np lexusie si250?
takie bzdety jakiś czas temu były na wikipedia - osobiście poprawiałem :P


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-04-15, 11:22

Ano czytałem, aż zacząłem szukać po necie i okazało się, że kogoś fantazja poniosła :)


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-04-15, 12:14

chyba w Hemi czy czymś podobnym jest taki system że odłącza 4 cylindry i ktoś zaiste pomyślał że wszystkie nowsze V8 z USA to mają :rotfl:


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-04-15, 13:06

no ale z tego co ja czytałem, ma być w 2011 ale nie wiem czy to prawda czy fantazja autora :D



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-04-15, 13:24

Przestańcie oglądać "Gwiezdne Wojny" :P


You can never have too much power, just not enough traction.

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2009-04-15, 15:48

Nowe Camaro w V8 chyba też ma "tryb Econo".
shinu pisze:mieszkam w warszawie w ktorej jest jeden wielki korek i szukam sposobu aby troche mniej palil w tym czasie.
Niestety, to auto nie jest stworzone do oszczędzania i musisz się liczyć z wysokim spalaniem. To nie 1.8 R4.


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-04-15, 15:54

to w mercedesach jest cos podobnego co mozna by pod to podciagnac ale trzeba by to naprawde mooocno naciagac:)
Kude ludzie jak sie boicie o spalanie mustanga to kupcie astre 1 1.6 65KM na monowtrysku z gazem.
Co chwila ktos wyskakuje z takimi glupotami:)
FORD MUSTANG MNIEJ NIZ 9l benzyny palil nie bedzie
bo:
ma widlasty silnik
naped na tyl a przeniesienie napedu wazy
a automat zawsze pali wiecej
a co sie tyczy spalania to moj automacie znowu chleje 20l/100km chyba filtr mu sie zapchal pylem z remontu chalupy albo zaciski sa do przesmarowania:)
Amerykance nie sa oszczednymi autami nigdy nie byly i raczej sie na to nie zanosi. Nawet jak beda na prad to beda zrec pewnie 3razy wiecej pradu czy czego tam innego:)
Tu jak odlacza sie gar to amen i tylko remont moze mu pomoc. Jezdzilem zarznietym stangiem na 4 dzialajacych garach i palil nawet mniej ale skakal jak diabli:D



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-04-15, 15:54

A tak w ogole to w Moparach ten tryb "eko" dziala tak, ze spalanie spada o litr - poltora na 20 kilku litrach, takze to raczej marketingowy bajer niz jakakolwiek oszczednosc.


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-04-15, 15:56

no wziely sie zaciski poblokowaly i wspolczyni arcia wzrosl:/ a co za tym idzie spalanie:/
MILOSC CZASEM BOLI:)



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-04-15, 16:22

no szkoda troche ale da rade przezyc:)
mam jeszcze jedno pytanie a dokladniej dwa:)
Ile placicie za oc ac? link 4 rzucil 5100 za pakiet.
Drugie, czy bardziej oplaca sie sprowadzic podstawowa wersje Czy premium? z tabeli na ford.com http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/features/ widac ze premium ma dosc wiekszy zakres opcji dostapnych z aucie a cena tez duzo wieksza nie jest. tylko jak to idzie z para z ubezpieczeniem i reszta oplat.


:)



Awatar użytkownika
Little Pony
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 2008-10-30, 21:53
Model: yhm.... :)
Silnik: inny V6

Post autor: Little Pony » 2009-04-15, 16:31

To zalezy od wielu czynnikow raczej. Liczba ubezpieczonych aut, znizki itd. Np. w hestii w pazdzierniku zaplacilem za V6 2005 chyba 2800, a teraz za GT 2005 (cennikowo niemal 2x drozszy) wyszlo mi 3200, az sam bylem zaskoczony.


Był ale się rozbił: Mustang GT 2005 Convertible, Dodge Charger R/T 2006

I'm gonna put on a iron shirt, and chase all muscle cars out of earth!

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-04-15, 17:34

ja z pełną zniżką za v6 płacę coś koło 2.5tys w pzu. Premium czy nie to chyba nie ma większego znaczenia przy ubezpieczeniu, ew. przy wycenie wartości auta na jaką chcesz ubezpieczyć. Ale mnie nie pytali czy mam premium czy nie tylko od razu z tabeli wartość rynkowa auta wg rocznika i czy chcę skorygować.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”