Tuning mustanga 2007
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-01-29, 16:17
- Model: Match I
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: zolty
Tuning mustanga 2007
witam,Panowie jestem tu nowy wiec sorry bo byc moze powtarzam czyjs watek.inetesuje mnie tuning do mojego Mustanga.Na razie chce zmienic mu przod i dodac wiecej koni.Jesli ktos juz to robil prosilbym o jakies porady,namiary itd.nawet moze byc pare fotek ,zebym wiedzial dokladnie jak go porzerobic.Pozdrawiam.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Tuning mustanga 2007
do zmiany przodu można sprawdzić tutaj
https://www.cervinis.com/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
do tuningu kontakt alustar, w klubie
https://www.cervinis.com/Default.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
do tuningu kontakt alustar, w klubie
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Tuning mustanga 2007
a tutaj znajdziesz opis auta alustara:) viewtopic.php?f=85&t=155
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- adasko74
- Forumowicz
- Posty: 859
- Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: sonic blue
Re: Tuning mustanga 2007
tu masz ciekawy temat jak mozna zwiekszyc moc bez kompresora viewtopic.php?f=14&t=2120
duze doswiadczenie ma w tym temacie kolega Red Hornet
viewtopic.php?f=85&t=1846
duze doswiadczenie ma w tym temacie kolega Red Hornet
viewtopic.php?f=85&t=1846
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Tuning mustanga 2007
Rozmawiałem z Red Hornet, I Myślę, że on będzie używał supercharger następnym razem 

Re: Tuning mustanga 2007
Tak trochę rozmawialiśmy 3 lata modyfikacji wolnossącego silnika i wykorzystanie praktycznie wszystkich dostępnych opcji daje trochę doświadczenia. Wyciąganie koni z wolnossącego silnika to ciężki temat. Gdybym teraz miał jeszcze raz zaczynać od początku modyfikacje mocy od razu bym brał kompresor śrubowy czyli KB, Saleen lub Roush i ustawił go na bezpieczne 5-6psi co by dało około 435-450koni. Do tego porządne zawieszenie, hamulce i dla 100% bezpieczeństwa podwójna pompa paliwa z GT500. Reszta to modyfikacje wizualne więcej nie trzeba.rick pisze:Rozmawiałem z Red Hornet, I Myślę, że on będzie używał supercharger następnym razem
Tyle w tym temacie.
Jeżeli nie masz budżetu na kompresor to zainwestuj tylko w dobry programator SCT i ładnie brzmiący wydech.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2012-01-29, 16:17
- Model: Match I
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: zolty
Re: Tuning mustanga 2007
RED Hornet.Pocztek twojej wypowiedzi jest interesujacy aczkolowiek skomplikowany.Koszt tego przedsiwziecia na ile mozna szacowac -oczywiscie bez zzmian wizualnych.Interesuje mnie pierwsza opcja (zapewne duzo drozsza) i ta druga.Dzieki za info i czekam rowniez na dalsze info,pozdrawiam
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Tuning mustanga 2007
podpowiem ze ceny i opisy sa dostepne w interneciemichaeltwardowski pisze:Koszt tego przedsiwziecia na ile mozna szacowac

http://www.brenspeed.com/05-08-mustang- ... dders.html" onclick="window.open(this.href);return false;
np : http://www.brenspeed.com/05-08-mustang- ... aleen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy : http://www.brenspeed.com/05-08-mustang- ... roush.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo http://www.stage3motorsports.com/catego ... argr_kits/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.procharger.com/2010_mustang.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vortechsuperchargers.com/product.php?p=94" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.whipplesuperchargers.com/pro ... rodID=1208" onclick="window.open(this.href);return false;
nie oczekuj od nas ze na zyczenei kazdego bedziemy setny raz opisywac swoje modyfikacje wraz z kosztami, wystarczy odrobina checi i jesli nawet nie google to u nas na forum mozna znalesc opisy modyfikacji, Redhorneta tez ,wystarczy wejsc w jego profil i posty search.php?author_id=23&sr=posts" onclick="window.open(this.href);return false; , w przeciwienstwie do moich nie jest ich duzo, same konkretne wypowiedzi, wiec nie mussiz dlugo szukac zeby znalesc odpowiedzi..
jesli czytanei Cie meczy to jest tez opcja wyszukaj i wtedy pokazuje Ci tylko posty ktore odnosza sie do zadanego zwrotu/tematu search.php" onclick="window.open(this.href);return false;

bardzeij pomoc Ci nie potrafie, na forum znajdziesz wszystko, koszty, polecane serwisy itp itd
pozdrawiam

Koral
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Tuning mustanga 2007
Koral, dałeś chłopakowi listę do v8, a on założył temat w dziale v6, zakładam, że ma v6.
Do v6 niestety nie ma zbyt dużego wyboru i gra nie warta świeczki. Cenowo v6+kompresor=GT, jeżeli chodzi o moc to takie samo równanie.
Ale jeżeli chce kolega coś stuningować, to polecam zamiast SCT strojenie indywidualne, może być z kompresorem jak chce:
viewtopic.php?f=34&t=4042" onclick="window.open(this.href);return false;
Do v6 niestety nie ma zbyt dużego wyboru i gra nie warta świeczki. Cenowo v6+kompresor=GT, jeżeli chodzi o moc to takie samo równanie.
Ale jeżeli chce kolega coś stuningować, to polecam zamiast SCT strojenie indywidualne, może być z kompresorem jak chce:
viewtopic.php?f=34&t=4042" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2012-02-08, 17:20 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Tuning mustanga 2007
rzeczywiscie nei spojrzalem ze w dziale V6.. oczywiscie mozna ja tez wzmocnic, przyklad repliki KR Mirmala,chodzila na rowni z GT
na torze natomiast bardziej sie licza umiejetnosci co potwierdzaja wyniki Horsa ktory swoim stockowym V6 w cabrio zrobil wszystkie GT
oczywiscie V6 z kompresorem moze chodzic jak GT, ale GT z kompresorem bedzie chodzilo jeszcsze lepiej i bedzie to V8.. jesli inwestowac w doladowanie to mysle ze V8
na torze natomiast bardziej sie licza umiejetnosci co potwierdzaja wyniki Horsa ktory swoim stockowym V6 w cabrio zrobil wszystkie GT

oczywiscie V6 z kompresorem moze chodzic jak GT, ale GT z kompresorem bedzie chodzilo jeszcsze lepiej i bedzie to V8.. jesli inwestowac w doladowanie to mysle ze V8