3 pytania...

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
mat3o
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2011-01-19, 15:25
Model: 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Burgund Metalic

3 pytania...

Post autor: mat3o » 2011-06-20, 14:28

Witam
W związku z tym iż to mój pierwszy mustang mam kilka 3 pytania :)

- gdzie w moim aucie znajde to wyjscie/wejscie aux bo widze ze jest taki guziczek w panelu radia...no i tak sie zastanawiam czy jest opcja by zrobic update na radio shaker 500 ? widzialem ze mozna dosc tanio kupic radio shaker tylko czy to sie da tak normalnie przełożyć...

- jezdze mustangiem juz kilka miesiecy i powiem szczerze,że chyba brakuje mi troche mocy w tym aucie, brakuje mi troszke lepszego przyspieszenia, może sie myle bo mam jeszcze saaba 9-5 2.0t i powiem szczerze ze osiagi tych dwóch wydaja mi sie porównywalne, chyba oczekuje troszke wiekszego powera w mustangu, zatem bardzo prosze o wskazówki jak można za normalne pieniądze zrobic w miarę skuteczny update silnika. Czy zakup predatora to dobry początek ??

- zgadzam sie z opinią że fabryczne hamulce w mustangu to porażka, tak tez sie stało u mnie, bardzo szybko sie zwichrowały i przy mocniejszym hamowaniu drga kierownica, a hamowania praktycznie nie ma...moje pytanie jest takie: czy mogę na początek wymienic płyn hamulcowy na jakis dobry i kupic nowe dobre klocki np ebc red stuff , ale uzywając jeszcze fabrycznych tarcz, gdyz sa praktycznie nowe...

- a tak na marginesie to zainstalowałem w układzie wydechowym cutout , i musze powiedziec ze efekt jest niesamowity...kiedy otworzę przepustnice nawet do polowy, moje v6 brzmi i bulgocze jak najbardziej rasowe v8 :)

pozdrawiam
mat3o



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: 3 pytania...

Post autor: Hans » 2011-06-20, 14:37

[quote="mat3o"]
- gdzie w moim aucie znajde to wyjscie/wejscie aux bo widze ze jest taki guziczek w panelu radia...no i tak sie zastanawiam czy jest opcja by zrobic update na radio shaker 500 ? widzialem ze mozna dosc tanio kupic radio shaker tylko czy to sie da tak normalnie przełożyć...

Potrzebujesz tego: PIE FRD04-AUX


- jezdze mustangiem juz kilka miesiecy i powiem szczerze,że chyba brakuje mi troche mocy w tym aucie, brakuje mi troszke lepszego przyspieszenia, może sie myle bo mam jeszcze saaba 9-5 2.0t i powiem szczerze ze osiagi tych dwóch wydaja mi sie porównywalne, chyba oczekuje troszke wiekszego powera w mustangu, zatem bardzo prosze o wskazówki jak można za normalne pieniądze zrobic w miarę skuteczny update silnika. Czy zakup predatora to dobry początek ??

Dobrze kombinujesz. Tu dobrą praktyka jest też wymiana wydechu, jest to konwersja na podwójny wydech dla V6. Najlepiej z rurą H. Do tego własnie predator + CAI. Jak będzie Ci mało, można więcej w silniku dłubnąć, lub nawet kompresor zamówić i zwiększyć moc do 300. ;)


- zgadzam sie z opinią że fabryczne hamulce w mustangu to porażka, tak tez sie stało u mnie, bardzo szybko sie zwichrowały i przy mocniejszym hamowaniu drga kierownica, a hamowania praktycznie nie ma...moje pytanie jest takie: czy mogę na początek wymienic płyn hamulcowy na jakis dobry i kupic nowe dobre klocki np ebc red stuff , ale uzywając jeszcze fabrycznych tarcz, gdyz sa praktycznie nowe...

Tarcze, jeśli czujesz bicie, są lekko pogięte, ale skoro są nowe, to daj je do stoczenia, będzie dobrze. Płyn - ja dałem płyn od Porshe i nie narzekam. Chłopaki na forum często leją płyn rekomendowany przez producenta. Klocki też można wymienić, ale jeśli masz dobre, to po co?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

mat3o
Młodszy Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 2011-01-19, 15:25
Model: 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Burgund Metalic

Re: 3 pytania...

Post autor: mat3o » 2011-06-20, 14:48

Hm.. Czy faktycznie zmiana calego wydechu na podwójny ma aż tak odczuwalny efekt jesli chodzi o moc i dynamikę auta ? jestem laikiem w tych sprawach i szczerze to marzy mi sie jakis update silnika aby przyrost mocy był odczuwalny, lecz nie tak poważny update zeby kompresor instalowac :) Szczerze powiem ze jakoś roszcze pewne nadzieje z tym całym predatorem...tylko tak sie zastanawiam o ile mozna w tym silniku podnieść moc bez takich poważnych spraw jak kompresor itp...



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: 3 pytania...

Post autor: Hans » 2011-06-20, 15:08

Będziesz podkręcać silnik i ciśnienie w wydechu będzie rosło. Wpływ będzie nizznaczny, ale jednak odczuwalny, jak sobie wydech zmienisz. No i do tego można też nad brzmieniem wydechu popracować, a chyba to też Cię interesuje.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Re: 3 pytania...

Post autor: pudel » 2011-06-20, 16:24

mat3o pisze:Hm.. Czy faktycznie zmiana calego wydechu na podwójny ma aż tak odczuwalny efekt jesli chodzi o moc i dynamikę auta ? jestem laikiem w tych sprawach i szczerze to marzy mi sie jakis update silnika aby przyrost mocy był odczuwalny, lecz nie tak poważny update zeby kompresor instalowac :) Szczerze powiem ze jakoś roszcze pewne nadzieje z tym całym predatorem...tylko tak sie zastanawiam o ile mozna w tym silniku podnieść moc bez takich poważnych spraw jak kompresor itp...
Ja w swojej V6 wymieniłem dolot i wydech na raz do tego dobry program i na pewno odczujesz różnicę...


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: 3 pytania...

Post autor: Koral » 2011-06-22, 10:37

mat3o pisze: - a tak na marginesie to zainstalowałem w układzie wydechowym cutout , i musze powiedziec ze efekt jest niesamowity...kiedy otworzę przepustnice nawet do polowy, moje v6 brzmi i bulgocze jak najbardziej rasowe v8 :)
super :) tez zaloze jak tylko jednego mustanga sprzedam :)
Będziesz podkręcać silnik i ciśnienie w wydechu będzie rosło. Wpływ będzie nizznaczny, ale jednak odczuwalny, jak sobie wydech zmienisz.
skoro ma cutout to cisneinei mu nie wzrosnie,a wrecz efekt lepszy niz w calkowicie przelotowym wydechu ;) tyle ze w niedoladowanych wlasnie o to chodzi zeby cisnienie bylo i pomagalo wyssac spaliny ;) ale przy kompresorze juz na pewno przelotowy jak najbardziej :)

zanim cokolwiek zainwestujesz proponuje jechac na hamownie i potem obejrzec wykres momentu i mocy z zamknietym i otwartym zaworem,podejrzewam ze moment w dolnym zakresie spadnie sporo przy otwartym ale za to moc bedzie wieksza przy wyzszych obrotach,no ale moge sie mylic ;) bo na ja o wydechu V6 2005 nie mam pojecia,nie znam nawet srednicy.. wiec tylko tak snuje domysly,a bez hamowni nie bedziesz wiedzial co i jak ,jedzi pochwal sie wykresem a potem mysl co dalej,zeby i moc i moment rosly i to najlepiej od samego dołu ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: 3 pytania...

Post autor: AluStar » 2011-06-22, 21:40

koral pisze:
mat3o pisze:
skoro ma cutout to cisneinei mu nie wzrosnie,a wrecz efekt lepszy niz w calkowicie przelotowym wydechu ;) tyle ze w niedoladowanych wlasnie o to chodzi zeby cisnienie bylo i pomagalo wyssac spaliny ;) ale przy kompresorze juz na pewno przelotowy jak najbardziej :)
Koral moze chodzilo Ci o dwusuwy z tym podciśnieniem Nie o wolnossaki.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: 3 pytania...

Post autor: caniggia » 2011-07-13, 13:02

jak chcesz żeby v6 jeździło normalnie, to musisz zrobić min to co ja:

http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?p=49578#49578" onclick="window.open(this.href);return false;

filtr, wydech, program i najwazniejsze - zmiana przełożeń to mus.

obecne przyspieszenie jest porównywalne do GT bez żadnych modów.

możemy Ci wykonać co potrzeba.
mat3o pisze: - a tak na marginesie to zainstalowałem w układzie wydechowym cutout , i musze powiedziec ze efekt jest niesamowity...kiedy otworzę przepustnice nawet do polowy, moje v6 brzmi i bulgocze jak najbardziej rasowe v8 :)
szczerze? chyba nie słyszałeś v8... ćwiczyłem to w swoim v6, kompletnie niczym to nie przypomina v8, jedynie co, to po prostu głośno ryczy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”