POMOCY Interpretacja carfax

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Papkin
Posty: 5
Rejestracja: 2011-02-03, 17:33

POMOCY Interpretacja carfax

Post autor: Papkin » 2011-02-03, 17:41

Witam!
Mam zamiar kupić Mustanga, dzięki uprzejmości serwisu bezwypadkowy.net mam jego raporty Carfax, tylko nie umiem ich zinterpretować i prosiłbym o Waszą pomoc! :) :)

HISTORIA POJAZDU

Raport problemow
Insurance loss title or probable total loss record(s)
Salvage title or salvage auction record(s)


Historia stanu licznka w milach
Data odczytu Stan licznika
2005-07-09 15
2007-06-06 15,311


Historia pojazdu
Rekord z dnia Szczegoly
2005-06-13 VEHICLE MANUFACTURED AND SHIPPED TO DEALER
2005-07-09 ODOMETER READING FROM DMV
2005-08-01 REGISTRATION EVENT/RENEWAL
2005-08-03 TITLE(Lien Reported)
2007-05-24 TITLE(Lien Reported)REGISTRATION EVENT/RENEWAL
2007-06-06 ODOMETER READING FROM DMV
2007-06-19 TITLESALVAGEPOSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY
2007-09-11 VEHICLE EXPORTED TO GERMANY

Przebieg zgadza się z tym z ogłoszenia, lecz domyślam się, że "TITLESALVAGEPOSSIBLE TOTAL LOSS" nie oznacza nic dobrego. Czy, gdyby samochód był oddany do kasacji, mógłby teraz być normalnie zarejestrowany w Polsce, co możecie wywnioskować z tego raportu? Zauważyłem też, że większość pojazdów po poważniejszych kolizjach ma "Historię wypadkową" a tu tej historii nie ma, czy oznacza to, że nie miał wypadku? Liczę na Was! :)



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Post autor: adasko74 » 2011-02-03, 17:48

odpusc sobie.....a masz fot??? co by nie bylo nie nadaje sie do naprawy :/



Papkin
Posty: 5
Rejestracja: 2011-02-03, 17:33

Post autor: Papkin » 2011-02-03, 17:58

http://img13.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1430321437
Jego zdjęcie już zarejestrowanego w Polsce. Czytałem, że przejęcie przez ubezpieczyciela może nastąpić nawet po minimalnej stłuczce bądź zarysowaniu, na zdjęciu wygląda w porządku, co myślicie?



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2011-02-03, 18:27

Hm,sprawa ciężka jak nie ma zdjęć, bo Total Loss oznacza najczęściej szrot .Zdarzało się jednak że wbijali Total Loss za przerysowany cały bok(błotnik przedni,drzwi i tylni błotnik) do końca nie wiadomo kiedy wbijają Salvage a kiedy Totala ale w USA słyszałem że total jest wtedy jak naprawa przekracza 50% wartości pojazdu. Bardzo ładne to V6 i premium :) ,jak słoń na nim nie usiadł i zbieżność z geometrią wyjdzie ok to wart tej ceny ;)



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2011-02-03, 18:33

Papkin, postaraj się raczej o zdjęcia z autocheck/carfax z chwili wypadku. Dlaczego? Może miał tylko kilka stłuczonych elementów. Przykładem jest mój konik .

Postaraj się o te zdjęcia, będziesz wiedział, co się działo. Poza tym - nie spiesz się, bo później będziesz za sobą trzy, a nie dwa ślady zostawiał.
Badanie techniczne to podstawa. I nie u kolegi sprzedającego. ;)
Miał przerabianą elektrykę - tylne światła?


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Papkin
Posty: 5
Rejestracja: 2011-02-03, 17:33

Post autor: Papkin » 2011-02-03, 19:22

"Auto nie trafiło na żadną aukcję od razu ktoś je kupił od ubezpieczyciela więc na fotki raczej nie masz co liczyć niestety, monitorujemy aukcje z USA i jak by było na aukcji to w 90% byś miał u nas te zdjęcia.

Doda do tego zapis "Loan/Lien record(s)" czyli auto było w kredycie i warto sprawdzić czy zostało to uregulowane. Na polski na szybko z translatora

Kredytu / zastawu jest prawo do podejmowania i przytrzymaj lub sprzedaży pojazdu dłużnika zabezpieczenia lub płatności za wierzytelności. Normalnie, pojazd będzie wyposażony w zastawie z powodu niezapłaconego rachunku pożyczki lub naprawy przed pojazdem. Sprawdź ze sprzedającym w celu zapewnienia, że zastaw został spełniony."

Teraz jestem zupełnie skołowany, ale skoro od razu ktoś go kupił, to chyba nie było z nim tak źle :) O światła poszło pytanie, do sprzedającego, ale wolę spytać, czy da się światła jakoś samemu sprawdzić?
http://img13.allegroimg.pl/photos/orygi ... 30321437_2
Zdjęcie z tyłu, może po tym mi powiecie, czy światła sa w standardzie europejskim czy nie :)



Awatar użytkownika
YoDa
Forumowicz
Posty: 964
Rejestracja: 2011-02-02, 10:43
Model: V6 3,7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White
Kontakt:

Post autor: YoDa » 2011-02-03, 19:26

Papkin , podaj Vin , sprawdzę na aukcjach czy był sprzedawany i fotki wyciągnę jak się znajdzie.

Totalloss nie znaczy że wszystko do bani , po prostu ubezpiecznie zwróciło całą kasę za ten samochód właścicielowi i tyle. To że nie ma hsitori wypadku świadczy żę nie brał udziału w kolizji z innymi pojazdami i nie zostało to zgłoszone na policji , mógł np. w swój dom walnąć hehe



Papkin
Posty: 5
Rejestracja: 2011-02-03, 17:33

Post autor: Papkin » 2011-02-03, 19:29

Patrz wyżej, nie był na żadnej aukcji, ale dzięki za dobre chęci :).



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Post autor: PaniC » 2011-02-03, 19:32

Za bardzo jego historią sie nie przejmuj. Po prostu sprawdz autko od gum po antene i bedziesz wiedzial w jakim on jest teraz stanie i czy prace naprawcze (o ile takie byly) zostaly przeprowadzone odpowiednio.

o, patrze ze setunia w postach juz :P ide otworzyc piwo -.-


Mariusz :)

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”