Wymiana zegarów

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2010-12-06, 12:06

paytoplay pisze:u mnie ja tak komputer podłączyłem - nie było go seryjnie - a po zmianie zegarów wystarczyło podpiąć guziczki, bo wtyczka była i wszystko ładnie śmiga - więc nadzieja jest :]

pozdr.
Zmienie troche temat - zmieniałes zegary na te z komputerem ? Możesz cos więcej na ten temat powiedzieć ? Z tego co słyszałem to pod tymi zaślepkami w których są przyciski sterujące komputerem ponoc nic nie ma ( nie ma pociągniętej wiązki kabli ). Jeżeli faktycznie jest to w teorii można zmienić zegary a w miejsce zaślepek zamontować przyciski i powinoo działać :niepewny: Mój niestety nie ma kompa i z chęcią bym to zmienił. Z góry dzięki za info :)


mustang... just a dream ...

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2010-12-06, 12:14

Ronin, kiedys buszowałem po amerykańskich forach w tej sprawie.
Pod zaślepką powinieneś mieć kable - sprawdź. Weź śrubokręt, wyjmij je i sam zobaczysz, a nie snujesz tu różnej maści teorie. :P U mnie zaślepki są.
Z tego co tam wyczytałem (tu przyznam się, że albo czegoś nie zatrybiłem, albo faktycznie tak jest) mogą, ale nie muszą pojawić się jakieś problemy po podłączeniu, nie wszystko może działać. Dodatkowym problemem są tu też takie dane jak przebieg. Zegary można zamówić z dokładnie takim samym przebiegiem nabitym jaki już masz, ale przez czas jak będą do Ciebie leciały to lepiej nie jeździć, co by dane zegarze były zgodne z tym co jest w kompie. Nie wiem skąd oni to wzięli, bo myślałem, że to jest brane z kompa.
Poza tym - montaż jest tak prosty, że nawet Twoja luba mogłaby Ci to zrobić i nie ma bata, żeby poszło źle.
Ja sobie chwilowo ten temat darowałem, bo uważam to bardziej za własną fanaberię (jak by samo posiadanie Mustanga nią nie było :D ).
I jeszcze jedno - tu też jest jakaś dziwna cena do tych zegarów dana, z pozoru wysoka. Chodzi o ten jakiś dziwny depozyt na czas aż im nie odeślesz starych zegarów. No chyba, że w kraju kupujesz i masz w nosie przebieg. ;)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-12-06, 19:42

Ronin, wymieniałem zegary bo mi się moje popsuły :] - ale jak najbardziej się da - ja mam wersje bez abs i bez czujników ciśnienia w oponach, wiec wywalaja mi jak odpale check brake system i check tire pressure ale poza tym luz - jak trafisz taka wersje jak masz to wszystko ładnie powinno śmigać - te zegary z my color to fajna sprawa no i ze pokazuje jakies tam spalania, przelicznik na km itp - tez czasem sie przydaje :) - mi akurat przebieg do na codzien nei jest do szczescia potrzebny - mam chyba gdzieś fotki z montażu nowego i trzymam stary licznik, jakby kiedyś kupiec chciał sprawdzić czy mu kitu nie wciskam :]


Bart

Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2010-12-06, 21:21

Hans Jak możesz to załóż osobny temat o tych zegarach. Co do tego co jest pod zaślepkami to posłużyłem się zasłyszaną opinią :zawstydzony: i sam tego nie sprawdzałem. Na razie daruje sobie wyciąganie tych zaślepek bo auto stoi w nieogrzewanym garażu i plastik w tej temp jest twardszy - nie chce nic uszkodzić :P

paytoplay - przyciski kupowałeś nowe? Byłoby fajnie jak byś znalazł jakieś fotki z całej operacji :)


mustang... just a dream ...

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-12-06, 23:26

Ronin, zerknij tu:
viewtopic.php?t=1601&highlight=licznik

tam Darenty wkleił instrukcję jak się to wyjmuje. Ja kupilem licznik razem z guzikami z rozbitka z białegostoku - sa liczniki na allegro - trzeba sie wytargowac zeby dał w cenie guziki :) - ja płaciłem za licznik 700 teraz gosc ma chyba po 550. Wymiana jest naprawde prosta. Jedyne co jest trudne to trzeba odkrecic tunel srodkowy, zeby mozna bylo dostac sie do tego panelu sterowania całego wyjmujesz zaślepke i podpinasz guziki - wtyczka jest - ale zawsze lepiej zerknąć przed zakupem


Bart

Awatar użytkownika
Ronin
Forumowicz
Posty: 261
Rejestracja: 2009-04-04, 00:25
Model: s 197
Silnik: V6 4.0
Kolor: black

Post autor: Ronin » 2010-12-07, 01:14

paytoplay A zmiana koloru podświetlenia działa czy nie? W tamtym wątku wspominałeś coś o wymianie diod na inne a tego nie chce mi się robić :) W sumie to jeden z powodów dla którego bym się zdecydował na taki przeszczep :)


mustang... just a dream ...

paytoplay
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
Silnik: V6 3.7
Kolor: Sterling Grey
Kontakt:

Post autor: paytoplay » 2010-12-07, 02:00

Ronin, wszystko dziala :). Może coś wspominałem - nie pamiętam - na ebay patrzyłem, że są jakieś zestawy do zmiany koloru diod - ale trzeba to wydłubywać i lutować - to zabawa dla jakiegoś pasjonaty - troche bez sensu chyba, że ktoś ma sprecyzowane potrzeby :] - mnie jara to zmienianie kolorów strasznie - chociaż to troche babskie pewnie :wstyd:


Bart

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Wymiana na niebieskie LED

Post autor: AluStar » 2010-12-07, 13:04

Jak by ktos chcial zmienic ledy to to prosze: :D

W skrócie :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
http://www.silverhorseracing.com/instal ... change.pdf



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”