Witam.
Możliwe, że w najbliższym czasie będę miał możliwość kupienia używanego wydechu od GT. Pytanie na śniadanie brzmi - czy nie będzie problemu z instalacją w mojej V6? Chodzi o średnicę rur. Wiem, że zaraz za katalizatorami mogę ciąć rury u siebie i przyspawać dualpipe. Pytanie - czy da się i jaki może mieć wpływ na wydajność silnika?
Słyszałem, że chodzi m.in. o przepływ i ogólnie o ruch powietrza który przy źle dobranym wydechu może spowodować duszenie się auta z powodu niewydolności źle dobranego wydechu.
Przełożenie wydechu z GT do V6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
Dobrze jest zmierzyć. Jeżeli masz możliwość weź suwmiarkę i zmierz średnicę wydechu od GT a potem dualpipe. Jeżeli pole powierzchni będzie większe po przejściu na dualpipe powinno zajść takie zjawisko jak w dyfuzorze. Może zwiększyć się przepływ, ale nie musi.

ja o tym niedawno pisałemHans pisze: Słyszałem, że chodzi m.in. o przepływ i ogólnie o ruch powietrza który przy źle dobranym wydechu może spowodować duszenie się auta z powodu niewydolności źle dobranego wydechu.

Nic na siłę, wszystko młotkiem
i wyklepie się coś takiego:



- tomaho
- Forumowicz
- Posty: 256
- Rejestracja: 2009-07-06, 20:54
- Model: Bullitt 2019
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
- Kontakt:
hey, wydaje mi sie ze klopotu z przystosowaniem wydechu od GT do naszych V6 duzego nie ma...tak sie zlozylo ze nie bylo mnie przy tej operacji ale warsztat pod poznaniem w Chybach zrobil taka przerobke za bagatela 350zl i wszystko ladnie smiga i brzmi ;]]]] 

w życiu jak w pozycji od tyłu...najważniejsze jest abyś był własnie z tyłu...