popsuty prędkościomierz
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
popsuty prędkościomierz
witam,
co jakiś czas pojawia się u mnie problem z prędkościomierzem, chodzi o to, że wskazówka nie schodzi o zera i "przesuwa dolną granicę zera" do góry ( np do 60 mil ). Pewnego dnia jadę sobie ulicą Oboźną pod górę - tam jest dosyć ciasno i stromo i jazdę tamtędy max 60 kmh. Patrzę na licznik a tu prawie 80 mil ! wkurzyłem się i zatrzymałem, wskazówka mi opadła jakoś pod 60mph ( nie pamiętam dokładnie ile - ale to chyba nieważne). Odpaliłem samochód ponownie - wskazówka lekko opadła. Powtórzyłem czynność kilkukrotnie i spoko - problem znikną na jakiś czas, ale ostatnio pojawił się znowu. Więc odpaliłem zgasiłem kilka razy i wszystko wróciło do normy.
Niby można z tym życ, ale zacząłe się trochę niepkoic...
Ma ktoś może pomysł co to moze byc i jak to wyeliminowac?
z góry dzięki za odp.
pozdr.
co jakiś czas pojawia się u mnie problem z prędkościomierzem, chodzi o to, że wskazówka nie schodzi o zera i "przesuwa dolną granicę zera" do góry ( np do 60 mil ). Pewnego dnia jadę sobie ulicą Oboźną pod górę - tam jest dosyć ciasno i stromo i jazdę tamtędy max 60 kmh. Patrzę na licznik a tu prawie 80 mil ! wkurzyłem się i zatrzymałem, wskazówka mi opadła jakoś pod 60mph ( nie pamiętam dokładnie ile - ale to chyba nieważne). Odpaliłem samochód ponownie - wskazówka lekko opadła. Powtórzyłem czynność kilkukrotnie i spoko - problem znikną na jakiś czas, ale ostatnio pojawił się znowu. Więc odpaliłem zgasiłem kilka razy i wszystko wróciło do normy.
Niby można z tym życ, ale zacząłe się trochę niepkoic...
Ma ktoś może pomysł co to moze byc i jak to wyeliminowac?
z góry dzięki za odp.
pozdr.
Bart
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
Prawdopodobnie coś albo się poluzowało Ci w podłączeniu zegarów, może zasniedziało i nie ma odpowiedniego styku i świruje. Ja zaczął bym od demontażu zegarków i sprawdzenia kostek/połączeń przy nich.. trzeba szukać 
EDIT:
Jakbyś chciał, a niewiedział jak się do tego zabrać to mogę wrzucić Ci tu instrukcję demontarzu ich z Haynesa jeśli nie masz

EDIT:
Jakbyś chciał, a niewiedział jak się do tego zabrać to mogę wrzucić Ci tu instrukcję demontarzu ich z Haynesa jeśli nie masz

You can never have too much power, just not enough traction.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Demotnaż zegarów nie jest taki trudny:
- podważasz obudowe nawiewu z lewej strony i wychodzi cała obudowa zegarów - jest na zatrzaskach
- zegary trzyma kilka śrub - wystarczy odkręcić
- podważasz obudowe nawiewu z lewej strony i wychodzi cała obudowa zegarów - jest na zatrzaskach
- zegary trzyma kilka śrub - wystarczy odkręcić

Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- Darenty
- Forumowicz
- Posty: 488
- Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
- Model: S197 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver Metallic
- Lokalizacja:: Przemyśl
How to: 
Tylko tak jak tu piszą odłącz akumulator lepiej, żebyś w czapkę niedostał dłubiąc sobie
(przekręcasz kluczyk w pozycję LOCK, odłączasz akumulator i czekasz minimum 2 minuty - tyle potrzeba by zasilanie podtrzymujące się wyczerpało na którym poducha może strzelić
), no i zabezpiecz kabel od akumulatora, żeby przypadkiem gdzies niezeskoczył z powrotem na kleme 







Tylko tak jak tu piszą odłącz akumulator lepiej, żebyś w czapkę niedostał dłubiąc sobie









You can never have too much power, just not enough traction.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Tak szczerze to wątpie że coś się poluzowało, bardziej mi to wygląda na walnięty galwanometr w prędkościomierzu.paytoplay pisze: zobacze czy sie cos nie poluzowalo
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
no ja szczerze mówiąc tez wątpię
ale odkręcę i zobaczę bo tyle jestem w stanie zrobic... Chociaz w tym moim wszystko tak klekocze i lata na wertepach... ze moze, nie wiem - odpadło tam coś czy jak
Jeszcze ewentualnie zostaje możliwość ze to przez mróz... ale zobaczymy...
P.S
zakładając ze mam walnięty ten prędkościomierz to widziałem na allegro jakieś od V6 tylko ze maja 4 wskazówki po środku, a nie 2 i wyświetlacz pod prędkościomierzem. Czy ewentualnie jak kupie coś takiego i podłącze do mojego to będzie normalnie dzialac
?
Rozumiem ze przebieg będę miał przeszczepiony z tego predkosciomierza co kupię tylko ewentualnie gdzieś w komp. będę miał mój?


P.S
zakładając ze mam walnięty ten prędkościomierz to widziałem na allegro jakieś od V6 tylko ze maja 4 wskazówki po środku, a nie 2 i wyświetlacz pod prędkościomierzem. Czy ewentualnie jak kupie coś takiego i podłącze do mojego to będzie normalnie dzialac

Rozumiem ze przebieg będę miał przeszczepiony z tego predkosciomierza co kupię tylko ewentualnie gdzieś w komp. będę miał mój?
Bart
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Działa bez problemu - wszystkie opcje są dostępne wtedy - spalanie itp.. Zerknij sobie jeszcze przed ewentualnym zakupem pod zaślepki gdzie normalnie jest sterowanie kompem. Jak są wyprowadzone kostki (na 99% będą) to śmiało możesz taką przekładkę robić. No i w cenie tych zegarów wytarguj od razu przyciski do kompa.paytoplay pisze:zakładając ze mam walnięty ten prędkościomierz to widziałem na allegro jakieś od V6 tylko ze maja 4 wskazówki po środku, a nie 2 i wyświetlacz pod prędkościomierzem. Czy ewentualnie jak kupie coś takiego i podłącze do mojego to będzie normalnie dzialac ?
Rozumiem ze przebieg będę miał przeszczepiony z tego predkosciomierza co kupię tylko ewentualnie gdzieś w komp. będę miał mój?
Tylko przebieg będziesz miał inny niestety, bo jest zapisany w zegarach

Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
-
- Forumowicz
- Posty: 404
- Rejestracja: 2009-05-04, 00:08
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Sterling Grey
- Kontakt:
dzieki wielkie za infoandronik pisze:Działa bez problemu - wszystkie opcje są dostępne wtedy - spalanie itp.. Zerknij sobie jeszcze przed ewentualnym zakupem pod zaślepki gdzie normalnie jest sterowanie kompem. Jak są wyprowadzone kostki (na 99% będą) to śmiało możesz taką przekładkę robić. No i w cenie tych zegarów wytarguj od razu przyciski do kompa.
Tylko przebieg będziesz miał inny niestety, bo jest zapisany w zegarach

Bart