Witam,
Chciałbym 'przypakować' swojego mustanga. Mam 2005 v6. Z przeróbek jakie w nim zrobiłem to nowa końcówka wydechu magnaflow dedykowana pod mustanga v6 (polecam bo różnica w dzwięku jest ogromna) oraz sportowy filtr powietrza K&N. Chciałbym zapytać was o porady jak podnieść moc niewielkimi kosztami powiedzmy do 5-6 tyś zł. Domyślam się, że mógłbym wrzucić filtr stożkowy + plus mapowanie silnika. Proszę o jakieś konkretne porady najlepiej potwierdzone własnymi doświadczeniami, obserwacjami. Chętnie poczytam i podyskutuję. Proszę o wasze porady. Od razu mówię, że nie interesuje mnie zmiana na GT czy kupno kompresora. Chciałbym uzyskać np 30km więcej.
Podniesienie mocy w V6
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2016-11-17, 12:00
- Model: 2005
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarny
- deeboy
- Forumowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
- Model: GT S550 MT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Podniesienie mocy w V6
Najlepsza porada to sprzedaj go i kup GT
a tak poważnie, to miałem ten sam dylemat i najpierw wrzuciłem sporo kasy w modyfikacje a później i tak go sprzedałem bo nadal to nie było zadowalające, zmiana V6 na V8 to najlepsza modyfikacja 
Z tanich opcji, to dolot + strojenie w HD Customs powinno dać te 30HP


Z tanich opcji, to dolot + strojenie w HD Customs powinno dać te 30HP
- mackiavelli
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2015-06-19, 09:47
- Model: 2012 V6 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Kona Blue
- Kontakt:
Re: Podniesienie mocy w V6
Rozmawiałem z Pawłem z HD Customs kiedyś na temat dolotu i z tego co pamiętam wspominał właśnie o wzroście mocy 20-30 HP.
też mi to chodzi po głowie, ale chyba poczekam na koniec leasingu i zaopatrzę się w V8
też mi to chodzi po głowie, ale chyba poczekam na koniec leasingu i zaopatrzę się w V8
- Avantgarde
- Forumowicz
- Posty: 114
- Rejestracja: 2016-12-13, 00:28
- Model: Po prostu Mustang ;)
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Mineral Grey
Re: Podniesienie mocy w V6
Kolego możesz jeszcze zrobić taki myk żeby założyć dobry gaz tylko na wtryskach Hana. Ja tak mam i dużo lepiej chodzi bo mieszanka jest tak dobrana że silnik bardzo lekko pracuje. Brak listew które zastepuje się wtryskami powoduje że czas wtrysku gazu jest szybszy niż benzyny i silnik lepiej pracuje. Mi z takim gazem + spotowy BOX K&N + Program 95 Octan + Dual wydech + strojenie dawki gazu daje naprawdę dużo. Silnik bardzo lekko chodzi, ma kopyto i jeszcze pali tylko 18l/100 po mieście i cały czas butowanie. Wiem że jeszcze dają jakiś sterownik Włoski do gazu gdzie jest wbudowany "kalkulator" wtrysku paliwa i cały czas dopiera tyle paliwa ile potrzebuje.